Dockside Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hvordan er kvaliteten på skjortene deres? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg har selv tenkt på knappefargene de velger. (Takk for ideen om å bytte selv, skal prøve på en av de først hvertfall!) Spurte han ene av dem hvorfor de ikke hadde lyse perlemorknapper i stedet for de mørkeblå (på den lyseblå OCBD-skjorten), og han sa at det var for å ikke gjøre den lik "alle andre". Det er jo sant, men det er vel en grunn til at de fleste velger lyse knappefarger. Når det kommer til kvaliteten vil jeg si den er upåklagelig. Herlig stoff i de ulike vevingene, fra poplin til oxford. Har lagt merke til at et par av modellene jeg har har fransk søm i siden, for å nevne noe. Jeg mener de slår skjorter fra PLR. (Skal ikke generalisere her, men jeg prøvde en modell på geddon og var ikke imponert.) Det eneste jeg har som kommer på høyde (eller faktisk som er bedre) må være den ene fra Eton. Vanvittig god skjorte. Merker det på mansjettene for eksempel, de er virkelig deilig stive og gode. (Prisene er 1000 for de fleste, og 1200 for enkelte, tror jeg. Merk at de i disse dager prøver å selge ut alle skjortene sine pga ny kolleksjon. Jeg fikk en mail om et tilbud som gjaldt meg og "mine kolleger", så kan sikkert videresende den til dere om det er ønskelig. Snakk om 3 valgfrie skjorter til 1200) Endret 13. november 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 At mansjettene er stive er ikke et tegn på god kvalitet, bare så det er sagt... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 De beste kragene og mansjettene er forholdsvis myke. De er ikke limt, for stoffet skal ha mulighet til å bevege seg. Stive mansjetter ser bra ut, men har en tendens til å boble etter en stund. De myke er litt vanskeligere å stryke, men holder bedre på formen. 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Funtazz: Jeg likte ikke slipset eller slipsknuten veldig godt. Personlig liker jeg smalere slipsknuter, og i større grad slips som ikke er lyseblå. Endret 19. november 2012 av SuperTrym Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Er enig med trym der. For meg så ser det ut som om slipset og knuten er "for mye" i forhold til resten av antrekket. Kunne prøvd å tone det ned litt. Resten av antrekket ser forsåvidt bra ut! Btw, klokka passet også bra. Jeg blir glad hver gang jeg ser en klassisk klokke med reim til et antrekk som dette. Endret 19. november 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Slipset passer ikke, og knuten er for stor, og det mangler 'dimple'. Tror jeg ville sett etter et slips mer mot dyprød, burgunder, eller hvis du skulle være litt festlig: mot oransje, en farge som er fin mot mer brune farger. Eventuelt noe i flaskegrønt, om det ikke ble for kjedelig og for blast. Skulle gjerne sett et bilde i helfigur, men ut fra de små bildene synes jeg dette var flott. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Oj doe: grusom slipsknute, og dressen passer deg ikke særlig bra. Er den sort? Thrice: enten er bildet veldig dårlig, eller så trenger skoene sårt en puss;) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tja. Skoene får seg jo en puss nå og da, men blir fort litt stygge når man går gjennom parker med litt gjørme i regnværet. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Liker det, thrice - enkelt og fint, og fikk litt skinhead-vibber som gjorde det hele mer interessant. Hva slags genser og jakke brukte du til? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Takk takk. Husker ikke genseren, men brukte Swims regnfrakken jeg postet for noen uker siden antar jeg. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har du gjort noe med sålen Quinn? Brukte mine to ganger ute i lett regn, og sålen ble ganske slitt. Vurdere å få lagt på gummi. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Dept: Er det Herring Chamberlain? Nydelig sko! Vennligst post bilder etterhvert som de bygger patina. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Fine sko Dept. Var de så blanke da du mottok dem? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Overhode ikke. Dette er etter noen lag med cognac og mid brown cream polish + dark brown wax som herring sendte med. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det var det jeg trodde. Har selv kjøpt fra Herring, og da skoene kom så de ikke sånn ut. Det kreves litt arbeid får å få dem blanke. Fine sko det der som du kommer til å ha mye glede av. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Pro pusser/fotograf. Flotte sko! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Rankiz: Kjøpte du slipsene til full pris? Edit: skriveleif Endret 26. november 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Rankiz: Kjøpte du slipsene til full pris? Edit: skriveleif Nop Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Pen genser, Rankiz, har noen like fra PRL i forskjellige farger selv; god passform og latterlig behagelige. Har en rød M liggende i skapet som jeg dog aldri får brukt, rød er ikke helt min farge... Endret 27. november 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå