Need44speed Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 steen og strøm www.ralphlauren.com Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Schtilig farge på genseren, lurte på om jeg skulle kjøpe en slik og ha og bruke om sommeren, men jeg var ikke bold nok : p Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 takk, Jørgen og Dexter bold som i bred? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Bold som i for drøy/frekk/spenstig. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 skjønner. Jeg har alltid trodd at bold betyr bred, men det gjør visst ikke det Lenke til kommentar
ælg Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Om du går til Mote & Velværecafeen så postet jeg en kode der som gir deg -25% ekstra i rabatt på ralphlauren.com. Da havner du nesten på samme pris som hos Lord & Taylor Alright, da blir det vel det istedet Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 @weebl, hvilken bukse har du på deg der? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Cheap monday tight, sto mellom denne og en i grønt. glad for at jeg var litt spenstig å gikk for rød Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Rankiz: Pene sko! Er vanligvis ingen fan av boots, men Jodhpur boots har jeg alltid likt. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hvite sko har et veldig lite bruksområde, men ut i fra nicknavnet ditt er du vel jente: som ofte kan bruke flere farger uten at det ser feil ut. Merke er det? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Uenig i det du sier, Rankiz. Hvite sko kan da brukes til veldig mye, spesielt når du er jente. Flotte sko, også : ) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Uenig i det du sier, Rankiz. Hvite sko kan da brukes til veldig mye, spesielt når du er jente. Flotte sko, også : ) Så hvite sko kan brukes til veldig mye? Kan ikke se 1 situasjon der jeg ville ha foretrekket hvite sko... Men som sagt er hvite sko fint til jenter. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Såpass, ja. Jeg synes da hvite sko fungerer ekstremt godt i disse bildene. Endret 22. juli 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Personlig synes jeg hvite sko er det letteste å kombinere med om sommeren. På dager der jeg er lite kreativ er det som regel hvite tøysko jeg ender opp med å bruke. Riktig nok blir det litt annerledes når det er snakk om brogues, og det kan nok også stemme at det er litt vanskeligere å få det til å fungere for menn. Jeg ville ha kompisen min til å prøve et par hvite, semskede derbys, men han mente han aldri ville kunne greie å "dra" dem, så han endte opp med et par i blått i stedet. ^Ser ur som Church Stemmer. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hvite "dressko" til herre synes jeg ikke noe om. Spectators er den eneste skoen det skal være hvit på etter min mening. Hvite sko til jenter er noe helt annet. Ser for meg at hvite brouge til jenter kan være med på å sette et personlig preg på antrekket. Skulle dog gjerne sett er antrekk hvor du bruker skoene, Pernille. Elsker navnet ditt, Pernille. Det er nydelig. Alt for lite brukt her på vestlandet. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Ja, du har rett Lapo. Vi trenger også bilder av vaginaen og puppene dine for å se om du klarer å "pulle off" skoene. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Såpass, ja. Jeg synes da hvite sko fungerer ekstremt godt i disse bildene. Tenkte på hvite pensko, tøysko i hvit fungerer bra til mye. Men skoene i eksempelbildene dine var ikke spesielt fine imo. Endret 22. juli 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Hadde vært kjekt om du faktisk sa "hvite pensko", og ikke bare "hvite sko"... Og hva er galt med et par Jack Purcells eller Common Projects? Du får vel ikke noe mer rent og pent enn et hvitt par med Common Projects. Endret 22. juli 2012 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå