SuperTrym Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 må du ha så mange knapper oppe? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 må du ha så mange knapper oppe? Det er bare to. Synes du det er for mange? Det hadde ikke jeg kommet på å reagere på når han har på shorts. 3 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Synes ikke akkurat det er feil, selv. Er da veldig vanlig og helt innenfor med 2 knapper oppe. Spesielt når det så varmt som det har vært. 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 jeg syns ikke det er så pent med fler en en knapp åpen. Ikke noe som jeg bryr meg nevneverdig om hvis jeg ser det, men syns en er finere Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, det blir vel en smakssak :-) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 For min del synes jeg ofte to åpne knapper er penere enn bare en åpen. Føler ofte at det ser mer naturlig ut, på en måte. Spesielt om sommeren. 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Veldig enig, JorgenH. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg synes også det kommer an på resten av antrekket. Er du i fritidsklær, og det er varmt, så kan det være fint med to knapper åpen. Går du i dress, så er det straks vanskeligere å ha mer enn én åpen. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg synes det så fint ut, fkm. Ser ikke noe galt i å gå med blazer og piquet. Kommer helt an på hva du skal og hvordan de passer sammen. Kunne gjerne kneppet den ene knappen i halsen det er det eneste jeg ville endret på med det antrekekt der. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Synes det var kult, fkm. Trodde egentlig ikke du var typen til å bruke piquet og blazer. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Liker det, fkm. Hvaforno merke er blazeren? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Ser bra ut fkm, savner bare et ps. ikke seriøst Endret 9. august 2013 av Haawy Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hvor er båtskoene, fkm? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Fkm, likte ikke fargekombinasjonen mellom buksen og skoene. Ville heller gått for mørkebrune sko, eller tatt på meg en annen bukse. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 SuperS: Både blå og hvit skjorte passer godt til den dressen og det slipset. Konfirmasjon er en formell situasjon, og hvit skjorte er da mest riktig. Men du gjør ikke mye feil om du velger en lys blå i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 SuperS: Både blå og hvit skjorte passer godt til den dressen og det slipset. Konfirmasjon er en formell situasjon, og hvit skjorte er da mest riktig. Men du gjør ikke mye feil om du velger en lys blå i stedet. Japp, tenkte hvit og blå skjorte, var de beste alternativene. Burde jeg prøve å få tak i et annet slips? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvorfor skal du skifte slips hvis du liker utseende på det? Som kombo funker det både til hvitt og blått, siden slipset inneholder begge disse fargene. Én regel ved valg av slips er et det skal 'ta igjen' fargen til skjorten, noe som dette slipet gjør. Det er kanskje litt urolig i mønsteret, men ikke mer enn at det går helt greit. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Herlig dress Dag, men en blå skjorte hadde funket bedre. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Herlig dress Dag, men en blå skjorte hadde funket bedre. Takk, blå er jeg ikke fremmed for. Men jeg er jo glad i cream, da. Har vært det i mange år, og jeg har hatt mange fra ulike butikker. En ny i cream står øverst på ønskelista når jeg bestiller ny skjorte neste gang. Denne er i ferd med å gå i oppløsning, noe jeg ikke hadde ventet etter så kort tid. Harvie &Hudson har skuffet som skjortemakere, selv om ferdigsskjortene deres er av langt bedre kvalitet enn MTM. Fra nå av er det nok bare Turnbull&Asser for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå