Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kommer til vasking av ullgensere (som jeg antar det er..?) vil jeg si en ting: minst mulig. Jeg vasker nesten ikke mine. La de lufte seg så pleier det gå fint. Går jo med skjorte under, så genseren blir ikke direkte utsatt for svette og den slags. Men skulle du søle noe rart som du ikke fikk bort med en våt klut kan du jo ha den på en forsiktig vask i maskinen. Noen år tilbake greide jeg å ødelegge en ullgenser ved å hive den rett inn i vasken med de andre plaggene. Den krympa.. Gjør ikke det igjen. ;)

 

Viss ikke maskinen din har et program for ull eller noe, ville jeg prøvd på 30 grader. Tviler på at tøymykner eller noe annet rart er lurt. Leste i en artikkel at tørketrommel ikke er skadelig, men ville ikke gjort det uansett.

 

 

Artikkelen: http://www.tv2.no/gmn/slik-vasker-du-ulltoeyet-3611419.html

Endret av -sebastian-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, for du vet jo alltid best........

 

Nå fristet det veldig å poste et bilde av facepalm, men så barnslig er jeg ikke.

 

Jeg har fått gensere ødelagt av å henge dem på kleshengere. Tørre, vel og merke... Så ja, jeg vet åpenbart best i dette tilfellet. Det at dine gensere ikke har blitt ødelagt av det betyr ikke at ingen gensere blir ødelagt av det.

Lenke til kommentar

Mine har ikke blitt ødelagt av det. Dine har. Dermed er det ingen fasit.

 

Tuller du?

 

La meg stave dette helt ut for deg, siden du tydeligvis har litt problemer med å skjønne det:

 

Jeg sier at noen gensere kan bli ødelagte av å henges på hengere (legg merke til "noen" og "kan"). Du sier at gensere ikke blir ødelagte av å henges på hengere så lenge de er tørre (legg merke til at du snakker om alle gensere under ett).

 

Jeg har opplevd at gensere blir ødelagt av å henge dem på hengere. Det beviser at jeg har rett og at du har feil, da min påstand var at gensere KAN bli ødelagte av å henges.

 

Du har opplevd at genserne dine ikke blir ødelagte av å henges på hengere. Det beviser ikke at du har rett, og det beviser heller ikke at jeg har feil. Det eneste du kan trekke ut av det er at akkurat de genserne DU har kjøpt ikke blir ødelagte av å henges opp.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...