dag1234 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Synd å høre at de ikke passer, walnut er en nydelig farge! Jeg har lyst på et par Strands i walnut. Strand er semi-brouges. Nydelige sko. Er det noen som vet om AE selges i Europa? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 De har vel noe AE på Lacrosse i Vika om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Lacrosse i Bygd Allé skal føre AE, ihvertfall i følge AEs nettsider. Mener også jeg prøvde et par sko fra AE i Vika-butikken. Til tross for at de har det samme navnet er det visst individuelle butikker som ikke fører det samme, så det beste er bare å ringe begge to og sjekke. Endret 21. april 2012 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Var i Vika-butikken for et par måneder siden, og da faserte de ut AE for Carmina. Endret 22. april 2012 av Christian B Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Takk for svar. Får sjekke ut neste gang jeg drar over Langfjella. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 +1, satan så flotte de Strands-skoene er! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Kjempekjøp! BBGF er noe av det bedre man kan få tak i, og til $200 er det en no-brainer! Kjempe fan av Strrand i walnut, siklet en stund på de selv, i brun er de også fine, men da ville jeg heller gått for FA eller PA. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Sorry ramius, men de skoene var jævlige.. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Blir ikke classic Liddesdale alt for baggy for deg? Fitpic? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ting må jo på død og liv ikke være pølseskinn..Men ja, det hadde vært greit med fitpic! 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvem kjøper Paul Smith tannbørster? Hadde de Q-tips også? 3 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ting må jo på død og liv ikke være pølseskinn..Men ja, det hadde vært greit med fitpic! Hvem sier at det må være det? Har tidligere gjort utrykk for at det værste jeg vet er trange bukser og skjorter. Men ut ifra det jeg har forstått er Classic Liddesdale veldig stor. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ting må jo på død og liv ikke være pølseskinn..Men ja, det hadde vært greit med fitpic! Hvem sier at det må være det? Har tidligere gjort utrykk for at det værste jeg vet er trange bukser og skjorter. Men ut ifra det jeg har forstått er Classic Liddesdale veldig stor. Du har rett i at de er "baggy", jeg har størrelse small, og er over 1.90. Prøvde en i large, den kunne jeg aldri brukt, men det er vel smak og behag. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Slimfitmafiaen slår til igjen. Hvem er det? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Sorry ass, det der blir way for gubbete for en vgs-elev etter min smak. Fine plagg for all del, men det er bare ikke riktig. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå