Dorian Gray Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Anewz: Den hvite skjorten med det smale slipset funker ikke, det vipper mellom pent og avslappet. Sånne slips forbinder jeg med indierockere med trang jeans, en mer casual skjorte og et helt annet belte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det skulle være litt avslappet da, da det ble brukt som fifa antrekk hos en kompis i dag før jeg dro til byen Editerte posten min nå, så jeg postet to bilder av dressen og ikke det jeg hadde på meg om kvelden. EB_Veyron, hadde ikke tørklet så langt ute hele tiden - ser det nå tok bilde sent på dagen, så har nok gått opp litt etter litt aktivitet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Merke på dressen Anewz? Tre antrekk på en dag er godt gjort! Selv rakk jeg bare et antrekk, da det ble litt seint i går. Edit: Tar det her, da det kan bli en diskusjon Jeg synes dress outfiten så grei ut. En tur til skredder hadde gjort nytten. De andre antrekkene var ikke meg, lite pent, eller gjennomført. Er det bare meg, eller er slipset litt kort? Endret 17. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvis du går etter en avslappet stil med det slipset så ville jeg funnet en skjorte som er mer casual og byttet ut klokken og beltet med noe mer røft. Slipset kunne du også knytt litt lenger og løsnet litt, men det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Edit: Tar det her, da det kan bli en diskusjon Jeg synes dress outfiten så grei ut. En tur til skredder hadde gjort nytten. De andre antrekkene var ikke meg, lite pent, eller gjennomført. Er det bare meg, eller er slipset litt kort? Ser kort ut ja. Knyter selv slipset til rett over beltespennen i oppreist posisjon. Uavhengig av type slips. For å pirke litt ekstra så skal jo skjorteermene synes nedenfor jakkeermene. Mulig det bare ikke vises pga. sånn du står. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Syns du legger ut ganske like antrekk hver gang jeg, psilo. Hadde vært interessant å se noe litt mer casual av deg, kan ikke huske og ha sett det. Uten vest = casual. Man kan da ikke gå helt i forfall selv om det ikke foreligger en spesiell anledning. AnewZ: 3 er godkjent, 2 er ikke. 1 kunne vært greit med en ikke-gjennomsiktig skjorte og et slips hvis front dekker enden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 En mindre størrelse på piqueen hadde sett mye bedre ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De har vel ikke mindre en small , men ser på bildet at det ser litt rart ut. Passformen ser bedre ut i virkeligheten. @Snaffle: Det ser bra ut etter min mening. Hvor mye betalte du for de? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror det var 60% avslag. Så den lå vel på rundt 500lappen.. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Syntest den passet kroppen din ganske bra Snaffle. Kanskje litt harry, men jeg syns det ser greit ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 snaffle: Harry bukse Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 snaffle: synes det var fint jeg Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Dette er heller et spørsmål jeg lurer på itstedet for en kommentar Jeg har tenkt å kjøpe meg Converse Low sko, men aner ikke hvilken farge jeg bør velge! Det står mellom svart, blå og rød. Svart passer stort sett til alt, men føler jeg trenger en fresh farge siden det er sommer snart (men jeg usikker på hvordan rød eller blå passer til ulike antrekk!?!?). Er det noen så har slike sko som kan kanskje poste et bilde med svart bokse elns? Rød, svart eller blå? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg for min del har sverget til røde Converse i mange år, men de blå er ganske fete. Tror likevel jeg foretrekker de røde, men det er jo en smakssak (som det meste her). De røde passer óg best med jeans, du er garantert at fargene ikke krasjer, det er litt av risken med blå sko. Endret 21. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Røde helt klart. Men de blåe er også kule. Svarte blir altfor kjedelige når du kan velge de andre fargene. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg også hadde rød som førstevalg, men det blir definitivt rød nå. Takker og bukker respons;) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Røde Converse All-Stars er fetere enn både svarte og blå. Det feteste hadde vært i knæsj grønt elns, men det passer vel ikke til stilen din? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 har litt variert stil eg, men eg ska nok få det til;) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvorfor ta dette i kommentartråden? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 @Hvorre: Hva slags merke er den beige buksa du hadde på deg på 17. mai-antrekket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå