McBitch Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 De har vel ikke mindre en small , men ser på bildet at det ser litt rart ut. Passformen ser bedre ut i virkeligheten. @Snaffle: Det ser bra ut etter min mening. Hvor mye betalte du for de? Er det fine cotton stretch pique du har på deg der? Hvis det er det, så har jeg helt make Ut i fra bildet var ikke passformen helt optimal, men ikke mye å gjøre om det var de minste Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Snaffle: Buksen var rimelig harry syns jeg. Genseren var fin. Vask speilet ditt;) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 De har vel ikke mindre en small , men ser på bildet at det ser litt rart ut. Passformen ser bedre ut i virkeligheten. @Snaffle: Det ser bra ut etter min mening. Hvor mye betalte du for de? Er det fine cotton stretch pique du har på deg der? Hvis det er det, så har jeg helt make Ut i fra bildet var ikke passformen helt optimal, men ikke mye å gjøre om det var de minste Den ene er cotton stretch ja, og den andre vanlig. Fine piquer må jeg si til den prisen. Passformen er bedre enn det som synes på bildet, men det er uansett vanskelig å finne klær som sitter helt fint synes jeg. 183 cm og 62 kg ca. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Snaffle: Buksen var rimelig harry syns jeg. Genseren var fin. Vask speilet ditt;) Ser ut til at de fleste var enige i uttalselsen min om at buksen var harry ja. Men, jaja. Det var lenge siden, og den kostet lite.. Takk hehe, skal gjøre det til neste gang Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har egentlig fulgt med i bildetråden ei stund nå, og jeg må bare få kommentere litt. Etter min mening er det mange fine enkeltplagg dere(dere, fordi jeg vil ikke henge ut noen) har, men mange av kombinasjonene jeg har sett i bildetråden er helt på tryne. Det virker liksom som noen av dere bare prøver litt for hardt. Det er lite vits å handle inn mange dyre merkeklær hvis du skal matche dem med ting som ikke passer.. Forøvrig syns jeg noen av dere er flinke også da, dere vet vel selv hvem dere er Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Forøvrig syns jeg noen av dere er flinke også da, dere vet vel selv hvem dere er Takker og bukker. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 @Hvorre: Hva slags merke er den beige buksa du hadde på deg på 17. mai-antrekket? Det er chinos fra Vailent Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ermene på dressen så ut som var litt for lange. Klokken likte jeg. Resten ville jeg ikke brukt, kanskje mansjettknappene, men foretrekker sølv, da det matcher bedre med beltene mine. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 *Snip* Hva med å bidra litt selv også, da? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg likte egentlig ganske godt den dressen der Jonas, men jeg personlig hadde heller gått for ett svart slips i stedet for sløyfen, selv om den var kul nok Klokken så også rimelig phet ut! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sort slips ville vært uaktuelt, ettersom dressen en blå. Jeg synes det så bedre ut med sløye, pluss at jeg ville skille meg litt ut fra alle de andre, som kjørte sort dress med pinstripes, hvit skjorte og lyseblått slips (90% gjorde det) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Likte tasken. Antrekket hadde vært bedre med slips og en mindre skrikende skjorte, men det er for sent nå. Kameraet var du ikke heldig med. Veldig kornete bilder. Det vil gjerne se bedre ut om du krymper bildene ned til halvparten eller en tredjedel av den originale bildestørrelsen, da blir det ikke fullt så påfallende. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vanskelig å se at dressen er blå når bildet blir tatt via speilet. Skjønner ikke hvorfor alle gjør det. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Likte tasken. Antrekket hadde vært bedre med slips og en mindre skrikende skjorte, men det er for sent nå. Kameraet var du ikke heldig med. Veldig kornete bilder. Det vil gjerne se bedre ut om du krymper bildene ned til halvparten eller en tredjedel av den originale bildestørrelsen, da blir det ikke fullt så påfallende. Poenget med skjorten og sløyfen var som sagt for å skille meg litt ut, og jeg synes ikke det ble for skrikende eller noe sånt, men at det ikke ble for kjedelig og samtidig elegant Når det gjelder kameraet vil jeg tro det kommer av at jeg har krympet bildene i et såpass avansert program som Paint, altså ikke helt optimalt, og har måttet ta dem litt opp og ned i størrelse Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Blå for faen? Den ser da veldig, veldig svart ut...jaja, øynene mine er ikke de aller beste her i verden anyway.... Menneh, hadde vært interessant å se hvordan skjorten hadde gått sammen dressen når den faktisk hadde sett blå ut! Må si jeg er litt mer skeptisk til den kombinasjonen med rød skjorte nå... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Sløyfen ble altfor "jeg prøver så godt jeg kan å skille meg ut å vise at jeg er moteinterissert og bryr meg om hvordan jeg ser ut" Og sort mot mørkeblått er en dårlig fargecombo Endret 24. mai 2009 av Homme Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Homme: Ok, jeg synes ikke det Og jeg vet at sort og mørkeblått er dårlig combo, det var derfor jeg ikke brukte det, hvis det meg du sikter til Hvorre: Jeg skrev at den ser sort ut på bildet, har dessverre ikke noe der man ser den ordentlige fargen akkurat nå, men kan sjekke i morgen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Og jeg vet at sort og mørkeblått er dårlig combo, det var derfor jeg ikke brukte det, hvis det meg du sikter til Syntes den sløyfa der ser meget svart ut, jeg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det gjør dressen også. De er mørkeblå, begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå