Mladic Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er fargen virkelig så oransj på ekte? På bildene fra hjemmesiden er fargen mørkere. Er de komfortable? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 De er mer lysebrun enn det kommer frem på bildet. Ja, synes de er komfortable. Ikke så lenge siden jeg mottok dem, så de blir bedre og bedre hver gang. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 boffeeen: :eek:Horribelt! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Kavinsky, Kule sko. Så på de høye blå forrige uke. Liker Swims. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Er skoene regntette?? Liker skjerfet også, greit med forandring også - 99/100 har jo det vinrøde. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 De skal være det ja! I utgangspunktet kjøpt for å slippe kalosjer. Lar dresskoene stå på jobb og bruker Swims-skoene fra og til. Er veldig fornøy med skjerfet, det passer best til jakkene mine, og jeg skal ha en vinrød lue Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Liker det, kavinsky. Men er ikke det skjerfet veldig bredt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 70cm -> brett det i 2 så blir det 35. Men joda, det er ganske stort. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg liker at det er såpass stort. De fleste andre skjerfene jeg har fra Barbour og PRL er ganske mye mindre. Deilig med som er stort 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Pene gensere Tsjuden, hvordan var de i størrelsen? Lengden? Kunne tenkt meg en sånn crew. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Takk, de var mindre i størrelsen enn jeg hadde trodd, heldigvis. Disse er i small, og jeg synes de er litt mindre enn noen genserer fra prl (fra amerika) jeg har i small. for referanse er jeg ca 175cm 65kg angående lengden kan jeg ta et bedre fitpic hvis du vil. Endret 1. november 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Okey, får se om jeg tar turen inn til en BB butikk snart - den blå var veldig pen. Bruker nok ikke samme størrelse som deg uansett, så det er nok ikke nødvendig med bilde Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Greit, takk btw Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Pene gensere, Tsjuden. Synes logoen ødela litt, i sær på crewnecken. Samtidig så er logoen i seg selv tøff. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Likte godt crewen. Selv har jeg kun tynne ullgensere, kanskje en idé å skaffe seg en med litt mer tekstur og tykkelse, noe à la din..? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Den er ganske tykk, ja. Kjennes varm ut. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Pent, lokeland, hvor er genserene dine fra? Og thomas: likte antrekket, men ble veldig nysgjerrig. Hvilken bransje er du i? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Står jo J.Crew Takk... Klarte ikke lese det, men ser det når du sier det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå