Homme Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ville ikke brukt røde mansjettknapper i det hele tatt egentlig, litt avhengig av resten av antrekket, men jeg ville nok brukt sorte. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tja, svart blazer, grå bukse, brune pene sko og brunt belte er antrekket sånn i korte trekk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg er enig med Homme ang. røde mansjettknapper. Jeg fikk et par til jul for et par år siden, og det er umulig å ikke se tacky ut med dem på, så de er aldri brukt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 multisync, Fet skjorte. Kult med noen ekstra detaljer. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 KongKake: Stygge sko, liker ingenting bortsett fra at de til forveksling kan minne om plimsolls, men bortsett fra det likte jeg ikke noe, mønsteret var stygt, sålen var altfor høy, og mange andre småting. Hadde ikke mye til overs for sokkene heller. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) KongKake: Stygge sko, liker ingenting bortsett fra at de til forveksling kan minne om plimsolls, men bortsett fra det likte jeg ikke noe, mønsteret var stygt, sålen var altfor høy, og mange andre småting. + 1 Ville nok gått for noen andre sokker også Endret 15. mai 2009 av multisync Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det var høye såler på skoene, men ellers ser jeg ingenting galt med dem. Jeg hadde ikke gått med dem selv, men jeg synes likevel de var fine. Overraskende hvor lite folk liker her i tråden, men det er vel som med alt annet - jo mer du interesserer deg for et tema, jo færre ting innenfor det temaet du liker. ^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 hansjqrg1: Hvor fant du plimms henn? Merker faktisk at utvalget er latterlig dårlig her. Jeg ville valgt slips istede også. Ellers et godt antrekk Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Ahh, husker ikke navnet på butikken! Den var egentlig utrolig dårlig. Tror det het "Skohjørnet" eller "Skoveien" eller noe. Eneste grunnen til at jeg kjøpte plims der var at de kostet 150 kroner, og jeg fikk rabatt i tillegg. Går bare opp til størrelse 42 tror jeg. Mulighet til å komme med et bilde av forslag til hva du ville byttet de ut med? Bilde fra Google etc. liksom... Endret 15. mai 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Eneste jeg ville byttet var skjerfet eller hva du har brukt, med slips. Bare kjør på med matchende slips, så er antrekket konge! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Slenger meg på det med slips. Bytt til slips Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Godt råd ; - ) Skal prøve å finne ut hva skobutikken het hvis du er interessert. Saken er den at det var en venn som viste den til meg, og jeg tilbrakte kanskje to minutter der inne. Har heller ingen kvitteringer å se på. Den ligger liksom på hjørnet rett ved Grand Hotel i Karl Johan der. (edit; til bebeluv) Endret 15. mai 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva er klesplanene for folket på den 17.? Slipper heldigvis dress, men tenkte litt på en lys lin-blazer/jakke med noe lyst under...blir kanskje penest med mørk jakke for det... I wonder what to do! Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg vurderte å ta en skjorte/bukse-kombo, før jeg kom på at jeg kler dress. For de som ikke gjør det anbefaler jeg noe alternativt. Bunad er redonkahot. Endret 15. mai 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Godt råd ; - )Skal prøve å finne ut hva skobutikken het hvis du er interessert. Saken er den at det var en venn som viste den til meg, og jeg tilbrakte kanskje to minutter der inne. Har heller ingen kvitteringer å se på. Den ligger liksom på hjørnet rett ved Grand Hotel i Karl Johan der. (edit; til bebeluv) Herlig, om du kan finne det ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Overraskende hvor lite folk liker her i tråden, men det er vel som med alt annet - jo mer du interesserer deg for et tema, jo færre ting innenfor det temaet du liker. ^^ Er enig der, skummelt hvor lite folk liker her i tråden. Men morsomt å legge ut bilder likevel, for å høre andre sine meninger. Samme for meg hva andre folk mener, men liker å høre andre sine meninger likevel. Jeg kler meg slik JEG vil, ikke alle andre vil ha det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg vurderte å ta en skjorte/bukse-kombo, før jeg kom på at jeg kler dress. For de som ikke gjør det anbefaler jeg noe alternativt. Bunad er redonkahot. Det er vel svært få som ikke kler dress? Jeg synes vel egentlig at stort sett alle kler dress med få unntak. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Ser du ikke bra ut i dress, ser du ikke bra ut i noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå