Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Har et par med Henri Lloyd jeg bruker når det er snø/is. Det er en blanding av blucher og båtsko. Selvsagt med mørk såle. Skulle gjerne hatt et par som du linker til fra Quoddy eller Oak Street Bootmaker, men liker ikke å gamble på str.

 

Er du sponset av noen som lager båtsko ellerno? Sebago?

 

Hvorfor har du på død og liv lagt så elsk på akkurat de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pent, Dag! Synes du er flink som klarer å dra et antrekk med så mye forskjellige farger samtidig. Kanskje skjorten blir litt knæsj mot buksen, men med jakken oppå som dekker helt ned til buksen er det ikke så problematisk. Men jeg er uansett litt skeptisk til den der knoppen du har i knapphullet ditt...(ihvertfall til hverdags)

Endret av -sebastian-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag: ikke noe utrolig spennende med antrekket, men et pent, rolig og passende jobbantrekk. Apehånden i knapphullet løfter antrekket litt, uten å gjøre noe nummer utav seg. Jeg likte antrekket :)

 

Jørgen: overkill med slips. Ikke vet jeg hva du har av benklær på deg, men jeg synes slips hører til dress. Jeans, skjorte, genser og slips er en kombinasjon jeg ikke liker uansett hva den brukes til. Genserne og skjorten er pen, og er passende til intervjuet.

Endret av Phelge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...