AnewZ Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jakken er for kort, virker som skjorteermene er for korte og ermene på jakka litt for lange (men sånt er flisespikkeri). Slipsknuten var mindre pen, ikke noe særlig fan av slipset heller - men det var ikke et veldig bra bilde. Skjortekraven/skjorten var heller ikke så pen, syns jeg. Men sånt er jo subjektivt. Helt greit med andre ord, ikke noe som vil skille seg ut som dårligere eller bedre enn resten av gjengen Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Er generelt helt enig med deg, men syns denne skjorta funker greit. Mulig jeg er litt blind på meg selv og ikke ser at det blir stilkrasj, men jeg har en annen lyseblå skjorte som er helt ensfarget Ville nok gått for den ensfargede lyseblå skjorten, hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jakka er for liten... For kort I lengden samt at skuldrene ser for smale ut. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ville nok gått for den ensfargede lyseblå skjorten, hvis jeg var deg. Den er riktignok ikke helt blå, men stripete. omtrent tilsvarende dette http://www.tmlewin.co.uk/Slim-Fit-Blue-Bengal-Stripe-Shirt/16743,en_GB,pd.html?start=36&cgid=Mens-Slim-Fit-Shirts&prefn1=colour&prefv1=Blue Den har også litt lengre ermer, så tenker den passer bedre! Jeg har smale skuldre, så kan jo være derfor. Slipsknuta er også et resultat av slurv og fanteri, regner med at jeg kan få den penere når den skal brukes! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Tror den skjorten også ville passe bedre. Synes skjorte med kontrastkrage blir litt voldsomt for et vanlige russeball. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Når funker skjorter med kontrastfarge? Jeg ser at mange kjendiser bruker det, og klarer å se bra i det. Blir det feil hos oss "dødelige"? 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvis du skal ha en annen farge på mansjettene og kraven bør de være hvite, og mansjettene bør være doble. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Når funker skjorter med kontrastfarge? Jeg ser at mange kjendiser bruker det, og klarer å se bra i det. Blir det feil hos oss "dødelige"? I veldig formelle situasjoner. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hva i himmelens navn er det folk gjør med lommetørklet sitt egentlig? Det holder å vise en halv cm. Det finnes ikke noe mer harry enn å ha 10 cm lommetørkle opp av brystlommen. I tillegg matcher tørklet og slipset i overkant mye. Det er ikke pent. Dropp også kontrastkragen. Det er mye annet som kunne vært bedre også, men det er i hovedsak skjorte og ps som bør fikses. Og slipsknuten selvfølgelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 I veldig formelle situasjoner. Hæ? Kontrastkrage er da ikke mer formelt enn en vanlig krage. Opphavet til kontrastkrager er at stoffet på en skjorte falmer etterhvert (eller at en skredder gjerne går tom for en bestemt type stoff), så når man skal bytte krage og mansjetter (som var helt vanlig før) må man gjerne bruke hvitt i stedet for det originale stoffet, fordi det originale ikke har samme farge som den falmede skjorten. Det å kjøpe en skjorte med kontrastkrage blir derfor rimelig teit i mine øyne... Ikke ser det pent ut heller. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg synes skjorter med hvit krage og mansjetter kan være ganske snaisent. Har et par, tre selv. Det klassiske er varianter av blå, men finnes i andre farger også. Krage og mansjett er i hvitt, ellers blir det overkill. Stilen kalles Winchester og det er riktig som fkm sier, men stilen stammer også fra tiden da skjorter kom med løse krager/mansjetter, slik at det gikk an å kombinere. Det regnes som relativt formelt, men jeg synes SuperTrym er kul som stiller i en så pass typete skjorte. Da viser han guts. 4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fint det siste antrekket også SuperTyrm, men du er mer 'just like the other guy'. Jeg synes du skal jobbe mer med winchester-løsningen. Det er mer med det enn dette siste. 2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg får bare skikkelige åttitalls Wall Street-vibber av de skjortene der. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg får bare skikkelige åttitalls Wall Street-vibber av de skjortene der. De er nok langt mer klassisk enn åttitalls-trenden. Men det er viktig å følge smaken sin og ikke gå med noe som ikke kjennes riktig. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg får bare skikkelige åttitalls Wall Street-vibber av de skjortene der. ser absolut ikke noe nehativt med det 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fint det siste antrekket også SuperTyrm, men du er mer 'just like the other guy'. Ikke på ett russeball, men skjønner hva du mener. Der skiller man seg vel fort ut ved å se bra og ikke harry ut. Jeg syns kontrastskjorten funker jeg. Den er jo mer klassisk enn de fleste man ser i dag som jeg syns fort blir harry. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Du ser mye bedre ut på det andre bildet supertrym. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Du trenger ikke å være et geni for å overgå 90% av de som går på skolen min i klesstil. Skal prøve meg på kontrastkragen senere med et nytt slips og lommetørkle, så får håpe det blir penere da! Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Synes bilde 2 var pent, Trym! 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Trym: Veldig mye bedre på det siste bildet! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå