Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, takk for tilbakemeldinger!

Tror bare jeg beholder jakken i M, da en størrelse ned nok blir for smått over skuldrene. Tar den med til en skredder og får ermene fikset. Hvor langt ned bør de ca gå? starten på håndleddet eller rett over tommelleddet? :)

Det er jo en ytterjakke, så ikke ta for mye av. Men jeg vet faktisk ikke hva som er korrekt lengde eller om det er en smakssak. Selv foretrekker jeg at ytterjakken ender mellom skjorteermet og dressermet.

Lenke til kommentar

fkm: litt vanskelig å si siden det er et lite utsnittsbilde og da kan proposjoner lett forvrenges. Så det blir en kommentar på jakke/skjorte/slips.

Det jeg reagerer på er slipset. Det hadde vært fint til en cream skjorte, men det spiller liksom ikke på lag med dressen og den skjorten der. Og da går PSet med i samme slengen, for det forholder seg kun til slipset.

Til den skjorten kunne du hatt et mørkt blått eller rødt slips, men hadde du villet være vågal kunne du gått med gult slips.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det spiller ingen rolle hva det er kjent for, dette er ikke pent sammen. ;)

De lysteste stripene i slipset treffer passe på hvitheten i de blå stripene i skjorten, men de mørkebrune stripene blir for kontrastfulle mot skjorten og smeller liksom rett i trynet på meg.

Hva med et bilde i helfigur?

• Liker 3
Lenke til kommentar

fkm: Jeg liker egentlig ikke hverken skjorta eller slipset så godt som enkeltplagg, og jeg er enig i at fargekomboen ikke er helt heldig.

Bork: Det er ikke akkuratt pentøy, og passformen er såpass generøs at det ikke akkuratt ser stilig ut, men det er et veldig fint, avslappa antrekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...