dag1234 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hvordan har du gått frem for å farge skoene, Dag? Synes de ble penere med mørkere farge! Har et par med Barker sko jeg skulle ha fargelagt litt. Jeg har brukt to skokremer i mørkere brunnyanser. Har også vært bortpå med litt sort. For at kremen skulle festet seg har jeg latt skoene stå over natten før jeg har pusset dem. Har vært forsiktig med den blanke kremen, for da blir det litt dårlig heft. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Fine PS Rankiz, spesielt de to nederste. Hvor har du rappa dem? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 http://bergbergstore.com/accessories/pocket-squares.html?p=4 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nice bukse! Veldig fornøyd med mine to N&F WG. Jeg ville derimot enten lagt eller brettet opp bena. T-skjorten er derimot latterlig stram. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg kommer nok til å få de lagt opp, men vet ikke om jeg burde vente til etter første vask? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Du kan nok trygt legge dem opp litt, men gjerne litt mindre enn du ville ha gjort med et vanlig par jeans. De fleste rådenimsbukser er jo sanforized, så de krymper ikke flere størrelser ved vask, selv om min erfaring er at det krymper noe. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Er dette også N&F Wierd Guy? Lurer på å kjøpe noen... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er Wierd Guy, ja. Noen som har tips til hvor jeg kan få lagt dem opp i Stavanger? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Det er en liten sjappe i Kongsgata rett ved Breiavannet, nær den lille paviljongen med alle måkene. M&Y's systue heter den, tror jeg. Endret 9. mai 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ligger en liten systue i Kongsgata, i 2. etasje i et av byggene. Er rett ved brillebutikken som ligger der, heter My's systue, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvilken farge er det på buksene? Og satser du på sickk fadez? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Får se om jeg finner systua! Det er indigo. Har ikke tenkt til å bade i sjøen og rulle i sanda med dem eller noe, så får se hvordan det blir med fadezza. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Haawy Blir vel bra når de blir lagt opp. Hvor kjøpte du buksa? Endret 9. mai 2013 av thrice Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 revolveclothing.com. Fikk 30% rabatt siden det var min første bestilling der (måtte sende en mail). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Var det ikke slitsomt å ta selvportrett mens du stod på hodet? 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Got2b. Lekkert, klassisk og fint. Flott hvordan PS tar opp fargen fra skjorten. Hadde vært godt å se et bilde i helfigur, selv om jeg er rimeig trygg på at du har fått til resten og. Men er det noen som forstår hvordan han får sove når han henger etter tærne? Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ikke så slitsomt som du skulle trodd drugis. Men la til et nytt bilde i dag der jeg står rett veg, noe jeg ikke fikk gjort i går da jeg ikke fikk redigert det på mobilen. Takk for tilbakemelding Dag. Liker PSet veldig godt selv også, tar opp fargen både i slipset og skjorten, selv om du ikke ser det så godt. Og var godt fornøyd med resten også, kunne hatt mørkebrune oxfords istedefor sorte, men ellers fornøyd. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Got2Be: Virker som om fargene er ganske "feil", da det på min skjerm ser ut som om du har en hvit skjorte og ikke en lysblå en. Synes ellers det funker helt greit, men er det et strikket slips du har eller et "vanlig" et i brunt? Noe kraftige skuldre på dressen synes jeg men ellers pent, ta gjerne bilder av helheten (passform dress osv). Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Fargene er ikke så langt fra sannheten ivertfall, skal ikke mye feil lys til for at en lys blå skjorte ser nesten hvit ut på et mobilkamera, men jeg klarer å se at den er lys blå. Det er et strikket slips Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Var det ikke slitsomt å ta selvportrett mens du stod på hodet? Han er åpenbart i Australia. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå