Need44speed Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ser bra ut. Synes du kan kneppe igjen en knapp til Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Neh. Jeg har alltid skjortene mine sånn. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Gir full uttelling når jeg er på byen og hunter høne. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Da kan man jo være litt løs, så da er det jo greit. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kjøresko og quiltjakke blir litt for mismatch av vår/sommer og høst for min del. Høstskoene ser litt vel ødelagt ut - er skinnet revet rett over? Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Mulig det bare er meg, men genseren ser litt stor ut? Ser i alle fall ut som at skuldersømmen går et stykke forbi skulderen og nedover armen. Har du prøvd en størrelse mindre? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kjøresko og quiltjakke blir litt for mismatch av vår/sommer og høst for min del. Høstskoene ser litt vel ødelagt ut - er skinnet revet rett over? Må bruke kjøresko eller loafers inntil jeg har fikset høstskoene eller kjøpt nye Skinnet ser ut til å ha blitt revet ved sømmen.Sålene har løsnet. Mulig det bare er meg, men genseren ser litt stor ut? Ser i alle fall ut som at skuldersømmen går et stykke forbi skulderen og nedover armen. Har du prøvd en størrelse mindre? ja. Jeg bestilte den på nettet, den er i small og jeg tenkte det ville passe. Tror det er den minste størrelsen for den genseren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Må bruke kjøresko eller loafers inntil jeg har fikset høstskoene eller kjøpt nye Gjør begge deler du, eller kjøp deg to par om du ikke får fikset skoene. Du kan ikke forvente at sko skal holde noe særlig lenge om du bare har et par du bruker hele tiden. Ikke prøv på å fikse skoene selv forresten. Gå til en skomaker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har tenkt til å kjøpe meg minst et par sko til. Skal til London til høsten så jeg venter til da. Skomaker Asbjørn Dagestad som anbefales? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 AD anbefales ja, men han er dyr i forhold til mange andre skomakere. Jeg tror ærlig talt ikke at skoene dine kan fikses ordentlig, så personlig ville jeg gått til en eller annen hjørneskomaker og fått de limt der for en hundrelapp eller tre. De er så ødelagte at de med stor sannsynlighet ikke kommer til å bli pene eller holdbare uansett, så jeg ser ikke helt poenget med å legge inn så mye penger i dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Visste ikke at det var så ille. takk for hjelp tho. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det er jo vanskelig å vurdere ut i fra bilder, men de ser ganske hærpa ut... Jeg vet ikke hvor dyre skoene var i utgangspunktet, men å legge inn mye penger i dem virker litt unødvendig når de uansett ser ganske nedslitte ut. Hvis du liker skoene godt skader det jo selvfølgelig ikke å stikke innom AD og høre hva han sier... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Evt. så har du et par du kan bruke til diverse møkkajobber, selv om det kanskje ikke er hva du hadde tenkt/ønsket deg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skoene kostet rundt 900 så det er litt kjipt å legge så mye penger i en reperasjon om resulatet bli så-som-så Evt. så har du et par du kan bruke til diverse møkkajobber, selv om det kanskje ikke er hva du hadde tenkt/ønsket deg Ikke helt det jeg ønsket Får se hvordan resultatet blir. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg vil i så fall tro at det blir dyrere å reparere dem hos AD enn å kjøpe nye. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tsjuden, Jeg synes det ser merkelig ut med en høstjakke og seilsko m/oppbrettet bukse. Ellers er det fint. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg synes oppbrettet bukse går mer over i femi-kategorien enn som motebevisst. Det er min mening om det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Tsjuden, Jeg synes det ser merkelig ut med en høstjakke og seilsko m/oppbrettet bukse. Ellers er det fint. I know, har ikke høst sko for øyeblikket. takk Jeg kan jo la være å brette opp buksa iallefall, har ikke tenkt over at jeg gjør det Endret 7. september 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg vil i så fall tro at det blir dyrere å reparere dem hos AD enn å kjøpe nye. Da blir det litt meningsløst Når du sier hjørneskomaker, tenker du på sånne som filer nøkler også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå