cbfn Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ufattelig grelle sokker Sokker skal i all hovedsak være sorte eller grå (evt brune), sjeldent at noe annet ser pent ut. Likte ikke skoene, og bretten på bukser har jeg kommentert ferdig for lenge siden. For et kjedelig liv. Sorte sokker ser svært ofte helt noldus ut IMO. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Enig Christian B. Stømper kan være en fargeklatt og skal passe til buksene og kan godt ta igjen noe fra slipset - for de av oss som bruker slikt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg pleier sjelden å bruke sterke farger på sokkene, men sorte sokker er virkelig kjipt. Jeg bruker som regel grå, brune eller blå i forskjellige nyanser. Endret 8. mai 2012 av fkm Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Enig med deg også, fkm. Strømpene skal passe til buksene og visuelt bidra til å forlenge beina. Men de.t går an å putte litt farge på dem. Noe jeg sjelden gjør. Har noen røde fra Gammarelli, de brukes til fest. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 I et casual antrekk kan jeg gjerne finne på å bruke spenstige sokker med sterke farger og ser generelt ingenting galt i det, men i litt mer formelle sammenhenger føler jeg det blir feil. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Rankiz: Er ikke super-fan av sterke farger på sokkene. Det er få som klarer å pulle off fargesokker etter min mening. Bretten på buksa var litt for bred og klumpete. Jeg hadde fått buksa lagt opp bittelitt, slik at bretten blir mer til "pynt". Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) ... bretta opp buksa slik at dere kunne se sokkene... Sokkene er mer mørkelilla irl og en av yndlingsfargene mine sammen med mørkeblå. Endret 8. mai 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg er fan av "Fiorentina lilla" selv. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Mener ikke at det skal brukes røde sokker i begravelse, men som lokeland sier er det greit å blande inn i uformelle antrekk når det passer. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ælg: Hadde vært nice med fit-pic av jakken. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg nevnte sort som en ok farge på sokker, men bruker selv nesten bare grå. Sort funker til en mørk bukse. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Sort funker til svart bukse og svarte sko, ellers ser jeg overhodet ingen grunn til å bruke svarte sokker. Endret 9. mai 2012 av Christian B 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Sort funker til svart bukse og svarte sko, ellers ser jeg overhodet ingen grunn til å bruke svarte sokker. Det er mange som ikke har annet utvalg enn sorte sokker og hvite tennissokker. Lenke til kommentar
ælg Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ælg: Hadde vært nice med fit-pic av jakken. La til bildet nå Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Og? Det er fortsatt ikke pent. Du sier du ikke så noen grunn. Jeg er enig i at det ikke er pent, men at folk har et labert utvalg er en grunn. Jeg kjenner folk som kun har tennissokker, samt ETT eneste par med sorte sokker - som de sparer på til hver gang de går i dress. Personlig synes jeg røde, blå og brune er det fineste til hverdags hvis det er snakk om enkeltfargede. PRL har noen fine gule og blå stripede (tykke striper) jeg har slitt ut noen par av. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har selv grønne, (lys) cyan, lysblå, navy, rød, vinrød, burgunder og oransje sokker til forandring i alle brune, grå, hvite og sorte sokkene mine. De oransje har jeg 4 par av. En litt spesiell historie bak, men allikevel, de er utvilsomt mine favoritter. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skulle ønske jeg også kunne gå for et så bredt repertoar av farger. Dessverre er det vanvittig kjipt å være fargeblind... Da er det virkelig snakk om å lære å bruke hvert plagg og hver farge. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hvor mye fargeblind er du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå