fkm Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Jeg er dog uenig i at man ikke skal bruke slips til button downs, jeg synes generelt det ser veldig bra ut og gir en preppy, men casual stil. Style Guy er enig. Jada, slips med button down kan være helt ok det. Slips med den button down-kraven du har på deg ser imidlertid helt jævlig ut, grunnet at kraven er alt for liten til bruk med slips, og følgelig ser ut som en fullstappet pølse. Endret 22. mars 2013 av fkm 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Jada, slips med button down kan være helt ok det. Slips med den button down-kraven du har på deg ser imidlertid helt jævlig ut, grunnet at kraven er alt for liten til bruk med slips, og følgelig ser ut som en fullstappet pølse. Jeg tror det har mer med størrelsen på knuten, som på bildet kommer opp under kraven, å gjøre, slik som de forrige kommentarene nevnte. De klarte til og med å la være å være blærete. Men for all del, takk for innspill. Endret 22. mars 2013 av Broseph Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Er den skjorta fra Dressmann? I så fall så er den for liten. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Den er vel for liten uansett om den er fra Dressmann eller ikke. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det kan du si, men er det den oxford-skjorta som Dressmann selger så er det ikke bildet som spiller oss noen puss, i hvert fall. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Var det til mitt bilde, eller Brospeh sitt? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Skjorta mi er i alle fall fra Samsøe & Samsøe, men den synes ikke så godt så jeg tror ikke det er min det er snakk om. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hehe, good. Den er i hvertfall for kort på ermene som jeg har sagt. Synes den er litt stram over ryggen tid tider også. Skal få tatt noen bedre bilder. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det var nydelige boots, JorgenH. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg tror det har mer med størrelsen på knuten, som på bildet kommer opp under kraven, å gjøre, slik som de forrige kommentarene nevnte. De klarte til og med å la være å være blærete. Men for all del, takk for innspill. Nei, det har ingenting med knuten å gjøre (selv om den heller ikke er pen). Når kraven ser ut som om den har en pølse liggende inni seg bør det være rimelig åpenbart for de fleste at den er for liten til å brukes med slips. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Fine boots ja! Elsker mine Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Fete bukser! Finnes de i navy eller beige? Fant kun grønn. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Nja, muligens beige. Buksene er fra fjorårets kolleksjon (heter det kolleksjon?) fra Wolsey, så jeg tror du skal være heldig om du finner denne modellen i Norge. Jeg fant mine på en outlet i Portsmouth av alle steder, til den skremmende prisen 15 pund. Wolsey hadde et par cargobukser denne høsten og vinteren også, men de er ikke på langt nær like tøffe. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Veldig fine sko, har planer om å bestille de samme samt et par longwings selv. Godt fornøyd med Meermin hittil, så kommer nok til å kjøpe en del fra de fremover. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg har også lyst på et par longwings derfra, det eneste problemet er at det ser ut som om de kun selger dem i light brown calf nå, og jeg foretrekker stort sett sko i litt mørkere brunnyanser. Kunne også godt tenke meg er par dubble monks. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 I karangrain er de ganske mørke, er de jeg kommer til å kjøpe. Har DM fra Meermin selv, kjempefornøyde med de, og kan absolutt anbefales. De er jo kjempegunstig prismessig. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=2343 Note: From now on all the Karangrain calf pairs will be produced using Light brown Country Calf from Les Tanneries DuPuy. Det var nydelige boots, JorgenH. Tusen takk, Dag! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Kan legge ut bilde av Karangrain hvis det er interesse for det Edit: Longwingsene fra Meermin, hvis det var usikkert hva jeg mente. Endret 22. mars 2013 av Anti LFC Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg får av uante grunner ikke valgt språk på Meermin sine sider, og får de kun på spansk. Siden jeg ikke har hatt det på mange år er den kunnskapen litt skrantende, så har aldri fått med meg det. Takk, Hadde vært flott med bilde Anti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå