Need44speed Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det beste er nok borte nå Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Salg på Gunnar Øye da, finner seg sikkert mye fint der også. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Noen av oss har vokst fra den kaksestilen som du immiterer med blazer, blå skjorte og khaki-bukser vet du. Enkelte av oss liker å variere litt på stilen, og ikke kle seg stivt som faen hele tiden. Endret 26. august 2012 av baBuShKa 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Henrik C Skrevet 26. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2012 11 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Noen av oss har vokst fra den kaksestilen som du immiterer med blazer, blå skjorte og khaki-bukser vet du. Enkelte av oss liker å variere litt på stilen, og ikke kle seg stivt som faen hele tiden. Nå tviler jeg veldig sterkt på at hverken Fkm, eller noen andre her inne går rundt i "blazer, blå skjorte og khaki-bukser" hver dag. At de bootsene er mindre pene (imo), har jo ingen sammenheng med om jeg kler meg "stivt som faen" eller ikke å gjøre. Personlig tror jeg du kunne funnet boots som er både finere og i bedre kvalitet til samme pris, Dessuten ser det grusomt ut med glidelås i tillegg til snøring. 1 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Er interessert i fitpik, da jeg vurderer disse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Noen av oss har vokst fra den kaksestilen som du immiterer med blazer, blå skjorte og khaki-bukser vet du. Enkelte av oss liker å variere litt på stilen, og ikke kle seg stivt som faen hele tiden. Vel, for det første "imiterer" jeg ingenting, og jeg går ikke kledd "stivt" på fritiden heller, så du bommer ganske grovt med den kommentaren der... Jeg ser uansett ikke hva dette har med de griseharry skoene dine å gjøre. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Kanskje ikke noe jeg ville gått med, men likevel er de langt bedre enn hva mange menn i dette landet trasker rundt i. 4 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Satt rimelig bra på den, Saxy, ville dog vurdert å kvittet meg med beltet. Du har derimot et godt utgangspunkt, når jeg var 14 så jeg desidert verre ut enn det. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 SuperSaxy: størrelsen er riktig og den sitter godt på deg. Hvis du liker stilen og du føler deg komfortabel i den så er det bare å bruke den. Om det er fashion, vet jeg ikke for sånt bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ja, følte den satt ganske greit. Synes kanskje den er litt "showing off", eller? Er jakken litt "ut"? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Slike jakker vel ganske populært hos mange nå til dags, og det har det vel vært en stund. Ser folk i både VG1, VG2, og VG3 som bruker det, så er vel inget problem. Brukte det selv mye på ungdomsskolen. Husker at de var så gode å bruke Endret 27. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Jeg må si at jeg syns at den typer jakker blir litt harry om de ikke representerer en skole man faktisk går på, eller evt. et idrettslag eller noe... Bortsett fra det ser den jo helt grei ut. Beltet var mindre pent. Endret 27. august 2012 av fkm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hva er galt med beltet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det er hvitt, og har en veldig stor og stygg spenne. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg må si at jeg syns at den typer jakker blir litt harry om de ikke representerer en skole man faktisk går på, eller evt. et idrettslag eller noe... Eller Russeservice? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Så hvitt er ikke bra, ei heller stor spenne? Eksempler på ok belter? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg må si at jeg syns at den typer jakker blir litt harry om de ikke representerer en skole man faktisk går på, eller evt. et idrettslag eller noe... Eller Russeservice? Russejakker er harry uansett.. Men man har jo ikke noe valg akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå