Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

fkm: Nice!

Ville nok ha sett enda bedre ut med f. eks. et strikket slips.

Er det derbyene i dark brown calf eller?

Bork: De ser greie ut, men kanskje litt vide? Lengden er jo grei nok da du selv sier du skal legge de opp.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fkm: Nice!

Ville nok ha sett enda bedre ut med f. eks. et strikket slips.

Er det derbyene i dark brown calf eller?

Bork: De ser greie ut, men kanskje litt vide? Lengden er jo grei nok da du selv sier du skal legge de opp.

NST derbys i burgunder shell.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takker!

Var ganske usikker på kombinasjonen selv ja. Noen som vet om en plass hvor man kan se noe nærmere på 'regler' rundt fargekombinasjoner, finner ikke noe når jeg leiter.

Her er noen guider som du kan se på. Jeg har personlig ikke sett nøye på disse guidene, så jeg er usikker på hvor gode de er, men det kan være en pekepinn på hvordan ting bør se ut.

W43o1SX.png

MvDdaaA.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg det blirlitt voldsomt å bruke overdrevent mye energi på å matche klesplagg til hudtone, ettersom jeg stort sett synes effekten av dette er liten. Hvis man i all hovedsak kler seg i basisfarger som grått, brunt og blått, og eventuelt blander inn elementer som olivengrønn, burgunderrødt og khaki / camel. Så er det i mine øyne vansklig å gå feil. Unngå for all del sterke farger som neongrønt, sjokkrosa og knalle rødfarger, da disse fargene sjeldent ser bra ut uansett. Hvis du på død og liv må bruk knæsje farger så holde det i alle fall til et plagg, og helst ikke et veldig fremtredende ett.

Lenke til kommentar

Jeg har selv ikke prøvd eller vurdert å matche klær til hudtone, hår og øyenfarge, fordi jeg mener det er unødvendig, akkurat som deg. Men "stylister" og andre perfeksjonister vil sikkert strebe etter å gjøre det teoretisk perfekt som mulig.

Den første guiden ser ut til å være en bedre guide enn den andre jeg postet.

Lenke til kommentar

Jeg har selv ikke prøvd eller vurdert å matche klær til hudtone, hår og øyenfarge, fordi jeg mener det er unødvendig, akkurat som deg. Men "stylister" og andre perfeksjonister vil sikkert strebe etter å gjøre det teoretisk perfekt som mulig.

Den første guiden ser ut til å være en bedre guide enn den andre jeg postet.

Det skal vel kanskje nevnes at hvis man har knallrødt hår så er foreksempel ikke rosa fra topp til noe for deg, så noen ganger kan sånt være verdt å ta litt hensyn til, selv om det i det store og hele er uinteressant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...