Jules Winnfield Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Jeg har selv ikke prøvd eller vurdert å matche klær til hudtone, hår og øyenfarge, fordi jeg mener det er unødvendig, akkurat som deg. Men "stylister" og andre perfeksjonister vil sikkert strebe etter å gjøre det teoretisk perfekt som mulig. Den første guiden ser ut til å være en bedre guide enn den andre jeg postet. Jeg er på ingen måte en person som streber etter å gjøre ting så teoretisk perfekt som mulig, men jeg vil likevel si det er ganske så viktig å matche klær til huden, øyne og hår. Blir litt som sminke: failer du på fargenyansen ser det veldig fort tamt ut. Selv har jeg f.eks. en kald undertone i huden, og jeg holder meg dermed langt unna farger som fersken, oransje, ivory, flamingo, samt enkelte nyanser av rødt, brunt og grønt. Det handler litt om å vite hva som kler en. Endret 29. januar 2013 av Jules Winnfield Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Enig med deg Jules. Selv om dette er mer relavant i USA der hudfargene kommer i langt flere utgaver enn hos oss, så er det også her slik at noen farger passer bedre enn andre. Jeg holder meg unna grønt og kalde farger - med unntak av blått selvsagt. "Alle" kler blått. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er ikke fan av skinnjakker, men de der var ganske fine. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har tenkt å bestille en DR jeg også dePt, har mest lyst på MDR, men skulle ønske de hadde knapper over "notchen", ser for meg at de ofte løfter seg... Kan jeg spørre hva sluttsummen ender på? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg lar knappene være åpne. Priser: http://johncoppidge.tumblr.com/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hva bruker du under skinnjakkene? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Dag: Det hadde blitt bra med en annen skjorte. Den du har på deg nå syns jeg er litt for uformell til resten av antrekket, og mønsteret på slips og skjorte blir for likt i størrelsen. En ensfarget lyseblå skjorte hadde sett bra ut. Hvis du skal antrekket med fire mønstre ville jeg brukt en skjorte med mye mindre mønster (micro check eller noe lignende) og et tørkle med større mønster enn slipset (typisk bilde-tørkle). Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Bork: Synes skjorten buler for mye i ryggen, det hadde nok vært penere med en skjorte i en litt smalere passform. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Fin skredderjobb på buksen! Pressen vil forsåvidt gå ut med tiden, men dersom det haster kan du vel prøve å stryke den litt? Er ikke så lett å se om ermene på skjorten er for lange eller ei når du har hendene i lommene. Men du kunne kanskje hatt en litt slimmere modell, og muligens en som var litt smalere over skuldrene. Når det er sagt kan du imo fint gå i den der uten å se dust ut. Endret 30. januar 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Pent, FKM. Liker skoene, hvor er de fra? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Mye mer vellykket i dag, Dag. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Mye mer vellykket i dag, Dag. Takk for det Jørgen. Men jeg synes ikke jeg får det helt til. Tror jeg skal holde meg til litt enklere utfordringer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Slipset passer dårlig inn med resten av dagens antrekk Dag. Jeg tror et sort grenadine/strikket slips hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Slipset passer dårlig inn med resten av dagens antrekk Dag. Jeg tror et sort grenadine/strikket slips hadde vært mye bedre. Da hadde det ikke bllitt så mye igjen av rutekomboen, er jeg redd for. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 enig i det med skjorta ved ryggen. Kanskje jeg kan gå ned litt i størrelse? synes slim fit modellen er for slim for meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Da hadde det ikke bllitt så mye igjen av rutekomboen, er jeg redd for. Nei, men så er ikke jeg så veldig opptatt av at man skal ha "temaer" i antrekk heller, så det syns jeg ikke hadde vært så farlig Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Nei, men så er ikke jeg så veldig opptatt av at man skal ha "temaer" i antrekk heller, så det syns jeg ikke hadde vært så farlig Det var jeg som ville utfordre meg selv fordi å kombinere tre eller flere rutemønstre regnes som å være for viderekommende. Og fasiten har jeg vel fått... :-p Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Deilige dubmonks, Herr Brun! Hvor er de fra? Edit: Så innlegget ditt i skotråden nå. Nvm. Endret 31. januar 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå