Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du går til Mote & Velværecafeen så postet jeg en kode der som gir deg -25% ekstra i rabatt på ralphlauren.com. Da havner du nesten på samme pris som hos Lord & Taylor :)

Alright, da blir det vel det istedet :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uenig i det du sier, Rankiz. Hvite sko kan da brukes til veldig mye, spesielt når du er jente. Flotte sko, også : )

Så hvite sko kan brukes til veldig mye? Kan ikke se 1 situasjon der jeg ville ha foretrekket hvite sko... Men som sagt er hvite sko fint til jenter.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg hvite sko er det letteste å kombinere med om sommeren. På dager der jeg er lite kreativ er det som regel hvite tøysko jeg ender opp med å bruke. Riktig nok blir det litt annerledes når det er snakk om brogues, og det kan nok også stemme at det er litt vanskeligere å få det til å fungere for menn. Jeg ville ha kompisen min til å prøve et par hvite, semskede derbys, men han mente han aldri ville kunne greie å "dra" dem, så han endte opp med et par i blått i stedet.

^Ser ur som Church

Stemmer. :)

Lenke til kommentar

Hvite "dressko" til herre synes jeg ikke noe om. Spectators er den eneste skoen det skal være hvit på etter min mening. Hvite sko til jenter er noe helt annet. Ser for meg at hvite brouge til jenter kan være med på å sette et personlig preg på antrekket. Skulle dog gjerne sett er antrekk hvor du bruker skoene, Pernille.

Elsker navnet ditt, Pernille. Det er nydelig. Alt for lite brukt her på vestlandet. :love:

Lenke til kommentar

Såpass, ja. Jeg synes da hvite sko fungerer ekstremt godt i disse bildene.

Tenkte på hvite pensko, tøysko i hvit fungerer bra til mye. Men skoene i eksempelbildene dine var ikke spesielt fine imo.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...