Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig pene kombinasjoner. Ut i fra stoff og det lille jeg ser av kragen er jeg uenig med JorgenH ang. slips. Eneste jeg stusser over er PS og sokkene, men det kan være min skjerm.

 

Både sokker og tørkle har mørkeblå som basisfarge. Det er vel ikke akkurat så mye å stusse over.

 

Veldig pent ja! Er det skoene fra Meermin som endelig har kommet?

 

Ja, de kom for en ukes tid siden. Men tror du begge parene jeg bestilte kom? Neida...

 

 

Pent fkm! Hvor er buksene fra?

 

OJ

 

 

Pent, fkm, særlig skoene. Lurer bare på om ikke et slips hadde løftet antrekket enda ett hakk.

 

Tja, jeg er i utgangspunktet ikke så veldig glad i slips til noe annet enn dress, men jeg har uansett ikke mulighet til å bruke slips på jobb...

Lenke til kommentar

Har ikke mulighet til å gå med slips, faktisk. Streng og spesifikk dresskode? :p

 

Altså, jeg har mulighet teoretisk sett. Det eksisterer ingen uttalt kleskode. Men som den nyeste ansatte i avdelingen føler jeg ikke akkurat at det er min jobb å endre de etablerte normene, som er at slips utelukkende benyttes ved viktige eksterne møter, og aldri ellers.

Lenke til kommentar

Fin tweed, tror det store bildet er riktigst i fargegjengivelsen.

Men liker ikke sånne knapper. Synes de gjør for mye ut av seg, og i alle fall når det er 3-roll-to-2, som jeg heller ikke liker så godt.

Best uten slips, men skjorten kunne godt hatt nærkontakt med et strykejern.

Savner er bilde i helfigur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker aldri belte. Eller, kanskje 1-2 ganger i året... Mirakuløst nok holder buksene mine seg oppe uansett.

 

 

Edit: har samme buksene selv bork. De er jævlig digge, men det er ikke akkurat det mest anvennlige paret i verden.. Håper du har et bredt utvalg bukser fra før, for hvis ikke var det et litt merkelig valg.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...