fkm Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Ja. Kanskje ikke så lett å se på bildet, men jakken er bare en brun bomullsjakke med et veldig svakt herringbonemønster. Irl ser den ensfarget ut for det meste. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Digget slipset. Hvor er det fra? Tenkte jeg skulle kjøpe meg et av råsilke selv når stipendet kommer.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Drake's. Det er et par år gammelt, så akkurat den modellen er nok ikke å få tak i lenger, men det er sikkert mulig å finne noen rester fra årets sommerkolleksjon et eller annet sted på nettet. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 I tillegg liker ikke (rettet) kvinner den. What? ikke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Samboeren hater den og ingen kvinner jeg har møtt har likt den første gang, men den vokser seg på de fleste. Den er nok dessverre ingen parfyme å bruke på byen om man skal prøve å få kontakt med jenter. Den passer godt fint som jobbparfyme. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Ah, ser den. Blir den for mye for skole? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Kommer nok mer an på alderen. Den passer nok litt bedre for litt eldre gutter (jeg er dog bare 22), så du må bare se det an selv. En 15-åring kunne nok f.eks. med fordel brukt noe annet. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 fkm, det ser fint ut, spesielt slips og skjorte er vellykket. Men jeg skulle gjerne sett flere bilder, og helst ett av hele antrekket. Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Bra kjøp Tsjuden! Ikke hør på lokeland, det er bare å bruke i vei (såfremt parfymen passer deg). Selv blir jeg særdeles happy når jeg lukter Hermès ute på byen. Skal sies at akkurat den der parfymen er blitt litt for mainstream, man kan ikke utelukkende gå etter lukt lenger Fint, fkm! Edit: Pernille M: superfint, elsker de skoene! Endret 7. august 2012 av Jules Winnfield Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Slapp av nå. Skrev ingenting om at han ikke skulle bruke den, jeg bruker den jo selv. Men mainstream? Vil absolutt ikke si den er mainstream. Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tja, har observert (luktet) den ganske hyppig både i Bergen og Oslo det siste året. Før var det omtrent ingen som hadde den. Skal dog sies at 4 av de nærmeste vennene mine bruker den, så det er kanskje derfor jeg har begynt å se på den som "vanlig" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har aldri luktet den hos andre, så da må det enten være at vi vanker i forskjellige miljøer eller ren tilfeldighet. Presterte å få en kamerat til å begynne å bruke den (vedkommende vokste opp og tok spranget fra Le Male, takk gud), men han er altså den eneste kameraten eller bekjente jeg vet bruker den. 99% av de som spør om duften har aldri hørt om parfymen heller. Personlig ville jeg vel ikke vært redd for at den har blitt mainstream, men etter hva du forteller kan det jo være et tegn på at den blir stadig mer populær, dessverre... Jeg liker nå helst å ha "hemmeligheten" for meg selv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg sluttet å bruke tdh for en stund siden etter at det virket som om annenhver kompis kjøpte seg en flaske. Har enda ikke funnet en erstatning jeg liker særlig godt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Skitt, virkelig? Nå begynner jeg å bli litt bekymret her... (U)heldigvis er det fortsatt Le Male og Ed Hardy-parfymen som gjelder her i Drammen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det var selvfølgelig en overdrivelse at halvparten av vennene mine har kjøpt den, men jeg har inntrykk av at den begynner å bli ganske vanlig, ja. Bor du i Drammen er du vel safe..... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (U)heldigvis er det fortsatt Le Male og Ed Hardy-parfymen som gjelder her i Drammen. What, ikke One Million? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Likte ikke fargen på skjorta, for mørk etter min smak. Endret 7. august 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Dag: Du har imo en tendens til å enten treffe godt med et antrekk, eller bomme totalt. Dette syns jeg var en total bom, og det eneste syns ser greit ut er buksen og lommetørklet (jeg likte dog ikke bretten på tørklet). Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 fkm: Hva fungerte ikke, eller skulle vært anerledes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå