dePt Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Ehm, nei? Har gjort justeringer både på lengde og på brystmål for den andre jakken. Den er litt stor i brystet og litt lang. Endret 30. juni 2012 av dePt Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Rankiz: tenker dessverre at de egner seg best til hyttemaling. Så ut til å være riktig priset. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Rankiz: tenker dessverre at de egner seg best til hyttemaling. Så ut til å være riktig priset. Det vil jeg absolutt ikke si, synes kvaliteten er grei og passformen er overraskende god. Var redd for at de skulle være alt for store, da small i USA ikke alltid er liten for å si det sånn. Endret 1. juli 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Enig i at de to øverste skjortene egner seg best til hyttemaling, evt. er de sikkert fine om du er cowboy (det har ingenting med passform eller kvalitet å gjøre, jeg sier det utelukkende basert på utseende). Og vær så snill, synlig underskjorte er grusomt stygt. Bruk i det minste en t-trøye med v-hals slik at den blir litt mindre synlig. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Enig med LHUS. Hver sin smak. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Sorry, Rankiz, men de der var virkelig ikke pene.. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Og vær så snill, synlig underskjorte er grusomt stygt. Bruk i det minste en t-trøye med v-hals slik at den blir litt mindre synlig. Lol... Jeg brukte tilfeldigvis en t skjorte under når jeg tok fitpics. Bruker aldri underskjorte til vanlig, og synlige underskjorte ser jævlig ut, agree. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Helt greie hverdagskjorter det der, cowboy og hyttemaling er ganske lite treffende kommentarer etter min mening Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Fine turskjorter, Rankiz. Spesielt synes jeg den grå var fin. Den lyseblå er også ok, men jeg er ikke så glad i to brystlommer, og i allefall ikke med klaff og bokslegg. Det passer best til ytterjakker, og blir litt stilblandig for meg. Men på den mørkeblå jakken, funker det fint. Men er ikke den litt lang i armene? 3 Lenke til kommentar
ælg Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Rankiz: Helt greie skjorter. Likte jakka, pris? Ser etter noe liknende selv Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Rankiz: Helt greie skjorter. Likte jakka, pris? Ser etter noe liknende selv Kjøpte min her, men den er også tilgjengelig her. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Rankiz: Helt greie skjorter. Likte jakka, pris? Ser etter noe liknende selv Kjøpte min her, men den er også tilgjengelig her. Faen, så billig den var der a! At jeg ikke visste om det før jeg kjøpte min... Lenke til kommentar
ælg Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Takk skal du ha! Hvilken størrelse bestilte du? Hvor høy er du? Sendte de en e-post for å høre når/om de får tilbake medium. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Takk skal du ha! Hvilken størrelse bestilte du? Hvor høy er du? Sendte de en e-post for å høre når/om de får tilbake medium. Hvis du ser i posten min i bildetråden, har jeg samme jakke. Jeg har medium og jeg er 198cm høy og veier 80kg. Lenke til kommentar
ælg Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Alright, så det nå. Er selv 181 og 80 kg, så blir nok samme størrelse på meg (om de får den inn igjen) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Lord & Taylor får den ikke inn igjen, de er jo en outlet side. Må nok belage deg på å kjøpe den på RL eller et annet sted. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Om du går til Mote & Velværecafeen så postet jeg en kode der som gir deg -25% ekstra i rabatt på ralphlauren.com. Da havner du nesten på samme pris som hos Lord & Taylor Endret 2. juli 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Pent, Tjsuden. Hvor kjøpte du sokkene og skjorten? Endret 3. juli 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Begge er fra Polo ralph lauren 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå