AnewZ Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg er uenig i at det ville blitt bedre å gå ned en størrelse. Det er ikke alle plagg som passer til alle personer, og denne genseren her syns jeg ikke du kler med den kroppsformen du har nå. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 jeg ser at kombinasjonen er bestefar, som fkm sa, men jeg ser ikke hva som er galt med genseren. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Genseren er for posete ved midjen. Effekten "bestefar" forsterkes mer når genseren har crewneck. inb4 GQ Endret 3. mars 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Genseren hadde vært helt fin med et par smale jeans. Han kan da ffs ikke noe for at han er tynn. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Klart han ikke kan noe for at han er tynn, men det er jo en fordel å ta hensyn til det når man velger klær. (det sagt er jeg ikke enig i at de er så mye galt med genseren i seg selv, bare kombinasjonen.) 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Genseren hadde vært helt fin med et par smale jeans. Han kan da ffs ikke noe for at han er tynn. tror du det funker med khaki chinos til også, uten å bli for bestefar? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nå har vi sett 2 bilder av den gensern, det ene med jeans (riktignok ikke veldig tettsittende). Synes egentelig at den diskutable passformen kommer enda bedre frem i det første bildet du postet med gensern. Den er rett og slett for stor! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Jeg liker ikke khakifargede chinos så godt, så personlig ville jeg ikke valgt det. Jeg har en genser i en ganske lignende grønnfarge og jeg bruker den som regel med jeans eller et par sjokoladebrune chinos. Endret 3. mars 2013 av fkm Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) ok, takk for tipset. @anathema, de forrige bildene var dårlige. de siste er mye nærmere virkeligheten. det har med lys skygger, positur, vinkel osv å gjøre Endret 3. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ikke hør på pølseskinnmafiaen. Genseren har for brede skuldre, men ellers er den helt fin. Det er ikke en genser man bruker til "pene" antrekk. Sammen med f.eks. et par jeans, et par boots og en beaufort passer den perfekt til hytta. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Genseren hadde vært helt fin med et par smale jeans. Han kan da ffs ikke noe for at han er tynn. Da kan ikke jeg heller noe for at jeg er tjukk, da? 4 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 http://www.dents.co....rskin-Glove.asp Der. Ut av et par plasser så det ut til og være billigst. Hvilken farge er de på bildet? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Bark. Eller brun i virkeligheten. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Selvfølgelig kan man gjøre noe med at man er tynn. Det er ikke snakk om kirurgiske inngrep akkurat. Når det gjelder genseren synes jeg ikke den er særlig flatterende. Det blir så mye stoff rundt midjen og på bunnen av genseren at du får en slags pærefasong. Mulig det blir bedre om du får noen nakne babez med deg på bildet. alternativt kan du rett og slett bruke genseren til turer og lignende med en jakke over Endret 6. mars 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 kommer till å fortsette å bruke den uansett. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 @ OlavG. Håret ditt er fint når det er så pass kort på sidene, men det er for høyt på toppen. Nå blir du litt 'egg'. Det betyr også at du bør være forsiktig med en sveis som står opp og gjør at hodet ditt virker større enn det er. Hva med jevnt kort? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Takker for tilbakemeldingen. Har du noen eksempler på hva du tenker på med jevnt kort? Mener du typisk militærklipp? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jevnt kort betyr vel ikke noe mer enn at det er like langt overalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå