Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjorten var ikke pen, men så lenge den hvite skjorten den skal byttes med er kortere i ermene og ikke har de forferdelige kontrastknappene blir vel hvertfall den grei... Dressen ser ut som om den er alt for lang i beina. Sløyfen ser ferdigknytt ut, og det er fyfy. I tillegg er tørklet og sløyfen alt for matchende, og det skriker noob. Tørkle og sløyfe/slips bør aldri matche, men komplementere hverandre. Bytter du ut tørklet og skjorten vil det se helt greit ut.

Vent nå litt........... Er det en smoking du har på deg? Vanskelig å se på bildet, men hvis det er en smoking du har på deg kan du se bort i fra alt over. Jeg avventer svar før jeg uttaler meg ytterligere, men la meg bare si at det ikke kommer til å være positivt om det faktisk er en smoking du har på deg.

Det er ikke en smoking nei. Dress fra Bruuns Bazaar. Ja, sløyfen er ferdigknytt, da vet jeg det til neste kjøp. Og til tørklet, takk for tips. Har et par andre som jeg har arvet. Litt "gammel" i stilen. Skal se om jeg finner noe mer passende. Men hvordan var sløyfen sett bort i fra at den er ferdigknytt?

Lenke til kommentar

Jeg synes også egentlig det, og kommer nok antagelig til å gjøre det når jakken skal brukes ute. Imidlertid syntes jeg ikke det så direkte ille ut med den igjen heller, sånn som det gjør på dressjakker :)

Når jeg bruker losjakke i 10 minus ++ knepper jeg igjen alle knappene for å si det sånn og popper kragen. :)

Losjakken så fint ut den, men likte ikke knappene så godt, synes de er finest med anker på.

Lenke til kommentar

Er enig at det hadde vært finere med ankerknapper, men dem var såpass billig at jeg ikke gadd å bry meg med det. Kunne hodt tenkt meg en klassisk losjakke av den typen du linker til, men jeg mistenker at de vil være som telt på meg, i likhet med de fleste losjakker jeg prøver. Kjedelig å være småbygd innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...