Anathema Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Til din alder synes jeg det der blir helt opp-ned. Bestefar var det første ordet som slo meg også, ikke på en god måte, desverre. Er ikke meningen å være krass, men jeg tror kanskje du bør pensjonere den gensern intill videre. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Synes den type genser godt kan være så pass store, Bork Laser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg er til dels enig, men det er kombinasjonen jeg ikke helt liker. Genseren hadde f.eks. sett bra ut kombinert med et par jeans, men sammen med den buksen blir det litt i overkant bestefar. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg er til dels enig, men det er kombinasjonen jeg ikke helt liker. Genseren hadde f.eks. sett bra ut kombinert med et par jeans, men sammen med den buksen blir det litt i overkant bestefar. Det hadde jeg ikke kommet på. Men så står jeg i fare for å snart bli bestefar og da... 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg skrev svaret før jeg så innlegget ditt dag, så det var egentlig ment til anathema. Jeg er enig i at den typen gensere godt kan være så store. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 takk for tilbakemeldinger kommer ikke til å pensjonere genseren. Hvaslags genser tror dere ville passet bedre til buksene? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Bork, Ingenting hadde en fin passform på bildet :/ 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Tror mer det er bildet som er veldig lite flatterende. Ikke bruk blits direkte, og det ser ut som om du står litt utilpass og rar. Hadde sett bedre ut om vi fikk se føttene dine og hodet ditt(som du kunne sensurert da og). Jeg tror buksen blir feil farge og type til genseren. Ellers ser det ut som genseren har greit potensiale, men blir ødelagt av bilde, positur og en skjortekrage som ser rynkete og dårlig plassert ut. Endret 2. mars 2013 av Revolution Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Luxire. Hvilken skjorte, eller hvilket stoff er den laget av? Lignet litt på denne men er så vanskelig å se for seg hvordan stoffet ser ut "ferdig" uten å se et slikt bilde. Endret 2. mars 2013 av Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg kommer nok ikke til å kjøpe flere skjorter i samme stoff. Det er litt for glatt for min smak. Jeg tror heller jeg bestiller noe lignende i Oxford fra f.eks. acorn og sender det inn. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tror mer det er bildet som er veldig lite flatterende. Ikke bruk blits direkte, og det ser ut som om du står litt utilpass og rar. Hadde sett bedre ut om vi fikk se føttene dine og hodet ditt(som du kunne sensurert da og). Jeg tror buksen blir feil farge og type til genseren. Ellers ser det ut som genseren har greit potensiale, men blir ødelagt av bilde, positur og en skjortekrage som ser rynkete og dårlig plassert ut. bile er tatt litt nedenifra så det påvirker posituren 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Bork, Ingenting hadde en fin passform på bildet :/ hvordan da? tbh synes jeg ikke genseren kunne vært mindre annet enn skulderbredden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Bork: Minner meg litt om Steve Carell i Crazy stupid love - før han får en make-over .. Endret 2. mars 2013 av AnewZ 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 det var konstruktivt må jeg si. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Men det får frem poenget. Lite flatterende passform og ser litt bestefar ut. 3 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Enig i at passformen ikke duger, du kunne lett ha gått ned en størrelse på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå