Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 det visste jeg ikke, selger de mer fra BB? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Synes ikke kombinasjonen av khaki og rød er noe særlig, Seb. Ellers er jeg også litt usikker på kontrasttrådene i skjorteknappene, men det er langt i fra det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Synes ikke kombinasjonen av khaki og rød er noe særlig, Seb. Ellers er jeg også litt usikker på kontrasttrådene i skjorteknappene, men det er langt i fra det verste jeg har sett. +1. Ellers, hvor er skjorten fra? Bortsett fra kontrasttrådene, så var den jo ganske anonym og uten (?) logo, noe jeg ikke ser så ofte. Endret 2. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 liker det, sebastian. Men båtsko er vel litt kaldt enda? Synes rød funker med en litt mørkere beige enn de buksene du har i det bildet. british tan for eksempel Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Var så gira på vår og første april at jeg måtte legge vekk chuckaene, men det var kanskje litt kaldt. skjorten er fra Made with Hart, en relativt ny butikk i Stavanger. Navy V hadde nok vært penere! (Ble det i dag) Er uten logo forresten. Endret 2. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 det visste jeg ikke, selger de mer fra BB? Tja, de selger noe mer, men utvalget er ikke det ypperste av den grunn. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Bork: Var det ikke de buksene du skulle poste fitpic av? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 gidder jeg ikke gjøre før jeg har lagt de opp hos skredder Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Håper du har tenkt til å ha noe over skjorta og slipset, ellers blir det litt for "bank-ansatt". 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Stripete skjorte og stripete slips får deg til å se ut som en optisk illusjon. Ikke gjør det. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Sebastian@ Det var bra, og det funker fint med stripete skjorte og stripete slips, når fargene passer og størrelsen i mønster er så ulik. Men når standarden din er så høy, må du tåle litt pirk: Jeg er litt usikker på kragen din; om du ikke hadde kledd bedre en skjorte med lavere kragebånd. Nå blir det litt for høyt fra kragebåndet og opp, og kragen blir for vid. Kunne tenkt meg å ta et kragebånd som var ca 2 cm lavere. Fin lengde på ermene, og perfekt rundt livet, men kanskje litt for vid over skuldrene? Litt vanskelig å si ut fra disse bildene. Slipset kunne hatt en bredere knute (dobbel FIH kanskje?) Hva er din erfaring med MwH? Jeg har vært innom der et par ganger, og jeg blir ikke helt klok på de karene der. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg har også rosa tannglass! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Sebastian@ Det var bra, og det funker fint med stripete skjorte og stripete slips, når fargene passer og størrelsen i mønster er så ulik. Huh... Jeg er helt uenig. Det er det kjedeligste antrekket jeg har sett her inne på år og dag. Hverken kombinasjonen eller enkeltplaggene er pent imo. Og slips og skjorte uten noe over... Grøss.... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Huh... Jeg er helt uenig. Det er det kjedeligste antrekket jeg har sett her inne på år og dag. Hverken kombinasjonen eller enkeltplaggene er pent imo. Og slips og skjorte uten noe over... Grøss.... Huh... grøss. uenig.... :-D Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 hadde vært bedre om du tok en jakke over, eller droppet slipset :-D Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg synes den var fort kort Salbu. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) likte jakka, men tskjorta stikker ut under. kanskje tskjorta er lang eller jakka for kort Endret 9. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Takk for tilbakemelding! Jeg er enig i at T-skjorta er for lang, men jakken skal vel være så kort? Det er jo en trucker/bomber jakke? Er uvant dette, er ikke ofte jeg går i denne typen klær.. -Salbu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå