Henrik C Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Når vi snakker om Stavanger, når er det Rolfsen pleier å starte salget sitt? Rundt 10. januar eller deromkring? Mener å huske de har vært ganske sent ute, noe som passer greit så jeg slipper å dra tidlig fra juleferie. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Takk for kommentarer. Har lagt ut nye bilder uten henda i lomma. Skal jeg ta med dressen til en skredder og be h*n om å legge opp ermene og bena? Må jeg ta på meg dressen der eller skal jeg bare fortelle hvor mange cm? Og åssen er det å legge opp ermene mtp knappene som er der? Du ser at ermene er litt i knappeste laget, men ikke alle bryr seg. 1-2 cm av mansjetten bør vise. Buksene skal (vanligvis) ha en liten brekk akkurat på toppen av vristen og slutte ca midt på helen. Da får du en rettest mulig vertikal linje fra livet og ned. Jeg ser du har litt mye stoff i ryggen, og det kan fikses ved å sy inn sidesømmene. Fronten er klart akseptert. Det beste er å ta med dressen til en systue og få sett på den mens du har den på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Sikker på at det er rådenim? Jeg kjøpte nettopp et par 508 som ser helt like ut, og det er ikke rådenim hvertfall... Det er ikke rådenim bare fordi det er mørkt og ensfarget. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Er ganske sikker på at det er rådenim. De kjentes helt ut som rådenim når jeg prøvde dem på, og de som jobbet i butikken sa også at det var rådenim. Har prøvd en slags "one wash"-variant som de selger på blant annet Carlings og Urban, og som kan ligner. Kanskje det er den du har? http://carlings.com/no/Mens-collection/Jeans/By-Brand/Levis/508/5080001/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Prøvde jeg også her om dagen, da jeg har hørt at 508 er litt romslige. Men lol. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror 508 finnes i forskjellige snitt. Slim tapered og regular straight eller noe sånt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror 508 finnes i forskjellige snitt. Slim tapered og regular straight eller noe sånt. Tror jeg prøvde slim tapered, kan umulig ha vært den andre hvertfall. Hvilken har du prøvd? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvor fikk du tak i de, Jørgen? Jeg har også en mørk Levis 508 som ikke er rådenim. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kjøpte dem på Levis-butikken i Hegdehaugsveien. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Tror jeg prøvde slim tapered, kan umulig ha vært den andre hvertfall. Hvilken har du prøvd? Prøvde begge. Kjøpte slim tapered. Snittet var VELDIG forskjellig for forskjellige vasker selv om de skulle ha samme snitt i følge lappen. Den ene modellen jeg prøvde fikk jeg ikke på meg i 33, men den jeg kjøpte passet fint i samme størrelse. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ah, okey. Den jeg prøvde i '33 men det var helt kondom. Så jeg ga opp å gikk ut, men ser at jeg kanskje burde gi de andre et par forsøk også. Takk! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Båtsko på vinteren ser fullstendig tilbakestående ut, og passer uansett dårlig kombinert med liddesdale. Tar du på deg noen andre sko blir det bra. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Docksides på denne siden av året, wtf?! Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Visste at jeg kom til å få pepper for båtsko om vinteren. Går i båtsko uansett. (Hvis det ikke er snø eller is) Edit: Er uansett enig at et par med f.eks hvite lave converse hadde sett bedre ut, men det hjelper lite om man elsket båtsko. Hihi. Endret 7. januar 2013 av Dockside Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Dockside må jo bruke Docksides. 7 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Converse er jo ikke bra i det hele tatt imo Endret 7. januar 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 docksides > converse men til denne sesongen burde du bruke noe annet. må da være kaldt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er uansett enig at et par med f.eks hvite lave converse hadde sett bedre ut Nei. Nei det hadde det ikke. Et par cons kombinert med en liddesdale vil se helt latterlig ut uansett når på året det er. Det ville sett bedre ut med et par sko som passer til sesongen. Kjøp deg i det minste et par av disse eller noe lignende: http://www.quoddy.com/grizzly-boot-rugged-vibram-sole/ Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har et par med Henri Lloyd jeg bruker når det er snø/is. Det er en blanding av blucher og båtsko. Selvsagt med mørk såle. Skulle gjerne hatt et par som du linker til fra Quoddy eller Oak Street Bootmaker, men liker ikke å gamble på str. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå