AnewZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 "Queen's english" er ikke en dialekt. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Han tenker nok på RP http://en.wikipedia.org/wiki/Received_Pronunciation Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Pent dag. Bortsett fra tørklebretten selvfølgelig, men der blir vi jo ikke enige med det første. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Pent dag. Bortsett fra tørklebretten selvfølgelig, men der blir vi jo ikke enige med det første. Litt individualitet klarer jeg meg ikke uten... 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fine PS Rankiz, men hva er det med kantene på noen av dem? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det lurer jeg også på. Jeg har spottet en del PS fra kvalitetsmerker med rare kanter. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hvor har du kjøpt dem, Rankiz? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Veldig pent, Dag. Gleder meg til å kunne gå kledd sånn hver dag jeg også! 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det lurer jeg også på. Jeg har spottet en del PS fra kvalitetsmerker med rare kanter. De blir levert uten sydde kanter, slik at man kan håndrulle de selv. Ser best ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hvor har du kjøpt dem, Rankiz? Det er en selger på ebay som selger marinella-tørkler med uferdige kanter. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er det ikke vanskelig å få det fint til? Tenker du skal ha bra håndlag med nåla for å unngå at kantene blir helt miss... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg forsøkte selv. Det ble jævlig stygt, og jeg gav opp ganske kjapt. Sist jeg kjøpte tilbød selgeren seg å maskinsy kantene gratis. Det hadde vært et bedre alternativ. Jeg syns forresten ikke at vesten har noe å gjøre i det antrekket Dag. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Broseph: synes slipset var litt for skinnende. Litt mer tekstur hadde nok gjort seg. Slipsknuten kan du nok også jobbe litt med. Eller synes jeg det første PS'et ble litt for likt skjorten på nært hold, ville nok heller gått for det andre du har der. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fiks slipsknuten og PSet så ser det bedre ut med en gang. Slipsknuten burde ha dimple (hva heter det på norsk?), se bilde. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Broseph: Her var det mye bra. Men jeg synes kanskje ikke slipset passet så godt. Det skyldes at det er at det blir for lite struktur i det sammen med resten av antrekket. Det skulle vært et møster eller noe som ikke bryter slik med resten av det du har på deg. PSet du har i lommen er best, for det tar igjen fargene i skjorten. Jeg er også litt usikker på skoene, de trenger en runde med skopuss, og kanskje andre lisser. Har du andre sko som du kunne brukt? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Knyt slipset med en FIH. Den ene betydningen av dimple på engelsk er smilehull. Noe norsk ord for bretten i slipset har vi vel ikke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 noen kaller det fitte i slipset Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Knuten var litt raskt slengt sammen, ja. FIH med dimple it is. Jeg er egentlig enig, jeg får se hva jeg finner frem, får ta en slipsprøving i morgen tidlig. Jeg har desverre ingen andre sko (et par svarte, men de er ikke så fine). En runde puss skal de få. Jeg får bruke natten på å kontemplere valg av PS. Takk for alle tipsene! Endret 16. mai 2013 av Broseph Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 noen kaller det fitte i slipset Hvem gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå