Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke lagt ut bilder her enda, fordi jeg rett og slett ikke har noen klær som ser noe bra ut lenger. Bare helt ordinære, kjedelige plagg, og med tanke på at jeg ikke har fått meg deltids jobb så har jeg ikke noe særlig penger til å kjøpe noe nytt.

 

Da må du ha noen veldig kjedelige plagg? Selv helt ordinære og kjedelige plagg kan jo mikses litt sammen til noe som ikke ser så ille ut?

 

Vel de er ufattelig kjedelige, og noen er på grensen til stygge. Det er ikke klær jeg ønsker å ikle meg selv i lenger, og dermed vil jeg heller ikke poste dem her. Når økonomien min bedrer seg så vil jeg nok poste bilder fra tid til annen.

 

@Homme: Ser du leser nå, og lurer på når du legger ut bilder i bildetråden igjen. Det er vanligvis fornøyelig for øyet.

Lenke til kommentar
etter å ha lest i denne tråden tror jeg nesten ikke jeg tørr å vise bilder av mine klesplagg og kombinasjoner.

 

det er flere folk her som kler seg elegant og langt bedre enn folk flest,men som avlikevel får hagl imot og en heller stygg omtale.

Hvis du har tro på stilen din så har det ingenting å si om folk ikke liker det. Jeg får både ris og ros for antrekkene og synes egentlig det er bedre enn å kun få høre "Joda, fint antrekk". Så lenge folk forklarer hva som er galt så får man hentet ut konstruktiv kritikk fra det. Mitt forrige bilde, for eksempel, var det noen som mente hadde en stygg fargekombinasjon. Det vet jeg ikke er tilfellet, så jeg ignorerte den kommentaren. Andre merket at vesten jeg hadde på meg var i største laget, noe som er helt riktig - jeg skal droppe den av hos mormor i løpet av uken så skal vi se om hun får gjort noe med det.

 

Du må innse at de fleste her virker ikke til å like mote, de liker sin egen stil. ^^

Lenke til kommentar
Raste, du kan da gå med snippene utenfor om du synes det ser bedre ut, det er jo du som har på klærne.

Vel, etter du (?) ga meg tipset så har jeg begynt å gå med dem innenfor. Syns det ser bedre ut nå :p

Godt å høre :)

 

Hvorre, jeg kan bruke lignende kombinasjoner til hverdags.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...