Dorian Gray Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Enkelte dager har uniformer, i dag er en av de dagene. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Hvorfor det? Bare fordi normen fra gammelt av sier at man skal bruke dress? Ser bare ikke helt poenget med å være i byen eller sitte på en cafè i dress bare fordi det er en spesiel dato, særlig når jeg tar meg like bra ut i andre ting. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Uflidd 18-åring-look er ikke helt det store på 17. mai. Det så ikke skittent ut, i det minste. Edit: Tynt slips med slapp knute og ukneppet toppknapp vinner ingen poeng hos denne karen. Og, ja, bunad er gode greier. To tomler opp. Endret 17. mai 2009 av psilocybe Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Enig med Psilocybe. Ang. smoking Homme, så er jeg enig i at det skal stå spesifisert i invitasjonen! Jeg tror ikke det er så mange som hadde møtt opp i smoking hvis det ikke sto spesifisert, uansett om det er etter 18 eller ikke! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 du kledde deg prikklikt meg unlimited. nøyaktig likt det jeg hadde på meg når jeg spilte golf i helgen. derfor kan jeg ikke si annet enn at du kler deg smukt:) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Folk som tar bilder må slutte å ha en liten hånd i lommen. Det ser totally ikke naturlig ut. Syndere: Mesha Homme Tozva (!!!) Unlimited Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Takk det samme SLIguy ; )) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er ganske naturlig for mange og ha en hånd i lommen Dorian Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det kan godt være, men se på spesielt Tozva. Er det en naturlig håndstilling? ^^ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Gidder du å føre meg opp på synder-listen din også herr Grå? To fuckings, små minutter er det mellom lista og bildene mine! TO!!! Endret 17. mai 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvorre: Oppbrett på buksen, fysj og fy. Ellers helt kurant. Eller, vent. Ferdigknytt slips? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvorre: Oppbrett på buksen, fysj og fy. Ellers helt kurant. Eller, vent. Ferdigknytt slips? Hehe, tok det bare av meg og la det slik det er på bildet, så ferdigknyttet er det ikke, nei Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg har ødelagt et slips totalt ved å la det ligge ferdigknytt en lengre periode, har lært siden den gang. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Folk som tar bilder må slutte å ha en liten hånd i lommen. Det ser totally ikke naturlig ut. hahah Ser rimlig unaturlig ut på enkelte. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tozva, Konge bunad! psilocybe, Kul dress! Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tok ett nytt bilde bare for deg Dorian Gray. NB! Uten hånda i lommen. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Syns du legger ut ganske like antrekk hver gang jeg, psilo. Hadde vært interessant å se noe litt mer casual av deg, kan ikke huske og ha sett det. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Anewz: Likte ikke det smale røde slipset. Ellers var det ålreit synes jeg. Fint med lommetørkle, men synes det ble litt mye. Liker selv at det stikker så vidt opp av lommen for å gi en kontrast til jakka. Ergo; putt det lenger ned i lommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå