Nostalgisk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 kan ihvertfall si det så sikkert som at jeg tilhører definitivt IKKE hip-hop stilen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har ikke lagt ut bilder her enda, fordi jeg rett og slett ikke har noen klær som ser noe bra ut lenger. Bare helt ordinære, kjedelige plagg, og med tanke på at jeg ikke har fått meg deltids jobb så har jeg ikke noe særlig penger til å kjøpe noe nytt. Da må du ha noen veldig kjedelige plagg? Selv helt ordinære og kjedelige plagg kan jo mikses litt sammen til noe som ikke ser så ille ut? Vel de er ufattelig kjedelige, og noen er på grensen til stygge. Det er ikke klær jeg ønsker å ikle meg selv i lenger, og dermed vil jeg heller ikke poste dem her. Når økonomien min bedrer seg så vil jeg nok poste bilder fra tid til annen. @Homme: Ser du leser nå, og lurer på når du legger ut bilder i bildetråden igjen. Det er vanligvis fornøyelig for øyet. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Nja, akkurat kommet hjem så dagens antrekk er delvis borte (mistet litt;), men kommer ettervært. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 etter å ha lest i denne tråden tror jeg nesten ikke jeg tørr å vise bilder av mine klesplagg og kombinasjoner. det er flere folk her som kler seg elegant og langt bedre enn folk flest,men som avlikevel får hagl imot og en heller stygg omtale. Hvis du har tro på stilen din så har det ingenting å si om folk ikke liker det. Jeg får både ris og ros for antrekkene og synes egentlig det er bedre enn å kun få høre "Joda, fint antrekk". Så lenge folk forklarer hva som er galt så får man hentet ut konstruktiv kritikk fra det. Mitt forrige bilde, for eksempel, var det noen som mente hadde en stygg fargekombinasjon. Det vet jeg ikke er tilfellet, så jeg ignorerte den kommentaren. Andre merket at vesten jeg hadde på meg var i største laget, noe som er helt riktig - jeg skal droppe den av hos mormor i løpet av uken så skal vi se om hun får gjort noe med det. Du må innse at de fleste her virker ikke til å like mote, de liker sin egen stil. ^^ Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 fra nå skal jeg forsøke å være bedre innstilt på kritikk. igår ble jeg lettere sur pga en krangelete pc. lot dessverre sinnet gå utover andre og beklager det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 For håpe pcen er bedre i dag. For jeg kan ikke si noe annet en at jeg ikke var noe særlig fan av brillene. De øverste ble på grensen til litt små harry, de nederste kunne funket til Tennis (knuser et par briller når jeg spiller) uten den øverste detaljen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 jaja,jeg forsøker etter beste evne å være presentabel. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Likte fargekombinasjonen på det nederste Tozva. Skjorten så litt vid ut på ermene, er den kneppet igjen? Tror det øverste ser bedre ut hvis du tar inn snippene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Blir overkill med å dra opp genseren så mye. Snippene innenfor genseren, noe annet ser latterlig ut etter min mening.. Ellers ser det ikke så ille ut Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noe som jeg lærte av de "store gutta" her inne, så ser snippene innenfor genseren bedre ut. Som bebeluv sier så var det ikke så ille de antrekkene der Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Så vel ganske greit ut. Er ingen fan av hvite bukser, men det så som sagt greit ut. Selv foretrekker jeg å ha skjortekragen innenfor genseren. Edit: Skjortekrager = skjortesnipper, eller? Endret 10. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Raste, du kan da gå med snippene utenfor om du synes det ser bedre ut, det er jo du som har på klærne. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Takk folkens. Skal ta inn snippene neste gang På det øverste bildet har jeg brettet opp armene og kneppet igjen. Mens på det nederste har jeg ikke kneppet igjen knappene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Raste, du kan da gå med snippene utenfor om du synes det ser bedre ut, det er jo du som har på klærne. Vel, etter du (?) ga meg tipset så har jeg begynt å gå med dem innenfor. Syns det ser bedre ut nå Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Homme, den blazer+v-neck comboen, er det noe du går med til hverdags eller er det mer tiltenkt litt penere happeninger? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Raste, du kan da gå med snippene utenfor om du synes det ser bedre ut, det er jo du som har på klærne. Vel, etter du (?) ga meg tipset så har jeg begynt å gå med dem innenfor. Syns det ser bedre ut nå Godt å høre Hvorre, jeg kan bruke lignende kombinasjoner til hverdags. Endret 10. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Så greit ut Tozva, men er enig med resten av gjenge - snippen innenfor. Skjorten så også litt posete ut, men som alltid så kan bildet lyve Alt i alt, pent. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tozva, jeg vil tro det ser bedre ut om du knepper igjen mansjettene. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Takk folkens. Godt å høre! Kommer nok sansynligvis med et liknendes bilde imorgen. Bare anna genser og skjorte Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 er det virkelig ingen som hadde sansen for brillene mine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå