Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra Rankiz. Jakka sitter som et skudd.

Jeg er litt usikker på slipset, og hadde kanskje gått for ett med større kontrast og som dermed brøt mer opp, eller ett som tilførte litt mer farge, f eks noe røde striper eller liknende.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke slipset spesielt godt, og jeg er enig med Dag i at det uansett ikke passer særlig godt til antrekket (dog er mitt største ankepunkt at glatt silke blir for formelt i forhold til resten av antrekket). Resten likte jeg. Jakken får deg til å se litt bred ut over hoftene og den ser litt lang ut i ermene, men det kan bare være vinkelen på bildet.

Lenke til kommentar

Liker antrekket godt, Broseph. Dog enig med Anti LFC i at du må droppe den hvite t-skjorten under. Angående hva jeg bruker til hverdags så går jeg stort sett i jeans/chinos, chuckas/chelsea boots, OCBD og en genser over. Tror det er en ganske standard look for de fleste her på MoV, etterspm de aller fleste er studenter/elever på videregående.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er den ja Jørgen. De er nok litt store i størrelsen. Rankiz la ut noen mer detaljerte mål i MoV-tråden for litt siden.

Ja, det er en bil jeg sitter i Sebastian. Observant du. Eller var det ikke det du lurte på? :tease:

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Denne jakken? Hvordan er den i størrelsen? Trenger/har lyst på en ny jakke, og jakkene fra SS ser fine ut.

Her er noen mer detaljerte mål jeg fikk etter 4-5 email vekslinger med Suitsupply:

Blue summer coat (J225)

Shoulderwidth: S: 47 cm, M: 48 cm

chest: S: 54cm M: 56 cm

waist: S: 53,5, M: 55,5 cm

Bottomwidth S = 56 cm, M = 58 cm

Back length: S: 77 cm, M: 78 cm

Quilted summer coat (J230)

Shoulderwidth S 46.3 M= 47.5

Waist: S: 52 cm, M: 54 cm

Bottomwidth: S: 52 cm, M:54 cm

Back length: S: 67 cm, M: 69 cm

Quilted vest navy/green

Shoulderwidth: S: 44,8 cm, M: 46 cm

Waist: S: 48 cm, M: 49,5 cm

Bottomwidth: S: 49 cm, M: 50,5 cm

Back length: S: 66 cm, M: 68 cm

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...