Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry ass, det der blir way for gubbete for en vgs-elev etter min smak. Fine plagg for all del, men det er bare ikke riktig.

Helt enig. Håper du ikke går slikt kledd på skolen...?

Var i konfirmasjon, så går ikke med flannelbukse og tassel loafers på skolen.

EDIT: Men jeg kommer til å bruke skoene på skolen kombinert med mer uformelle klær, som jeans, chinos osv.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Er i det minste greit med litt solbrun hud før man begynner å gå uten sokker..

Jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan dette skal være mulig.

Vel, man har solarium dersom man absolutt ønsker det. Hvis ikke er det jo bare å vente litt man har fått vært litt ute i solen.

Lenke til kommentar

Vel, man har solarium dersom man absolutt ønsker det. Hvis ikke er det jo bare å vente litt man har fått vært litt ute i solen.

Man blir ikke brunere av å være ute i solen med sokker på, og i følge deg kan man ikke ta dem av seg før man er brun. That makes no sense.

Endret av fkm
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Man blir ikke brunere av å være ute i solen med sokker på, og i følge deg kan man ikke ta dem av seg før man er brun. That makes no sense.

Jeg vet ikke med deg, men når jeg soler meg på terrassen har jeg ikke noe på føttene. De blir ganske brune da også..

Lenke til kommentar

Det at man på liv og død ikke skal være bleik er i seg selv superteit imo. Vi lever tross alt i Norge.

Har selv gått sokkeløs (okey da, bruker 100% usynlige ballerinasokker) ved flere anledninger hittil i år, og jeg setter den deilige, luftige følelsen av å gå sokkeløs langt høyere enn frykten for at noen skal legge merke til mine vinterbleike ankler. Det ville nok vært enda mer påfallende om jeg hadde en tan i starten av mai...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det at man på liv og død ikke skal være bleik er i seg selv superteit imo. Vi lever tross alt i Norge.

Har selv gått sokkeløs (okey da, bruker 100% usynlige ballerinasokker) ved flere anledninger hittil i år, og jeg setter den deilige, luftige følelsen av å gå sokkeløs langt høyere enn frykten for at noen skal legge merke til mine vinterbleike ankler. Det ville nok vært enda mer påfallende om jeg hadde en tan i starten av mai...

Gikk til innkjøp av noen "usynlige" sokker jeg også, men er mer behagelig å ikke ha på seg sokker i det hele tatt synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke med deg, men når jeg soler meg på terrassen har jeg ikke noe på føttene. De blir ganske brune da også..

Så med andre ord har du ikke solbrun hud før du begynner å gå uten sokker.

Lenke til kommentar

Med mindre man er super bleik, skal enn styr unna solarium spør du meg. Det er alt for mange som ser unaturlig brune ut. (midt på vinteren).

Jenter kan godt være litt solbrune vis det ikke blir Paradise Hotel/Jersey Shore brun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...