Xtra Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Likte den genseren veldig godt, Trym. Hvordan opplever du at den er i størrelsen? +1 vurderer en av disse fra Berg&Berg i fargene cream eller grå. Ble det mva? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kjempefin genser, Trym. Den satt fint på deg. Har selv en genser fra Berg&Berg selv, fra en eldre kolleksjon, som er alt for lang i min størrelse. Ser ut som disse er noe mer normale i lengden. 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 +1 vurderer en av disse fra Berg&Berg i fargene cream eller grå. Ble det mva? Jeg betalte ikke mva når jeg fikk den på døren, og det står ikke noe om det i pakkseddelen. Det kan kanskje hende at det kommer i posten senere. var fedEx som sendte! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Har vurdert å kjøpe en selv. Hvordan er stoffet? Klør det? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg betalte ikke mva når jeg fikk den på døren, og det står ikke noe om det i pakkseddelen. Det kan kanskje hende at det kommer i posten senere. var fedEx som sendte! Alle gangene jeg har bestilt fra Berg&Berg etter at de begynte å sende fra Sverige har jeg fått fortollingsfaktura ca. 2 uker i etterkant. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Har vurdert å kjøpe en selv. Hvordan er stoffet? Klør det? Klør ikke spesielt, men ville nok ikke hatt det på bar hud. Pleier normalt ikke å bry meg så mye om det heller. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Selv synes jeg den genseren er for stor. Normal sett blir ikke gensere så veldig mye kortere av å gå ned i størrelse, og den er jo blant annet for stor over skuldrene, og kunne vært smalere nedover hele kroppen. Noe jeg tror kunne vært løst med en størrelse mindre : ) Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Pent. Er selv midt i prosessen om å kjøpe parkas, og nå står det mellom PJS Kodiak og CG Chateau. Klarer ikke helt bestemme meg. Prøvde Woolrich, men den satt ikke så bra som de to andre nevnte. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 hvor mye koster cG Chateau? likte den i forest green Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 5900 her på Retro i Trondheim. En del billigere enn PJS, men fortsatt mye penger! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Bruker heller de pengene på et par hesterævssko. Ja, jeg har et problem. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hadde jeg gjort også OlafG (evt. fler om mulig). Syns prisnåvet på CG, PJS, og Woolrich er rimelig latterlig. Men absolutt en pen jakke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Eh, kunne vært verre. Og duffel coaten min var ikke så langt unna i pris. Den kosta rundt 6000 kr da jeg kjøpte den for noen år siden. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ikke akkurat lite for en dufflecoat det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Personlig synes jeg det var litt stiv pris, men den ser pen ut og er varm så lenge det ikke blåser for mye. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 PJS ser jo vanvittig dust ut. H-a-r-r-y. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 feet genser. hva kosta den? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kul genser, Boil! Og 257 er deiligst i Otter Green. Bra kjøp! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kul genser, boil in bag! Bagen er jo fantastisk, men det trengs jo nesten ikke å nevnes en gang. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå