AnewZ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det gjør dressen også. De er mørkeblå, begge deler. Ok, syntes bare at sløyfa så enda mørkere ut enn dressen og antok da at den var svart. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Likte klokken! Dressen var jo grei den og, men jeg er litt skeptisk til fargen på skjorten. Jeg mener at konfirmasjonsdagen ikke er anledningen til å prøve ut nye antrekk eller skille seg ut, så jeg syns du burde brukt hvit skjorte i det minste! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Mulighet for nærbilde av det beltet, bebeluv? Er ikke helt sikker på om jeg likte det så godt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Greit nok bebeluv. Jeg syns det er litt vanskelig å se ordentlig når du blurrer rundt og bildet er tatt i speilet.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 bebeluv, Enkelt og pent. AndrineF, Indiana Jones Sk1rty, Jeg liker tanken! Men jeg er litt usikker på om den røde buksa blir for mye av det gode. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 AndrineF,Indiana Jones Oh yes, man må jo bare elske Indiana Jones! ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sk1rty,Jeg liker tanken! Men jeg er litt usikker på om den røde buksa blir for mye av det gode. Lurer på om bildet lyg litt her. Det som er ålreit med NN07 er at raudfargen eigenteleg ikkje er så forbaska kraftig. Eg har ved fleire anledningar køyrt lys skjorte, grå jakke og raude chinos, gjerne òg med slips. Mega. Aldri fått så mykje kompliment på fylla før. =P Tykkjer buksa kan gjere det vesle ekstra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) KimNK, Sikker på det? Jeg mener å tro at NN.07 har to røde bukser, en mørkerød og en lyserød. Sleng gjerne ut et bilde av kombinasjonen du brukte også. Høres interessant ut. Endret 26. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Då er eg ikkje sikker nei. Eg har berre sett den lyse. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) De har en burgunder og en rød. Edit: På hjemmesiden deres har de bare vanlig rød, men på modo.as er det burgunder også. Endret 26. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Stemmer. Sjekket nå. De selger den i burgunder på modo.as Endret 26. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg vil ikke si at rødfarge på buksen er en sterk rødfarge. Så er den vasket et par ganger, så den er litt lys. Kan også bekrefte det KimNK sier at buksen gir mye komplimenter! Lenke til kommentar
AVF Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bukser i knæsje farger er jo helt herlig, både på gutter og jenter! Har ei rosa Levis-bukse selv, og den er fantastisk! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tenker at bildet lyger ang. fargen på buksen (da dette ikke er den burgunder røde buksa? ) - Blazeren hadde for lange armer, kunne jo tatt turen til en skredder om det er en blazer du netopp har kjøpt og har planer om å bruke en god del. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tenker at bildet lyger ang. fargen på buksen (da dette ikke er den burgunder røde buksa? ) - Blazeren hadde for lange armer, kunne jo tatt turen til en skredder om det er en blazer du netopp har kjøpt og har planer om å bruke en god del. Vet, hater armene på denne! Har to dresser som er skreddersydd, og de er perfekt. Vet du hvor mye det vil koste å få kortet armene litt hos en skredder? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tenker at bildet lyger ang. fargen på buksen (da dette ikke er den burgunder røde buksa? ) - Blazeren hadde for lange armer, kunne jo tatt turen til en skredder om det er en blazer du netopp har kjøpt og har planer om å bruke en god del. Vet, hater armene på denne! Har to dresser som er skreddersydd, og de er perfekt. Vet du hvor mye det vil koste å få kortet armene litt hos en skredder? Bebeluv betalte vell 700,- når han tok sin dress til en skredder, men det var vell for hele dressen. Så det blir nok billigere enn det, hvertfall Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vet, hater armene på denne! Har to dresser som er skreddersydd, og de er perfekt. Vet du hvor mye det vil koste å få kortet armene litt hos en skredder? Ikke noe særlig mer enn 300. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Aldri fått så mykje kompliment på fylla før. Folk er stort sett kjent for å ha svekket dømmekraft i denne tilstanden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Mulighet for nærbilde av det beltet, bebeluv?Er ikke helt sikker på om jeg likte det så godt. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har inntrykk av at det passer bedre til shorts enn bukser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå