Vowels Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 med vilje eller? Neinei, uhell. Å være servitør/ryddegutt er for øvrig den mest hatefulle jobben jeg har hatt. Klarte seks måneder. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Huh? Jeg snakker om det forrige antrekket ditt. Ok. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Liker det siste antrekket Dag, og sier meg enig i PS-bretten. Forøvrig veldig fint med bilde i helfigur også, flott at du gidder å ta deg tid til slikt! 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Liker det siste antrekket Dag, og sier meg enig i PS-bretten. Forøvrig veldig fint med bilde i helfigur også, flott at du gidder å ta deg tid til slikt! Jeg har en vei å gå når det gjelder fotoferdigheter. Overkroppen og beina er knipset med iPhone på jobb - og det blir bare aldri bra verken i oppløsning eller fargegjengivelse. Helfigur er tatt med et Olympus når jeg er kommet hjem, men jeg får ikke til lyset og bruker ikke blitz. Jeg synes stort sett at helfigur er nødvendig for å få totalinntrykk av antrekket. Jeg liker best å brette PS i et rektangel, og er ikke noe glad i å bare stappe det random ned, slik som moten i dag dikterer. Nå har jeg bestilt meg tre nye fra Kent Wang, i en ganske vill utføring. Så det kan være jeg må pushe noen grenser i nær fremtid. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hadde du ingen alternativer til de sorte skoene? Synes kombinasjonen sort og beige er ganske kjip :/ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ganske kjip knute, synes jeg. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det største fokuset her på forumet er alltid hvordan slipsknuten ser ut...... 6 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hadde du ingen alternativer til de sorte skoene? Synes kombinasjonen sort og beige er ganske kjip :/ Enig med deg. Har kun noen brune chuckas, men burde nok heller tatt de. Må få meg nye sko egentlig... Anledning? Premierefest for et teater. Hehe. Ganske kjip knute, synes jeg. Jeg synes ihvertfall den burde vært tynnere nederst. Kanskje jeg burde valgt noe annet enn four in hand for å fylle ut kragen bedre? Når det er sagt kunne det nok gått med en slik knute, om den var bedre knyttet. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Synes det var mye bra her, sebastian. Men det jeg reagerer mest på er jakken. Genseren forholder seg fint til skjorten og slipset, til buksene og skoene. Disse plaggene henger i hop. Men jakken, som er fin i seg selv, bryter for mye med resten av antrekket. Tror det hadde vært fint med en grå (melert) jakke til det du har på deg. Hvis du skal ha den jakken så må du ha et slips som enten er i rød/brun-retning, eller mot blå. Og genseren og skoene må også ha en varmere farge i så fall.. PSet virker ikke å forholde seg til noe av det du har på deg. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det største fokuset her på forumet er alltid hvordan slipsknuten ser ut...... Det er en enkel ting å fikse, derfor er det verdt å kommentere. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Har man først lært seg hvordan en fin slipsknute ser ut, ser man stygge slipsknuter hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Rankiz: Jakken er for kort på ermene. Den ser også ut til å være litt tight ved bryst/skuldre. Endret 13. januar 2013 av Dockside Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Er ikke trang, men har strammet den på insiden med strikkene. Er ikke for kort på ermene, kan dra de lengre ned, er samme type snøring på ermene som f. eks denne jakken. http://www.barbour.com/sites/default/files/styles/scale_crop_471_446/public/products/MWX0018_web_0.jpg Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Er det en Yamarin 64 dc ved siden av deg Rankiz? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 På venstresiden er det en Askeladden. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Daså, syntes bare den kunne være lik. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Dag: Selv synes jeg det er litt kjipt når skjorten blir såpass mye mørkere enn selve dressen. Synes det nesten utelukket ser bedre ut med en lysere skjorte enn dressen. Likte heller ikke slipset spesielt godt i kombinasjon med dressen og skjorten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg forstår ærlig talt ikke poenget med å legge ut bilde av en parkas. Hva skal man si? 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Man kan jo si at det ser ganske rart ut med den strammingen rundt brystet. Ville sluppet opp litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå