dag1234 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Blå gingham er safere enn rød. Rød velger du som nr 2. I konfirmasjon bruker du hvit skjorte. Både hvis det er du som skal konfirmeres eller du er gjest. Konfirmasjon er en formell anleding, og da er det kun hvit skjorte som gjelder. Gingham er mer til hverdags. Og den passer godt til en mørk blå dress. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Aha, da blir det nok hvit skjorte. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ble bra det der Jørgen. Er du også fornøyd med skjorta? Jeg skal i gang med noen flere skjorter fra luxire, og tenkte på rød gingham blandt annet. Trur jeg faktisk skal forholde meg til luxire fremover. Synes det er bra pris på greie skjorter. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Selve skjorten er jeg veldig fornøyd med, flott til hverdagslig bruk. Imidlertid virker den mye trangere over brystet og magen, samt at armhulene er høyere enn på den andre skjorten jeg har fra Luxire, selv om de skal være sydd etter samme mål. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Fint antrekk JorgenH. Personlig så er jeg ikke så begeistret for den type skjortekrage, men det har egentlig ikke noe med saken å gjøre. Du ser avslappet og fin ut. Oppbrett på ermene og på buksene skaper fin gjentakelse. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Takk, Dag. For meg er det mer eller mindre kun bd-krager som gjelder på casuale skjorter, ettersom jeg liker å vite at kragen holder seg på plass. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 OlafG: Det er ikke lett å svare ut fra bildet du har lagt ut. Prøv å legg ut bilde i helfigur, fra siden, bak og foran. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hvordan vil du si Allen Edmonds er i størrelsene "dag1234"? Varierer sikkert litt avhengig av modell og type fot, men lurer på å bestille noen pent brukte eksemplarer på ebay. Bruker normalt sett 45 i sko. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Flotte sko og flott utsikt, dag! 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hvordan vil du si Allen Edmonds er i størrelsene "dag1234"? Varierer sikkert litt avhengig av modell og type fot, men lurer på å bestille noen pent brukte eksemplarer på ebay. Bruker normalt sett 45 i sko. 5-lesten som PA og mange andre sko er på er ganske lang og smal, jeg er 10.5 på Brannock-måling, men måtte gå opp til 11.5 3E for at de skulle passe meg, men jeg har også veldig brede føtter da. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hvordan vil du si Allen Edmonds er i størrelsene "dag1234"? Varierer sikkert litt avhengig av modell og type fot, men lurer på å bestille noen pent brukte eksemplarer på ebay. Bruker normalt sett 45 i sko. Jeg synes de er litt store i størrelsen. og jeg må ha mindre enn jeg vanligvis bruker. Jeg er normalt str 43, og den jeg kjøpte i dag er 9.5 D. Kunne ikke hatt noe større. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hnm, jeg måtte opp, men det var på grunn av bredden. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 synes de buksene så trange ut Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Fine slips Broseph, likte best de med ruter. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Sorry, men likte ingen av de slipsene. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hnm, jeg måtte opp, men det var på grunn av bredden. Da ble jeg usikker. Har ganske brede føtter så da spørs det om jeg ikke bare burde satse på 45 eller 45½ Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hvor bor du? Hvis du bor rundt Oslo kan du godt få prøve mine McAllister i 11,53E. Har ikke hatt de på etter at jeg prøvde i butikk, så de er ikke gått inn. Jeg dreit meg ut å kjøpte et par på ebay som var for små, det var ganske dritt. Husk at så godt som alle AE-sko lages i E og 3E,så ikke dette på Brandos eller Footway. Skyt meg en Pm. 1 Lenke til kommentar
jovial Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Syns de slipsene var fete, Broseph. Håper å få se noen fine kombinasjoner senere. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hvor bor du? Hvis du bor rundt Oslo kan du godt få prøve mine McAllister i 11,53E. Har ikke hatt de på etter at jeg prøvde i butikk, så de er ikke gått inn. Jeg dreit meg ut å kjøpte et par på ebay som var for små, det var ganske dritt. Husk at så godt som alle AE-sko lages i E og 3E,så ikke dette på Brandos eller Footway. Skyt meg en Pm. Takk for tilbudet, men bor nok et godt stykke unna Oslo Skal til diverse storbyer i Europa snart så da får jeg kanskje muligheten til å teste noen par og se hvilke størrelse jeg burde velge. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Rankiz: Da er det vell på tide å kvitte seg med alle Rolex etterligningene dine? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå