dag1234 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 fkm: Jeg er langt på vei enig med deg i buksene, og i alle fall slik de ser ut på bildet etter endt arbeidsdag. Ikke var de så glattstrøkne in the first place heller. Moleskin med press tror jeg aldri jeg har sett. Men jeg synes ikke jakken er så formell. Det har et klassisk to-knapps snitt, og mangler de mest utagerende tweed-detaljene, men formell. Nja... Jeg pleier ofte å ha et enfarget brunt strikkeslips som forholder seg til den mørkeste nyansen i jakken, og da enten med en tattersal eller poplin skjorte. Ikke ofte jeg bruker oxford til, men jeg likte det antrekket der og følte meg vel i det. I alle fall da jeg la ut hjemmefra. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Her kommer det masse bilder. Hadde vært fint med innspill Hvor kjøpte du denne jakken, Tsjuden? Er på utkikk etter ny jakke og likte det jeg så av den der svært godt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 dobster, ser ikke verre ut enn at det er en Barbour Liddesdale i olive. Du får den hos en hel rekke herreforretninger, men å bestille fra www.countryattire.com er ganske normalt her inne. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Takk. Det er en Liddesdale som Gard sa. DE selger den på blant annet Ferner Jacobsen og Follestad. Det går også an å bestille fra barbourbymail, Lokeland på forumet har gjort det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Takk for svar! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) @Tsjuden Litt lang på ermene? Endret 12. september 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, litt. Kan jo fikse det hos en skredder, men jeg bare bretter opp så lenge. Noen skredder i Oslo eller Lillestrøm til grei pris som anbefales? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kjempefine briller Rankiz. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Meget pene ja, Rankiz. Det var ikke Oliver Peoples, nei? Og hvorfor skal du sende dem til England for å sette i glass egentlig? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Flotte briller Rankiz! Jeg har også sett på runde briller, men det er virkelig ikke billig - fant en innfatning jeg virkelig likte (Tom Ford, om jeg ikke tar feil), men de kostet plutselig 3000+ kroner. Stiller meg forresten bak spørsmålet til gard; er det ikke lettere å få satt i glass i Norge? Tenker spesielt på problematikk mtp. toll og moms når de først kommer til Norge, så til England for å få glass, og så tilbake igjen. Høres ut som en kjip papirmølle. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Brillene kjøpte jeg fra en nettbutikk som holder til i USA, de kunne også sette inn glass, men de var veldig mye dyrere enn den engelske nettbutikken når det kom til glass. Bestiller derfor bare brillene og ser om de passer, for så å få glass satt inn i England eller i Norge (skal sjekke prisene i Norge). Min erfaring er at selve brilleglass alltid har vært utrolig dyrt i Norge. Sender jeg de til England får jeg 1.67 High Index glass med Crizal Forte for £89 totalt. Noen som vet hvordan prisene på brilleglass i Norge er? Sist gang jeg kjøpte briller skulle de ha 2000 kr for glass... Er jo sikkert ikke alle norske brillebutikker som setter inn brilleglass i briller som ikke er kjøpt i butikken, så hvor burde jeg forhøre meg? Endret 12. september 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 De var farlig lik Oliver Peoples Riley, som jeg forsåvidt var å prøvde på mandag og er mine framtidige briller den dagen jeg trenger det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 De var farlig lik Oliver Peoples Riley, som jeg forsåvidt var å prøvde på mandag og er mine framtidige briller den dagen jeg trenger det. Var innom Ollis optikk på Majorstuen og prøvde Oliver Peoples Riley, men de hadde dem bare i en liten størrelse. Synd de ikke hadde O'malley inne, for de synes jeg er finere pga at rammen er tykkere sammenlignet med Riley. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Var på samme stedet; ble informert om at de skulle få inn O'malley etterhvert. Forskjellen var etter hva jeg kunne skille at bunnen av brillene gikk lenger ned på kinnet/var dypere, forskjellen på rammen var visst ikke så stor. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Skulle gjerne likt å se fitpic av RL-dressen også, men Boss-dressen så i hvert fall rimelig bra ut : ) Virker som om jakka sitter godt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Skulle gjerne likt å se fitpic av RL-dressen også, men Boss-dressen så i hvert fall rimelig bra ut : ) Virker som om jakka sitter godt. Tipper han ikke kan vise fit-pics enda da jeg tipper kjøpene er gjort via SF. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Måtte ta jakka inn litt, samt at buksa blir lagt litt ut på lengden, så har ikke den i hus nå :-) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det var jo ikke direkte vakkert, men hadde ærlig talt trodde det skulle bli ennå verre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ikke direkte vakkert nei men greit nok. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det synes jo helt sikkert ikke så godt når du brukes skoen til vanlig da, men det virket ikke som om de hadde gjort seg spesielt flid med det : p Men nå var kanskje ikke utgangspunktet så veldig lett heller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå