Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes i utgangspunktetklærne virker gode,og særlig til prisen. Skjortene er for min del litt for vide i passformen, selv i XS, men hvis du vanligvis bruker større størrelser enn det burde det ikke være noe problem. Ellers har deogsåen behagelig kravestørrelse, i motsetning til skjorter fra F.eks H&M, som eralt for små. Det er klart du finner bedre skjorter, men til 14,90 £ har jeg vanskelig for å se for meg et bedre alternativ.

Genserne virker også gode, selv om jeg ikke har fått tid til å teste dem over tid. Særlig merinoullgenseren, som jeg ga 20£ for, virker å være god valuta for pengene. Kashmirgenseren er også god, men den er jo selvfølgelig noe dyrere (69,90£ eller noe). Blir spennende å se hvordan de holder seg over tid.

Liker at de i motsetning til norske billigkjeder holder seg til rene naturmaterialer i genserne og skjortene sine, og ikke kunstige fibre og lignende.

Anbefaler deg å ta en tur innom for rimelige basics.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Vet egentlig ikke enda. Har kun brukt den inne. Det er veldig god og tett, men jeg ble ikke noe spesielt varmere den korte tiden jeg brukte den inne ihvertfall.

Men den holder nok godt på varmen når du er ute i kulda.

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar

Går fint an å sy på knappen selv, bare husk å få nok avstand slik at du klarer å kneppe igjen nederst. Syntes den ble i slankeste laget jeg, og ermene ble nesten litt for korte. Det er ikke en dressjakke, det er et ytterplagg som skal holde deg varm. Alle knappene skal kneppes forresten, igjen, ulikt dressjakker.

Lenke til kommentar

Alle knappene SKAL ikke kneppes igjen. De KAN kneppes hvis man vil.

Det er sjelden særlig pent å kneppe alle knappene på en losjakke...

Ser hvordan det gjelder for plagg hvor det endrer fall, men skikkelige losjakker er vel ofte så tykke og tunge at det ser helt likt ut. Min er i alle fall så tung at om jeg ikke knepper igjen alle, så ligger knappene parallellt med hullene.

Det er personlig preferanse, så klart.

Lenke til kommentar

Ikke bruk skjorter der kragen har en annen farge enn resten av skjorta.

Er generelt helt enig med deg, men syns denne skjorta funker greit. Mulig jeg er litt blind på meg selv og ikke ser at det blir stilkrasj, men jeg har en annen lyseblå skjorte som er helt ensfarget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...