Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker det siste antrekket Dag, og sier meg enig i PS-bretten. Forøvrig veldig fint med bilde i helfigur også, flott at du gidder å ta deg tid til slikt!

Jeg har en vei å gå når det gjelder fotoferdigheter. Overkroppen og beina er knipset med iPhone på jobb - og det blir bare aldri bra verken i oppløsning eller fargegjengivelse. Helfigur er tatt med et Olympus når jeg er kommet hjem, men jeg får ikke til lyset og bruker ikke blitz. Jeg synes stort sett at helfigur er nødvendig for å få totalinntrykk av antrekket.

Jeg liker best å brette PS i et rektangel, og er ikke noe glad i å bare stappe det random ned, slik som moten i dag dikterer. Nå har jeg bestilt meg tre nye fra Kent Wang, i en ganske vill utføring. Så det kan være jeg må pushe noen grenser i nær fremtid.

Lenke til kommentar

Hadde du ingen alternativer til de sorte skoene? Synes kombinasjonen sort og beige er ganske kjip :/

Enig med deg. Har kun noen brune chuckas, men burde nok heller tatt de. Må få meg nye sko egentlig...

Anledning?

Premierefest for et teater. Hehe.

Ganske kjip knute, synes jeg.

Jeg synes ihvertfall den burde vært tynnere nederst. Kanskje jeg burde valgt noe annet enn four in hand for å fylle ut kragen bedre? Når det er sagt kunne det nok gått med en slik knute, om den var bedre knyttet. :)

Lenke til kommentar

Synes det var mye bra her, sebastian. Men det jeg reagerer mest på er jakken.

Genseren forholder seg fint til skjorten og slipset, til buksene og skoene. Disse plaggene henger i hop.

Men jakken, som er fin i seg selv, bryter for mye med resten av antrekket. Tror det hadde vært fint med en grå (melert) jakke til det du har på deg.

Hvis du skal ha den jakken så må du ha et slips som enten er i rød/brun-retning, eller mot blå. Og genseren og skoene må også ha en varmere farge i så fall..

PSet virker ikke å forholde seg til noe av det du har på deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...