Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kommentarer. Har lagt ut nye bilder uten henda i lomma. Skal jeg ta med dressen til en skredder og be h*n om å legge opp ermene og bena? Må jeg ta på meg dressen der eller skal jeg bare fortelle hvor mange cm? Og åssen er det å legge opp ermene mtp knappene som er der?

Du ser at ermene er litt i knappeste laget, men ikke alle bryr seg. 1-2 cm av mansjetten bør vise.

Buksene skal (vanligvis) ha en liten brekk akkurat på toppen av vristen og slutte ca midt på helen. Da får du en rettest mulig vertikal linje fra livet og ned.

Jeg ser du har litt mye stoff i ryggen, og det kan fikses ved å sy inn sidesømmene. Fronten er klart akseptert.

Det beste er å ta med dressen til en systue og få sett på den mens du har den på.

Lenke til kommentar

Tror jeg prøvde slim tapered, kan umulig ha vært den andre hvertfall. Hvilken har du prøvd?

Prøvde begge. Kjøpte slim tapered. Snittet var VELDIG forskjellig for forskjellige vasker selv om de skulle ha samme snitt i følge lappen. Den ene modellen jeg prøvde fikk jeg ikke på meg i 33, men den jeg kjøpte passet fint i samme størrelse.

Lenke til kommentar

Visste at jeg kom til å få pepper for båtsko om vinteren. Går i båtsko uansett. (Hvis det ikke er snø eller is) Edit: Er uansett enig at et par med f.eks hvite lave converse hadde sett bedre ut, men det hjelper lite om man elsket båtsko. Hihi. :)

Endret av Dockside
Lenke til kommentar

Har et par med Henri Lloyd jeg bruker når det er snø/is. Det er en blanding av blucher og båtsko. Selvsagt med mørk såle. Skulle gjerne hatt et par som du linker til fra Quoddy eller Oak Street Bootmaker, men liker ikke å gamble på str.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...