Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er til dels enig, men det er kombinasjonen jeg ikke helt liker. Genseren hadde f.eks. sett bra ut kombinert med et par jeans, men sammen med den buksen blir det litt i overkant bestefar.

Det hadde jeg ikke kommet på. Men så står jeg i fare for å snart bli bestefar og da...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror mer det er bildet som er veldig lite flatterende. Ikke bruk blits direkte, og det ser ut som om du står litt utilpass og rar. Hadde sett bedre ut om vi fikk se føttene dine og hodet ditt(som du kunne sensurert da og).

Jeg tror buksen blir feil farge og type til genseren.

Ellers ser det ut som genseren har greit potensiale, men blir ødelagt av bilde, positur og en skjortekrage som ser rynkete og dårlig plassert ut.

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

Tror mer det er bildet som er veldig lite flatterende. Ikke bruk blits direkte, og det ser ut som om du står litt utilpass og rar. Hadde sett bedre ut om vi fikk se føttene dine og hodet ditt(som du kunne sensurert da og).

Jeg tror buksen blir feil farge og type til genseren.

Ellers ser det ut som genseren har greit potensiale, men blir ødelagt av bilde, positur og en skjortekrage som ser rynkete og dårlig plassert ut.

bile er tatt litt nedenifra så det påvirker posituren

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...