dag1234 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Anti LFC. Den ser litt stor ut over skuldrene. Det er ikke noe problem å legge opp ermene, men båndet må løsnes for så å settes på igjen. Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) - Endret 22. januar 2018 av ranvier Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ok, takk for tilbakemeldinger! Tror bare jeg beholder jakken i M, da en størrelse ned nok blir for smått over skuldrene. Tar den med til en skredder og får ermene fikset. Hvor langt ned bør de ca gå? starten på håndleddet eller rett over tommelleddet? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ok, takk for tilbakemeldinger! Tror bare jeg beholder jakken i M, da en størrelse ned nok blir for smått over skuldrene. Tar den med til en skredder og får ermene fikset. Hvor langt ned bør de ca gå? starten på håndleddet eller rett over tommelleddet? Det er jo en ytterjakke, så ikke ta for mye av. Men jeg vet faktisk ikke hva som er korrekt lengde eller om det er en smakssak. Selv foretrekker jeg at ytterjakken ender mellom skjorteermet og dressermet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg synes den sitter fint over skuldrene Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 pene hansker, har sett litt på de der selv. Hvor kjøpte du de fra? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 http://www.dents.co.uk/products/93/Men%27s-Deerskin-Glove.asp Der. Ut av et par plasser så det ut til og være billigst. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 OlafG: Hvorfor i all verden har du kneppet den nederste knappen og ikke den øverste? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har ingen unnskyldinger egentlig. Jeg gjorde bare feil. Kan prøve å ta nye bilder. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har ingen unnskyldinger egentlig. Jeg gjorde bare feil. Kan prøve å ta nye bilder. Lettere å si noe om passformen om du får postet nye bilder ja med riktig knepping Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 fkm: litt vanskelig å si siden det er et lite utsnittsbilde og da kan proposjoner lett forvrenges. Så det blir en kommentar på jakke/skjorte/slips. Det jeg reagerer på er slipset. Det hadde vært fint til en cream skjorte, men det spiller liksom ikke på lag med dressen og den skjorten der. Og da går PSet med i samme slengen, for det forholder seg kun til slipset. Til den skjorten kunne du hatt et mørkt blått eller rødt slips, men hadde du villet være vågal kunne du gått med gult slips. 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det lilla lyset kommer jo selvsagt fra "party-riggen" rundt strippestanga. Eller har du ommøblert siden sist? Må si meg enig med kritikken fra Dag ang. kombinasjonen mellom skjorta og slipset, 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Slipset er brunt og tørket er grønt. Ikke akkurat to farger som er kjent for å krasje med blått... Burde skjønt at discoutstyret var den skyldige Thrice. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det spiller ingen rolle hva det er kjent for, dette er ikke pent sammen. De lysteste stripene i slipset treffer passe på hvitheten i de blå stripene i skjorten, men de mørkebrune stripene blir for kontrastfulle mot skjorten og smeller liksom rett i trynet på meg. Hva med et bilde i helfigur? 3 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Nå vet ikke jeg hvor gammel du er Bork, men det der så for å være helt ærlig ganske bestefar ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 fkm: Jeg liker egentlig ikke hverken skjorta eller slipset så godt som enkeltplagg, og jeg er enig i at fargekomboen ikke er helt heldig. Bork: Det er ikke akkuratt pentøy, og passformen er såpass generøs at det ikke akkuratt ser stilig ut, men det er et veldig fint, avslappa antrekk. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 @fkm: Jeg synes det ser bra ut, og ser heller ingenting galt med kombinasjonen mellom slips, PS og skjorten. Forresten, hvor er skjorten fra? @Bork: Genseren er litt for bred i skuldrene, men ellers var det fint. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har alle her som pleide å bestille fra moderntailor gått over til Luxire? Opplever dere at det gikk fint å bruke de samme målene? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 takk, folkens Nå vet ikke jeg hvor gammel du er Bork, men det der så for å være helt ærlig ganske bestefar ut. hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå