Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke khakifargede chinos så godt, så personlig ville jeg ikke valgt det. Jeg har en genser i en ganske lignende grønnfarge og jeg bruker den som regel med jeans eller et par sjokoladebrune chinos.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Ikke hør på pølseskinnmafiaen. Genseren har for brede skuldre, men ellers er den helt fin. Det er ikke en genser man bruker til "pene" antrekk. Sammen med f.eks. et par jeans, et par boots og en beaufort passer den perfekt til hytta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan man gjøre noe med at man er tynn. Det er ikke snakk om kirurgiske inngrep akkurat.

Når det gjelder genseren synes jeg ikke den er særlig flatterende. Det blir så mye stoff rundt midjen og på bunnen av genseren at du får en slags pærefasong.

Mulig det blir bedre om du får noen nakne babez med deg på bildet. alternativt kan du rett og slett bruke genseren til turer og lignende med en jakke over

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

@ OlavG. Håret ditt er fint når det er så pass kort på sidene, men det er for høyt på toppen. Nå blir du litt 'egg'.

Det betyr også at du bør være forsiktig med en sveis som står opp og gjør at hodet ditt virker større enn det er. Hva med jevnt kort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...