fkm Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Lol, bestilte nettopp the great wave selv rankiz. Irriterte meg at the hunt of the unicorn var utsolgt før jeg så mailen og fikk sømmet meg til å gå inn for å bestille. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Pene kjøp Jørgen! Hvordan er klærne fra Uniqlo? Vurderer å ta turen innom Shanghai-butikken, hadde vært kjekt å ta med seg noen enkle og billige skjorter. Rankiz: dødskule! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Synes i utgangspunktetklærne virker gode,og særlig til prisen. Skjortene er for min del litt for vide i passformen, selv i XS, men hvis du vanligvis bruker større størrelser enn det burde det ikke være noe problem. Ellers har deogsåen behagelig kravestørrelse, i motsetning til skjorter fra F.eks H&M, som eralt for små. Det er klart du finner bedre skjorter, men til 14,90 £ har jeg vanskelig for å se for meg et bedre alternativ. Genserne virker også gode, selv om jeg ikke har fått tid til å teste dem over tid. Særlig merinoullgenseren, som jeg ga 20£ for, virker å være god valuta for pengene. Kashmirgenseren er også god, men den er jo selvfølgelig noe dyrere (69,90£ eller noe). Blir spennende å se hvordan de holder seg over tid. Liker at de i motsetning til norske billigkjeder holder seg til rene naturmaterialer i genserne og skjortene sine, og ikke kunstige fibre og lignende. Anbefaler deg å ta en tur innom for rimelige basics. 4 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Liker at de i motsetning til norske billigkjeder holder seg til rene naturmaterialer i genserne og skjortene sine, og ikke kunstige fibre og lignende. +1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Djfreedo: Synes egentlig den så fin ut, jeg. Ingen hadde dødd hvis den var litt slimmere, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde giddet å ordne det selv. Ville nok imidlertid lagt den opp littegrann i ermene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ser ut som den sitter bra, men lurt å legge opp ermene litt. Er den Jcrew? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Er fra jcrew ja. Skal dra til skredder i morgen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 cool beans. Virker den varm? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Vet egentlig ikke enda. Har kun brukt den inne. Det er veldig god og tett, men jeg ble ikke noe spesielt varmere den korte tiden jeg brukte den inne ihvertfall. Men den holder nok godt på varmen når du er ute i kulda. Endret 13. desember 2012 av Djfreedo Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 ^ okei, takk. går nok fint å feste den på selv Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Går fint an å sy på knappen selv, bare husk å få nok avstand slik at du klarer å kneppe igjen nederst. Syntes den ble i slankeste laget jeg, og ermene ble nesten litt for korte. Det er ikke en dressjakke, det er et ytterplagg som skal holde deg varm. Alle knappene skal kneppes forresten, igjen, ulikt dressjakker. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Synes den satt fint. Dersom det er kaldt ville jeg nok knapt igjen alle knappene, men ellers ser jeg ingen problem i å for eksempel la den øverste være åpen. Ser litt mer avslappet ut, imo. Endret 14. desember 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Alle knappene skal kneppes forresten, igjen, ulikt dressjakker. Alle knappene SKAL ikke kneppes igjen. De KAN kneppes hvis man vil. Det er sjelden særlig pent å kneppe alle knappene på en losjakke... 4 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Alle knappene SKAL ikke kneppes igjen. De KAN kneppes hvis man vil. Det er sjelden særlig pent å kneppe alle knappene på en losjakke... Ser hvordan det gjelder for plagg hvor det endrer fall, men skikkelige losjakker er vel ofte så tykke og tunge at det ser helt likt ut. Min er i alle fall så tung at om jeg ikke knepper igjen alle, så ligger knappene parallellt med hullene. Det er personlig preferanse, så klart. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg føler det ihvertfall ser best ut når jeg kun har knept igjen den nest nederste knappen. Og jeg følte meg litt dum før jeg fikk den sydd inn, siden den ble så "posete". Btw, knappen røk ikke fordi den satt stramt, den var løs før jeg knepte igjen. Vet ikke hvor korrekt denne artikkelen er: http://www.guystyleguide.com/2009/10/how-to-wear-a-peacoat/ Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Kapli: PS og slips som matcher ser ekstremt lite smart ut, dropp det. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 djfreedo: Flotte sko, fint belte. Klassiske begge to. Kapli: Hvis skoene passer til foten, så er de passe. Men buksene har et veldig smalt snitt i leggen, og da vil skoene virke lengre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det holder med å vise en halv cm av tørket, og å matche det med slipset ser fullstendig idiotisk ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ikke bruk skjorter der kragen har en annen farge enn resten av skjorta. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ikke bruk skjorter der kragen har en annen farge enn resten av skjorta. Er generelt helt enig med deg, men syns denne skjorta funker greit. Mulig jeg er litt blind på meg selv og ikke ser at det blir stilkrasj, men jeg har en annen lyseblå skjorte som er helt ensfarget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå