Analmeth Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Dødsfet jakke! ToJ har så forbanna mye kult. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Edit 2: Lille vinkel sko har hatt de tidligere i alle fall. Har ikke de en butikk i Oslo? Mener også å ha sett de på Scabal her i Bergen, men mulig jeg blander på akkurat det. Jo, de har lokale på Majorstuen en plass, om jeg ikke husker alldeles feil. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg liker jakken (og skoene) godt. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Dødskul jakke. Hvilken Lester? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Et kallenavn på gitarmodellen Les Paul, etter designerens navn Lester Polsfuss. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ah. Er en epiphone LP standard. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Skammelig fet jakke, og knall samling av boots. Beste posten jeg har sett på lenge dePt. Mangler bare fitpic. Edit: Hvilke sko er de sorte? Endret 20. september 2012 av thrice Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Tusen takk. Skal se om jeg ikke kan få ordnet et fitpick i løpet av helgen. De sorte er "Rockford" versjonen av 1000 mile. La ut noen bilder i bildetråden når jeg fikk de. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&view=findpost&p=18953549 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Fin jakke, men ser helt malplassert ut med sløyfen til. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Det er en flott jakke, men armene ser litt korte ut på deg. Endret 21. september 2012 av Henrik C Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 ja, prøvde bare jakken på jobb, og hadde en sløyfe på meg, ser også at det ikke passer, men orket ikke ta av meg sløyfen for å prøve! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har du mulighet til å ta bilde med jakken på, dePt? Ser veldig stilig ut Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Liker det du hadde på deg i går, Dag : ) Du vet jo hvordan ting skal være, du. Det eneste jeg reagerte litt på var knuten du har på jakkeslaget. Syntes kanskje at fargen ikke var så veldig passende ift hva du hadde på deg. Men ellers flott : ) Jeg vet at jeg selv har syntes du av og til har hatt litt (ikke mye, men litt) lange armer på jakkene dine, men ikke her. God kontrast mellom bukse og jakke, også, som fkm har snakket om et par ganger : p Men når jeg så etter nå så passet fargen bedre på blidet litt close up. Kanskje fargen bare ble gjengitt litt dårlig på første bildet? Hvem vet. Endret 21. september 2012 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Takker for DexterMorgan. Fargene er vanskelig å få gjengitt riktig. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Dag: Buksene til den mørkeblå dressen ville nok sett enda bedre ut på deg om de var litt videre enn det de er, men jeg liker den kortere lengden bedre enn det du vanligvis bruker. Formen på Tregoose ser langt bedre ut på bildene dine enn på Herrings sider, Einape. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Dag: Buksene til den mørkeblå dressen ville nok sett enda bedre ut på deg om de var litt videre enn det de er, men jeg liker den kortere lengden bedre enn det du vanligvis bruker. Helt enig med deg, både i vidden og i lengden. Buksene faller mye bedre hvis de ikke ender i en haug der nederst. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Veldig fint trekk, Rankiz. Hvor er det fra? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg mener fortsatt cardigan er upresist/feil, men den var vel veldig i tråd med hva du leita etter for en stund siden? Det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå