Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herre min hatt så overdramatiske man er her da. Hvis du leser gjennom tråden her så ser du hvor mye tyn enkelte brukere har fått for ditt, og datt.

 

Lacoste (særlig sko) blir av mange her inne regnet som stygt, og logoflash. Logoflash er sett på som stygt. Brillene var ikke direkte pene. Hva forventet du? En haug med folk som ga tonnevis av komplimenter, fordi du har penger til å kjøpe dyre ting?

Lenke til kommentar

SLIguy: Du legger ut bilde i en bildetråd, selfølgelig vil du få våre meninger, og nei vi kommer ikke til å juge til deg å si at alt er flott når det overhode ikke er det. Synes en det er stygt så sier den personen det.. Lær deg å ta i mot negative meninger..

 

Tozva: Øverste er greit nok, men ville holdt snippene innenfor genseren og ikke vist så mye av skjorten ved håndleddet.

Og genseren ser litt rar ut, men regner med at bilde juger litt bare (stilling på kroppen etc)

Nederste ser nesten litt harry ut egentlig (type stort gullkjede, "piggsveis" med 1kg voks etc, du skjønner hva jeg mener)

For mye lysefarger som i tillegg ikke passer helt sammen.

Lenke til kommentar

Du har bare postet sko + solbriller. Det hadde vært mye lettere å sett om du kledde deg pent hvis du postet et antrekk (blur bare ansikt eller noe sånt) over hva du mente var presentabelt. Skoene dine var ikke stygge, men de første brillene var ikke pene etter min mening, og de andre hadde vært bedre uten den øverste greia.

Lenke til kommentar
da gir jeg opp. uansett hva jeg kjøper vil dere bare si det er dritt uansett.

Hvorfor ikke bare gå med det du selv synes er pent? Drit da i alle andre. Jeg går i akkurat det jeg føler for, om folk mener det er stygt, så får dem mene det. Jeg kommer aldri til å skifte mening om hva jeg synes er pent og ikke pent, bare fordi noen bak tastaturet mener jeg bør gjøre det. Tips er alltid greit, men om man gjør alt for at folk på forumet skal mene du ser bra ut, da synes jeg poenget med personlig klesstil blir borte.

Lenke til kommentar
da gir jeg opp. uansett hva jeg kjøper vil dere bare si det er dritt uansett.

Da tror vel ikke at noen her går etter deg personlig? Du poster bilder av sko som faller i en av to kategorier - enten så har man et par selv eller så hater man de. Det er helt ok det du poster, men ikke noe mer enn det. Du er presentabel, men du presser ingen grenser og du er ikke direkte moteriktig. Du stiller sterkere enn de som ikke forsøker, det skal du ha. Men her inne er folk ganske kritiske.

 

Selv Homme, som mange regner som svært velkledd, hadde på seg en hvit t-skjorte med utringning som så helt jævlig ut som han fikk kommentarer på. Ingen treffer blink hver gang, og man kan aldri gjøre alle fornøyd. Så lenge du har tro på at det du har på deg, enten det er Lacoste-sko, prettyboy-skjorte eller palestinaskjerf, så har det ingenting å si hva vi mener.

Lenke til kommentar
da gir jeg opp. uansett hva jeg kjøper vil dere bare si det er dritt uansett.

 

Alle hatet skoene jeg postet for litt siden, men jeg sitter ikke her å griner forde. Hvis du vil ha konstruktiv kritikk kan du bruke den eller så kan du slå deg til ro med offer mentaliteten som er så populær i dagens samfunn.

Lenke til kommentar

Tozva: Litt uflidd look på øverste bildet (genseren var ok), og det nederste må være en spøk. Det ser jo ut som om du har funnet en skjorte som er to størrelser for stor, og bodd i den i et par dager. Krøllete og ukneppet, fysj.

 

SLIguy: det er begrenset hvor spennende det er å se på bilder av tilfeldige sko og briller som en eller annen kis på internett har kjøpt. På med noen klær og ta et bilde, det blir plutselig mer interessant, og mye mer å kommentere.

Lenke til kommentar

@SLIguy Du viser, som de andre har sagt, nokså random bilder av plagg som ikke er så spesielle at folk ønsker å kommentere.

Post et helt antrekk, gjerne noe som er gjort litt ekstra med, som er litt gjennomtenkt, og så vil du få masse kommentarer - både negative og positive.

Lenke til kommentar

@Tozva:

 

På bilde 1 er jeg enig med de over meg i at du burde hatt snippene inni, ikke så mye av ermene utenfor genseren etc., men ellers et ikke så aller verst antrekk.

 

Bilde 2 likte jeg ikke, det ble altfor lyst og litt blanding av harry/boyband uten genseren for å skape litt kontraster.

 

Bilde 3 er så vidt jeg kan se det samme som nummer 1, bare at skjorten er byttet ut med en crewneck-t-skjorte, noe som ikke egner seg godt innenfor v-halser. Ellers et pent antrekk det også.

 

Når det gjelder bilde 4, er jeg enig i at fargekombinasjonen var god, og at det er fine kontraster, men jeg synes det blir litt vel logoflash og harry med piquéen. Jeg ville heller ha sett det med en av de vanlige RL-piquéene, da hadde det blitt mye bedre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...