AndyPanda Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Rankiz: Er jakka så åpen i halsen som folk skal ha det til? Dvs MÅ du bruke skjerf for å overleve en liten tur utendørs? Og hva er høyde/vekt på deg, og hvilken strl har du på jakka? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Tipper at Rankiz' jakke er amerikansk. Ihvertfall så har den europeiske jakken sånn lapp med borrelås slik at man kan stramme igjen halsen for å ikke få kjenne kulden i halsen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Regner med det er amerikanske de jeg har funnet på ebay også. Med mindre europeiske utsalg kan matche prisen som er på ebay, så er det den amerikanske versjonen som vil være aktuell for min del hvertfall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Tipper at Rankiz' jakke er amerikansk. Ihvertfall så har den europeiske jakken sånn lapp med borrelås slik at man kan stramme igjen halsen for å ikke få kjenne kulden i halsen. Det har den amerikanske også. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Rankiz: Er jakka så åpen i halsen som folk skal ha det til? Dvs MÅ du bruke skjerf for å overleve en liten tur utendørs? Og hva er høyde/vekt på deg, og hvilken strl har du på jakka? Er 172 og bruker small, jakka er ganske stor i størrelsen. Endret 14. januar 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Orjanr: Helt ok. Beltet er alt for bredt for min smak. Ødelegger hele antrekket. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Enig angående beltet. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Er 172 og bruker small, jakka er ganske stor i størrelsen. Høyden aleine sier meg ikke så mye, men regner med du ikke er helt fyrstikk. Vil tro jeg passer inn i en M i såfall, da. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kaplan, både overdel og underdel er fin, men jeg synes ikke de var så gode sammen. Ville hatt en annen skjorte til de buksene. Du kan ha en blå skjorte til, men da må blåfargen være lysere; ha omlag like mye hvitt i seg som buksene. Eller du kunne gått for en skjortefarge som er komplimentær, dvs brunlig/cream (du ser hvor godt skoene passer til buksene). Skjorten du har på bildet, som for øvrig sitter veldig godt på deg, hadde vært fin til navy chinos eller jeans. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Var noe rart med den frakken der imo, bare to knapper og veldig rart snitt. Blanding mellom blazer og frakk? Endret 14. januar 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kaplan, både overdel og underdel er fin, men jeg synes ikke de var så gode sammen. Ville hatt en annen skjorte til de buksene. Du kan ha en blå skjorte til, men da må blåfargen være lysere; ha omlag like mye hvitt i seg som buksene. Eller du kunne gått for en skjortefarge som er komplimentær, dvs brunlig/cream (du ser hvor godt skoene passer til buksene). Skjorten du har på bildet, som for øvrig sitter veldig godt på deg, hadde vært fin til navy chinos eller jeans. Takk for veldig bra tilbakemelding. Skal ta det med videre:) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg syns skjorten fungerte helt fint til buksene kaplan. Det kunne kanskje vært litt mer kontrast mellom skjorte og bukse... Som de fleste andre syns jeg beltet var i bredeste laget. Got2be: sorry, men den jakken var grusom. Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Den har fire knapper, men ja, vet ikke helt hva som er med den frakken, liker den litt, men kunne ikke tenkt meg den, pga. sømmen tvers over magen og at baksiden av ermet er av et annet stoff fra albuen og ned. Men liker den måten den er åpen nede på. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Pent, Dag! Synes imidlertid det er ut som om Ps'et er litt for lik skjorten fargemessig? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Pent, Dag! Synes imidlertid det er ut som om Ps'et er litt for lik skjorten fargemessig? Takk for det. Ps'et er rød/rust houndstooths, og skjorten er grå bengal stripe. Crappy bilde, tror jeg mest. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ok, da er det nok bildet :-) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Litt lange bukser, Kaplan? Likte vesken og skoene! Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Litt lange bukser, Kaplan? Likte vesken og skoene! Tja, de er vel egentlig ikke det, men ser kanskje litt lange ut da de fort "stacker" litt på støvlene. På kontoret bruker jeg lavere sko, og da ser de nok mer passe ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er mulig bildet lyver litt, men for meg ser det ut som om du har på deg grå jeans? Grå jeans er mindre pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå