KKake Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Liker jakken. Synes ikke den er for kort, slike jakker skal vel gjerne være litt korte? Men ser ut som ermene er litt lange. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er ikke jakka det er noe gærnt med, det er resten. Bytt ut tskjorta med en skjorte, og jeansen med en mørkere jeans. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvor bestilte du brillene, Rankiz? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvor bestilte du brillene, Rankiz? Lensway.no faktisk, halv pris på de første brillene du kjøper, og linser er inkludert i prisen. Så da kom det på 1250kr. Solbrillene kjøpte jeg fra Otticanet. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Lensway.no faktisk, halv pris på de første brillene du kjøper, og linser er inkludert i prisen. Så da kom det på 1250kr. Solbrillene kjøpte jeg fra Otticanet. Pene briller. Kunne du forresten postet fitpic av blazeren du kjøpte for en stund siden? (LBM 1911...) 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Den pass Pene briller. Kunne du forresten postet fitpic av blazeren du kjøpte for en stund siden? (LBM 1911...) Den passer veldig bra faktisk. Er 3-2 roll. Endret 9. april 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Kjøpte du den fra yoox.com? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Den passer veldig bra faktisk. Er 3-2 roll. Stilig, søkte etter tilsvarende på Yoox. Fant en del tilsvarende; #1, #2 og #4. (så at den ene ikke lignet noe særlig, derfor merkelig nummerering) Er det en av disse, evt hvilken? Endret 9. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Stilig, søkte etter tilsvarende på Yoox. Fant en del tilsvarende; #1, #2 og #4. (så at den ene ikke lignet noe særlig, derfor merkelig nummerering) Er det en av disse, evt hvilken? Nja, vanskelig å si, min har litt tekstur, se bilder: Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvor bestilte du clip-ons fra? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Liker at du snappa det. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Var et veldig seriøst bilde da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er det Acne max raw? Hvordan i alle dager har du fått den så slitt? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Du må vel ha brukt den buksa hver dag i 100 år for å få en Max Raw så lys? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kjenner jeg Thrice rett så har han brukt den på byen noen turer bare Men looking good, skulle dog sett et bedre bilde. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er det Acne max raw? Hvordan i alle dager har du fått den så slitt? Du må vel ha brukt den buksa hver dag i 100 år for å få en Max Raw så lys? Kjenner jeg Thrice rett så har han brukt den på byen noen turer bare Men looking good, skulle dog sett et bedre bilde. Nå må dere lese hva jeg skriver da gutter. Den er ikke så lys som sola gjorde den på bildet. Men noen av de ansatte på Acne-huset kom riktignok bort bare for å se på "sick fades" når jeg var innom her om dagen. Men ja, den er vel fort 4-5 år gammel. Riktignok bare brukt i 3 av de litt av og på. Og den har vel fort blitt med et par ganger for mye på byen. Husker ikke hvor mange ganger skrittet er lappet 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Pøh. En middels bytur i Lillestrøm for Thrice og buksene ser sånn ut. #hardsomstein 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Har hørt Thrice er en slags legende på Martins... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Pøh. En middels bytur i Lillestrøm for Thrice og buksene ser sånn ut. #hardsomstein Har hørt Thrice er en slags legende på Martins... Men er redd jeg må skuffe, da jeg tviler på at jeg har vært på Martins over 10 ganger. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Og den har vel fort blitt med et par ganger for mye på byen. Husker ikke hvor mange ganger skrittet er lappet Hvordan lapper du den i skrittet, bilde? Mange av mine Levis bukser har fått hull der innen ett år. Jeg bruker de da ikke lenger, så kunne gjerne fått noen tips til dette og se hvordan det ser ut så kanskje jeg kan reparere noen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå