Xtra Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) fkm: Nice! Ville nok ha sett enda bedre ut med f. eks. et strikket slips. Er det derbyene i dark brown calf eller? Bork: De ser greie ut, men kanskje litt vide? Lengden er jo grei nok da du selv sier du skal legge de opp. Endret 23. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 tar de med til en skredder og ser om han kan gå gjort leggene litt smalere Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Angående fargen hadde jeg trodd de skulle være lysere, for å være ærlig. Ser ikke så mørke utt på nettsiden. men men, de er de mest behagelige buksene jeg har hatt på meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 fkm: Nice! Ville nok ha sett enda bedre ut med f. eks. et strikket slips. Er det derbyene i dark brown calf eller? Bork: De ser greie ut, men kanskje litt vide? Lengden er jo grei nok da du selv sier du skal legge de opp. NST derbys i burgunder shell. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Bork: Hvor mye måtte du ut med totalt? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) 180 usd for buksa og shipping. 200kr for mva. og det blir rundt 360kr for skredderarbeidet. blir 1500 ellerno tilsammen. Endret 25. januar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Scannor: No go. Buksene var ganske stygge, og hadde veldig fjortisspreg. Henleyen er sikkert fin å ha på slappe dager hjemme, men ikke noe særlig mer enn det. Converse ser bare rart ut om vinteren. Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 JorgenH: Takker for tilbakemelding. Fort gjort å bli 'blind'. Når det kommer til chinosen som du opplever som fjortisspreget, er det fargen, fassongen eller kombinasjon av dette du reagerer på? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kombinasjonen. Imidlertid forfriskende med medlemmer som faktisk kan ta kritikk uten å gå i Defcon 5. Det må også forstås at stammedlemmene her, meg inkludert, er det man kan kalle rimelig enssporet med få unntak. 6 Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Takker! Var ganske usikker på kombinasjonen selv ja. Noen som vet om en plass hvor man kan se noe nærmere på 'regler' rundt fargekombinasjoner, finner ikke noe når jeg leiter. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Synes buksen er for lys, tror det hadde blitt finere med en mørkere blåfarge. Converse blir for sykt på vinteren, selv ikke jeg finner på å bruke det :--D Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Synes buksen er for lys, tror det hadde blitt finere med en mørkere blåfarge. Superdupert! Takk for råd=) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Synes også buksa var for "knæsj" . Vil bli vanskelig å finne noe den ser bra ut med. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Et par mørke rådenimsjeans hadde nok løftet antrekket, vil jeg tro :-) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Takker! Var ganske usikker på kombinasjonen selv ja. Noen som vet om en plass hvor man kan se noe nærmere på 'regler' rundt fargekombinasjoner, finner ikke noe når jeg leiter. Her er noen guider som du kan se på. Jeg har personlig ikke sett nøye på disse guidene, så jeg er usikker på hvor gode de er, men det kan være en pekepinn på hvordan ting bør se ut. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Personlig så synes jeg det blirlitt voldsomt å bruke overdrevent mye energi på å matche klesplagg til hudtone, ettersom jeg stort sett synes effekten av dette er liten. Hvis man i all hovedsak kler seg i basisfarger som grått, brunt og blått, og eventuelt blander inn elementer som olivengrønn, burgunderrødt og khaki / camel. Så er det i mine øyne vansklig å gå feil. Unngå for all del sterke farger som neongrønt, sjokkrosa og knalle rødfarger, da disse fargene sjeldent ser bra ut uansett. Hvis du på død og liv må bruk knæsje farger så holde det i alle fall til et plagg, og helst ikke et veldig fremtredende ett. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg har selv ikke prøvd eller vurdert å matche klær til hudtone, hår og øyenfarge, fordi jeg mener det er unødvendig, akkurat som deg. Men "stylister" og andre perfeksjonister vil sikkert strebe etter å gjøre det teoretisk perfekt som mulig. Den første guiden ser ut til å være en bedre guide enn den andre jeg postet. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Synes buksen er for lys, tror det hadde blitt finere med en mørkere blåfarge. Converse blir for sykt på vinteren, selv ikke jeg finner på å bruke det :--D Gå i Converse om vinteren hvis du har lyst. Selv går jeg i båtsko hele året. Hehe. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har ikke lyst, blir for kaldt i snø. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har selv ikke prøvd eller vurdert å matche klær til hudtone, hår og øyenfarge, fordi jeg mener det er unødvendig, akkurat som deg. Men "stylister" og andre perfeksjonister vil sikkert strebe etter å gjøre det teoretisk perfekt som mulig. Den første guiden ser ut til å være en bedre guide enn den andre jeg postet. Det skal vel kanskje nevnes at hvis man har knallrødt hår så er foreksempel ikke rosa fra topp til noe for deg, så noen ganger kan sånt være verdt å ta litt hensyn til, selv om det i det store og hele er uinteressant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå