Coffee Break Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ville heller ikke ha spilt ball i en park i skinnsko, dratt på kaotiske utesteder i skinnsko, slappet av en dag på stranden i skinnsko eller gått rundt i en storby i 10+ timer i skinnsko. Men det er meg da. Hvis du ser ut som VGS/U-skoleelev fordi du har på deg et par tøysko er det sannsynligvis på grunn av ansiktet ditt, spør du meg. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ville ikke ha dratt på konsert i skinnsko. Da er det bedre med tøysko du kan vaske uansett hvor gammel du er. å dra på konsert i kjøresko er døden for føttene og skoa Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fine de, personlig er jeg mer fan av Adidas. Kjøpte selv disse i Berlin for litt siden. Begge er ett friskt pust blant titusener av Converssko. Hvordan er disse å gå i over lang tid. Har lyst på noen komfortable sneakers og vurderer sterkt New Balance, men siden det er så mainstream ser jeg etter alternativer også. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fine de, personlig er jeg mer fan av Adidas. Kjøpte selv disse i Berlin for litt siden. Begge er ett friskt pust blant titusener av Converssko. Takker! Blir litt smak og behag. Prøvde Adidas også men likte designet på Nike-skoa bedre :-) Veldig fint å ha noe annet enn Converse, i tillegg til at de er veldig mye bedre å gå i! Har gått i skinnsko hver dag i hele vinter, og kommer til å gjøre det stort sett hver dag i sommer og. Avhengig av antrekk og situasjon kommer jeg likevel til å ha bruk for tøyskoene mange ganger i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 å dra på konsert i kjøresko er døden for føttene og skoa Jeg skrev ikke kjøresko, skrev tøysko. Altså går vel new balance, nike free osv under det, selv om det er sneakers. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg skrev ikke kjøresko, skrev tøysko. Altså går vel new balance, nike free osv under det, selv om det er sneakers. det var på ingen måte et mot-argument... , Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 det var på ingen måte et mot-argument... , Da misforsto jeg. Hvis sant skal være sant, er vel de konserter uansett sko døden. Hvis det ikke er sitteplasser eller gress da. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Liker det jeg ser, Haawy. Najs bukse og sokker, og ikke minst sko. Godt kjøp. Takk for det. Synes det ser bra ut, Rankiz. Kunne gjerne hatt LBM-jakken selv. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Synes det hadde litt vell mye gubbe preg over seg, men det fikser du med skredder og en annen skjorte. Det er forøvrig lov å stryke skjorten sin hver gang den brukes Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvem er det som tar seg tid til å stryke en OCBD? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Vet ikke helt hva jeg synes om lommene på den blå. Men jakkene ser veldig bra ut! Var fint med tre knapper. Hvem er det som tar seg tid til å stryke en OCBD? Alt skal strykes! *edit: stereotypt språk Endret 26. april 2013 av -sebastian- 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvordan er disse å gå i over lang tid. Har lyst på noen komfortable sneakers og vurderer sterkt New Balance, men siden det er så mainstream ser jeg etter alternativer også. Jeg har ikke gått så veldig mye rundt i de over lengre tid. Men det jeg har brukt de så kan jeg ikke klage. Sålen er mye og god og de har "nok" støtte. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Nydelig, dag! Bukse og sko? Endret 26. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Blir det ikke varmt med tweed nå om dagen, Dag? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nydelig, dag! Bukse og sko? Takk for det. Det gikk litt på halv komma snei i dag, og jeg fikk ikke tatt bilde av dem eller i helfigur. Men jeg hadde på noen lyse grå flanell MTM-bukser fra Manning&Manning og sorte semibrogues fra CT. Blir det ikke varmt med tweed nå om dagen, Dag? Ikke i Stavanger. Da jeg gikk på jobb i 8-tida var det sånn at jeg angret på at jeg ikke hadde på hansker og lue. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fin skjorte, Sebastian, den satt veldig godt på deg, slank som du er... Mønsterpasset på skulderen, det er vel ikke tilfeldig, vil jeg tro. Er det Made with hart? Kan se sånn ut på den manglende stolpen og kontrasttråden i knappene. End on end eller basketweave? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Dæven, hvor er den buksen fra, Seb? Sykt sprez! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Snekker er for tackyboys, Seb. Gutta bruker heldress. #russ2011 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Skjorte med russebuksa? : / Jeg løper bare rundt i (game of thrones)t-skjorter om dagen, jeg : p Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Er ikke så super fan av tøysko. Når man bikker 20 år, så går man i skinnsko. Vell.... Justin Bieber sneaker og høye Converse kan jeg være enig i, men ikke helt enkle hvite tøysko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå