thrice Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Broseph, Ikke ha en synlig t-trøye. Utover det liker jeg det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hvor mye ble det for jakken til slutt, hfthomas? Suitsupply sine priser er inklusivt moms, du vil ikke få noe regning i posten, da de legger ut for deg, ekstremt deilig. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det kom på rett oppunder 2k. Så det er ganske nice Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg visste ikke at det ikke var lov med synlig t-skjorte. Jeg synes egentlig ikke det gjør noe, men tendensen her er rimelig klar og jeg tar det til etterretning. Får gå til innkjøp av noen dype tees (er ikke då glad i V neck). Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det er ikke ulovlig. Det bare ser utrolig teit ut. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg visste ikke at det ikke var lov med synlig t-skjorte. Jeg synes egentlig ikke det gjør noe, men tendensen her er rimelig klar og jeg tar det til etterretning. Får gå til innkjøp av noen dype tees (er ikke då glad i V neck). Anbefaler H&M sine, veldig gode, koster 69 per stk tror jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg visste ikke at det ikke var lov med synlig t-skjorte. Jeg synes egentlig ikke det gjør noe, men tendensen her er rimelig klar og jeg tar det til etterretning. Får gå til innkjøp av noen dype tees (er ikke då glad i V neck). singlets funker bedre synes jeg liker best å ikke ha noe under, men det er smaksak. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Suitsupply sine priser er inklusivt moms, du vil ikke få noe regning i posten, da de legger ut for deg, ekstremt deilig. Whaat? Så de betaler toll og moms for deg? Da ble det plutselig veldig mye mer aktuelt å bestille fra suitsupply. Digg! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Whaat? Så de betaler toll og moms for deg? Da ble det plutselig veldig mye mer aktuelt å bestille fra suitsupply. Digg! Ja, du hørte riktig. Er gratis retur også. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Fy faen! Gjett om jeg skal handle fra SuitSupply. Men hvordan er kvaliteten på andre plagg enn dresser fra SuitSupply? Holder de like høy kvalitet som dressene, eller lager de bare andre klær for å tjene penger? Anbefaler H&M sine, veldig gode, koster 69 per stk tror jeg. Cheap Monday sine økologiske tskjorter er mye diggere. Kvaliteten/stoffet er på høyde med high-end t-skjorter. Endret 22. mai 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Har en kasjmir lue derfra som jeg er fornøyd med. Skjortene er av god kvalitet, men har ikke prøvd de selv. Skoene er av dårlig kvalitet, men generelt er alt annet ganske til veldig bra mtp kvalitet. De har noen fine pocket squares med motiver, som forøvrig er håndrullet. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det er ikke ulovlig. Det bare ser utrolig teit ut. Ja nei det er det jeg ikke ser helt selv, da. Men jeg er overtalt. Anbefaler H&M sine, veldig gode, koster 69 per stk tror jeg. Takk for tips. singlets funker bedre synes jeg liker best å ikke ha noe under, men det er smaksak. Jeg hater singlets. Jeg kan fint gå uten noe under, men det kan bli kjølig i kulda og synlig svett i varmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 - Hvilke sko er det du har? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det kom på rett oppunder 2k. Så det er ganske nice Hvilken størrelse bruker du på bildet? Står imellom Medium og Large hos meg, men leste jo at de var litt store i størrelsene på forrige(?) side, så heller mest mot medium. Er over/rundt brystet jeg lurer litt på, og har ikke noe målebånd tilgjengelig for øyeblikket, så vurderer bare å ta en råsjans på medium. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Fin dress Dag, men hadde det ikke vært bedre med en lyseblå skjorte til den dressen. Synes egentlig hvit skjorte kal være forbehold litt mer formelle dresser og anledninger. Ellers likte jeg det godt! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Fin dress Dag, men hadde det ikke vært bedre med en lyseblå skjorte til den dressen. Synes egentlig hvit skjorte kal være forbehold litt mer formelle dresser og anledninger. Ellers likte jeg det godt! Den er i cream; egentlig lys, lys gul. Blå er også bra, men dette er den jeg liker best til. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Akkurat, så ikke det ut i fra bildene. Cream gir helt klart mer mening :-) Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Akkurat, så ikke det ut i fra bildene. Cream gir helt klart mer mening :-) Det er nok fotografen som ikke holder mål. ;-) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvilken størrelse bruker du på bildet? Står imellom Medium og Large hos meg, men leste jo at de var litt store i størrelsene på forrige(?) side, så heller mest mot medium. Er over/rundt brystet jeg lurer litt på, og har ikke noe målebånd tilgjengelig for øyeblikket, så vurderer bare å ta en råsjans på medium. Hvis du skal kjøpe en jakke til 2 lapper og ikke gidder/orker å finne/kjøpe et målebånd så er du dømt til å bestille feil størrelse. Jeg har allerede postet detaljerte mål på størrelsene av jakken. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Veldig pent, Dag! Likte fargen på dressen. Men slipset ser knallrødt ut på min skjerm, så fargene skal jeg la være å si noe om da det åpenbart ikke er slik de ser ut i virkeligheten :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå