PatSharpX Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg syns skoene er kult, men er buksen ørlite grann for lang kanskje? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Selv om jeg ikke er veldig fan av tassel loafers, synes jeg det går helt fint at en vgs-elev bruker det - forutsatt at skoene står i stil til resten av antrekket. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Sorry ass, det der blir way for gubbete for en vgs-elev etter min smak. Fine plagg for all del, men det er bare ikke riktig. Helt enig. Håper du ikke går slikt kledd på skolen...? 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Sorry ass, det der blir way for gubbete for en vgs-elev etter min smak. Fine plagg for all del, men det er bare ikke riktig. Helt enig. Håper du ikke går slikt kledd på skolen...? Var i konfirmasjon, så går ikke med flannelbukse og tassel loafers på skolen. EDIT: Men jeg kommer til å bruke skoene på skolen kombinert med mer uformelle klær, som jeans, chinos osv. Endret 6. mai 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er du komfortabel med det ser jeg ikke problemet : ) Synes du derimot det er litt småekkelt og ukomfortabelt ville jeg ikke gjort det. Fine sko, synes jeg, flott du gikk for semsket! 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fine sko, men vet ikke helt hva jeg synes om kombinasjonen av flannellbukse og bare føtter. Blir litt kræsj for min del. Er i det minste greit med litt solbrun hud før man begynner å gå uten sokker.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er i det minste greit med litt solbrun hud før man begynner å gå uten sokker.. Jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan dette skal være mulig. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er i det minste greit med litt solbrun hud før man begynner å gå uten sokker.. Jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan dette skal være mulig. Vel, man har solarium dersom man absolutt ønsker det. Hvis ikke er det jo bare å vente litt man har fått vært litt ute i solen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Er i det minste greit med litt solbrun hud før man begynner å gå uten sokker.. Jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan dette skal være mulig. Vel, man har solarium dersom man absolutt ønsker det. Hvis ikke er det jo bare å vente litt man har fått vært litt ute i solen. Man blir ikke brunere av å være ute i solen med sokker på, og i følge deg kan man ikke ta dem av seg før man er brun. That makes no sense. Endret 6. mai 2012 av fkm 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 enig. jeg har begynt å gå med sko uten sokker nå, deilig 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er i det minste greit med litt solbrun hud før man begynner å gå uten sokker.. Jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan dette skal være mulig. Vel, man har solarium dersom man absolutt ønsker det. Hvis ikke er det jo bare å vente litt man har fått vært litt ute i solen. Man blir ikke brunere av å være ute i solen med sokker på, og i følge deg kan man ikke ta dem av seg før man er brun. That makes no sense. Jeg vet ikke med deg, men når jeg soler meg på terrassen har jeg ikke noe på føttene. De blir ganske brune da også.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 For å være helt ærlig kunne jeg ikke gitt mer faen om noen mener at jeg er for blek til å gå uten sokker. Med en gang temperaturen tillatter det, så ryker sokkene. 5 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det at man på liv og død ikke skal være bleik er i seg selv superteit imo. Vi lever tross alt i Norge. Har selv gått sokkeløs (okey da, bruker 100% usynlige ballerinasokker) ved flere anledninger hittil i år, og jeg setter den deilige, luftige følelsen av å gå sokkeløs langt høyere enn frykten for at noen skal legge merke til mine vinterbleike ankler. Det ville nok vært enda mer påfallende om jeg hadde en tan i starten av mai... 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det at man på liv og død ikke skal være bleik er i seg selv superteit imo. Vi lever tross alt i Norge. Har selv gått sokkeløs (okey da, bruker 100% usynlige ballerinasokker) ved flere anledninger hittil i år, og jeg setter den deilige, luftige følelsen av å gå sokkeløs langt høyere enn frykten for at noen skal legge merke til mine vinterbleike ankler. Det ville nok vært enda mer påfallende om jeg hadde en tan i starten av mai... Gikk til innkjøp av noen "usynlige" sokker jeg også, men er mer behagelig å ikke ha på seg sokker i det hele tatt synes jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Synes det går greit hvis skoa sitter godt. Litt klønete om man skal på besøk til folk da... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Btw rankiz, tror det hadde sett bedre ut om buksa var kortere eller om du brettet den litt mer opp. Endret 7. mai 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er i det minste greit med litt solbrun hud før man begynner å gå uten sokker.. Jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan dette skal være mulig. Vel, man har solarium dersom man absolutt ønsker det. Hvis ikke er det jo bare å vente litt man har fått vært litt ute i solen. Man blir ikke brunere av å være ute i solen med sokker på, og i følge deg kan man ikke ta dem av seg før man er brun. That makes no sense. Jeg vet ikke med deg, men når jeg soler meg på terrassen har jeg ikke noe på føttene. De blir ganske brune da også.. Så med andre ord har du ikke solbrun hud før du begynner å gå uten sokker. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Du har også de av oss som ikke får farge på kroppen uansett hva du gjør.. Hva med oss? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Med mindre man er super bleik, skal enn styr unna solarium spør du meg. Det er alt for mange som ser unaturlig brune ut. (midt på vinteren). Jenter kan godt være litt solbrune vis det ikke blir Paradise Hotel/Jersey Shore brun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå