Isbjørnen Knut Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 thrice: hvilken størrelse kjøpte du Katahdin-bootsene i? Har vurdert å kjøpe et par selv, men er usikker på hvilken størrelse jeg burde gå for. Bruker 8.5 til vanlig (Loake, Herring), så det tilsvarer vel 9, men vil gjerne også ha muligheten til å bruke tykkere sokker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) 8.5 i Loake Litchfield(tror jeg), 43 i Converse, 9.5 i Katahidin. Edit. Var 8.5. Jeg kunne muligens brukt 9 i katahdin, men ville ha muligheten til vintersåler evt tykke sokker. Det går helt fint uten noe av det også. Verdt å merke seg at skinnet rundt toppen av ankelen er veldig stivt, så anbefales å gå de inn over en liten periode. Endret 21. oktober 2012 av thrice 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fine ting. Skoene minnet meg om Red Wing Iron Ranger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Takk. Ganske like, bortsett fra at mine koster en del mindre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fornøyd med buksene? Hvor kjøpte du de? Du har vel også et problem med store lår, så greit å få tips når jeg kan... Likte resten også! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Fornøyd med buksene? Hvor kjøpte du de? Du har vel også et problem med store lår, så greit å få tips når jeg kan... Likte resten også! Har også et problem med store lår, og legger... Kjøpte meg Ferner Jacbobsen flanell bukse i fjor, men den er alt for trang i passformen, så ser nå etter en lysegrå/medium grå flanellbukse. Endret 21. oktober 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fornøyd med buksene? Hvor kjøpte du de? Du har vel også et problem med store lår, så greit å få tips når jeg kan... 1+ Og til deg Fkm, har du noen tips til bukser med litt plass i lårene? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Likte boots-ene thrice. Så mye bedre ut på ditt bilde enn på L.L Bean sin nettside. Hvordan er de i forhold til prisen? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Gjorde litt research og Howard Yount sine flanellbukser er av god kvalitet. Tenkte jeg skulle gjøre litt research på fleabay også. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Lol. Alle fikk plutselig veldig store lår. 8 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Lol. Alle fikk plutselig veldig store lår. Bitch please. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Mange rådenim-produsenter har bukser med store lår. For eksempel så har Naked & Famous en passform som heter Weird Guy, som har brede lår og tynne (ikke alt for tynne) legger. Passformen ligner litt på en gulerot. Weird Guy er 1'' (~2,5cm) bredere rundt låret enn Skinny Guy. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Fornøyd med buksene? Hvor kjøpte du de? Du har vel også et problem med store lår, så greit å få tips når jeg kan... Likte resten også! Takk. Er redd jeg kjøpte de på et konkurssalg. Var en butikk i Karl Johan jeg aldri hadde handlet i. Det er et par mnd siden, men fikk ikke lagt de opp før nå. Snittet heter så vidt jeg kan huske tapered(modell Johnny), så jeg skal se etter noe lignende neste gang også. Men finner du igjen merket er det verdt å prøve. Vil si det ihvertfall er Acne-standard. Likte boots-ene thrice. Så mye bedre ut på ditt bilde enn på L.L Bean sin nettside. Hvordan er de i forhold til prisen? Så langt er jeg veldig fornøyd. Hadde de på når jeg var innom Dagestad her en dag, og han var positiv til kvaliteten på skoene, og produsenten generelt. Og det lover jo godt. Endret 21. oktober 2012 av thrice Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Mange rådenim-produsenter har bukser med store lår. For eksempel så har Naked & Famous en passform som heter Weird Guy, som har brede lår og tynne (ikke alt for tynne) legger. Passformen ligner litt på en gulerot. Weird Guy er 1'' (~2,5cm) bredere rundt låret enn Skinny Guy. Vet du om det er noen norske butikker som selger de buksene? Er vanskelig å finne bukser som sitter skikkelig, når nesten alt nå til dags er lagd for gutter med tannpirkerbein. Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Anbefaler XIKAR produktene på det sterkeste, Anathema, selv om du allerede har kjøpt en fukter. Veldig deilig å la fukteren og vannløsningen styre fuktighetsnivået på egenhånd. Likte forøvrig resten. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Fukteren er fra Xikar. Elendig kvalitet på bildet, så ikke lett å se. Kjøpte også med væske slik at den forhåpentligvis holder en stund. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvor lenge kan man lagre cigarene sånn? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Fornøyd med buksene? Hvor kjøpte du de? Du har vel også et problem med store lår, så greit å få tips når jeg kan... 1+ Og til deg Fkm, har du noen tips til bukser med litt plass i lårene? Howard Yount sin made in USA-linje. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvor lenge kan man lagre cigarene sånn? 50 år? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Pene kjøp, Anathema! Noen umiddelbare inntrykk av Alan Paine-genseren? Så mye av merket selv når jeg var i Sverige, men ble aldri så jeg prøvde noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå