hvorre Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Nå ble jeg også litt nysgjerrig. Tror jeg har tre par bukser med hull i skrittet liggende i klesskapet, alle brukt i ca. 1 år. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er det ikke bare å sy på en lapp innvendig, da? F. eks klippe av litt stoff fra et annet par jeans som du ikke bruker lenger. Det blir jo ikke akkurat siperpent uansett, men det kan jo funke på et par slitte rådenimsbukser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 ^Jo. Gjort på et kvarter om man har tilgang på symaskin. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvordan lapper du den i skrittet, bilde? Mange av mine Levis bukser har fått hull der innen ett år. Jeg bruker de da ikke lenger, så kunne gjerne fått noen tips til dette og se hvordan det ser ut så kanskje jeg kan reparere noen av de. Jeg har vel aldri lappet noe selv. Det blir delegert til familiemedlemmer når jeg er hjemme på besøk. Hvis det er lenge til og det er ille leverer jeg til skredder. Har ikke symaskin. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 lovegame: jeg er ikke så fan av lyse jeans, noen mørkere jeans ville passa bedre Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Sånn kortholder får deg til å se ut som en sivil securitasvekter og det er litt kleint. ellers så det fint ut, sett bortifra kaffekoppen som lurer seg med i bildet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Må være synlig på jobben. Kjedet meg i kaffepausen. Endret 24. april 2013 av thrice Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 @thrice Er ikke så fan av skjorter med to lommer 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Kule sko, Haawy! Loake Logan? Semskede brogues nesten den perfekte casuale skoen imo. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Usikker på om jeg egentlig liker sålen, men til jeans om sommeren funker det fint. Fine sko, uansett, selv om lesten er litt for bred foran for min smak (funker bedre på røffere boots enn lave sommerbrogues). Dette er jo en smakssak. Slit dem med helsa! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Takk, Loake Logan ja. Edit: Enig i at de er litt brede, men ikke såpass at jeg gidder å bytte dem. Satser på at de passer bra med jeans fram mot sommeren. Endret 24. april 2013 av Haawy Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Liker det jeg ser, Haawy. Najs bukse og sokker, og ikke minst sko. Godt kjøp. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Nye sko. Vurderte et par fra New Balance, men de satt ikke noe bra på foten så da ble det disse. Fine de, personlig er jeg mer fan av Adidas. Kjøpte selv disse i Berlin for litt siden. Begge er ett friskt pust blant titusener av Converssko. Endret 25. april 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er ikke så super fan av tøysko. Når man bikker 20 år, så går man i skinnsko. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er ikke så super fan av tøysko. Når man bikker 20 år, så går man i skinnsko. Det kommer vel egentlig helt an på hva du skal. Mine er primært kjøpt for å "se på sport". Når du skal stå (og gjerne hoppe litt) to-tre timer på betong er det greit med litt andre sko enn skinnsko. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er ikke så super fan av tøysko. Når man bikker 20 år, så går man i skinnsko. Ikke enig. Sneakers i tøy har absolutt sine bruksområder. 3 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ikke enig. Sneakers i tøy har absolutt sine bruksområder. Man ser fort ut som en VGS/Ungdomsskole elev når man bruker tøysko. Det trekker ned alderen din en del. Akkurat som en caps ville ha gjort. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ville ikke ha dratt på konsert i skinnsko. Da er det bedre med tøysko du kan vaske uansett hvor gammel du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå