Rankiz Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er Lilac og ikke Purple Viccel sokker, right? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Christian B. Fine sko, og kule strømper til. Flott sammen. Har samme skoen, men i en lysere brunfarge. Og dessverre litt for stor til mine mikroføtter. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Rank: De er purple, fargen er mørkere IRL. Dag: Takk! Du har muligens walnut du da - meget fine de og! Mikroføtter kjenner jeg meg igjen i, disse er en US8 og et lite hakk for store. 7.5D ville være for lite, men med et par, tynne såler funker US8 bedre enn forventet. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Bruker 6.5 UK i Herring og Loake. Bruker 7 UK i C&J og Carmina, hvordan ligger AE på skalaen? Endret 21. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ville nok anbefalt deg 7.5D, men ser ingen grunn til å kjøpe AE bare for å kjøpe dem. Vil anbefale deg til å holde med C&J, Carmina o.l. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Vet det er forskjeller mtp kvalitet, men har ikke lyst til å bruke 3k hver gang jeg skal ha nye sko (C&J, Carmina). Skal jeg kjøpe AE er det fordi jeg finner et par jeg liker veldig godt. Endret 21. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg vil si at AE holder samme kvalitet som Loake/Herring, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe igjen. I tillegg er lesten jeg har, som er deres smaleste - nr. 5, rimelig klumpete. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Så fint ut Christian, men var det ikke litt kaldt med bare jakke og skjorte? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg er generelt varm hele tiden, men hadde et skjerf og. Pleier også å droppe jakken hvis jeg har på en half-zip eller en annen tykk genser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Huh, jeg pleier også å være varm, men når jeg var og skjøt lerduer i stad var det minusgrader og det snødde :/ Jeg tror jeg hadde fryst i hjel med bare jakke og skjorte. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Rank: De er purple, fargen er mørkere IRL. Dag: Takk! Du har muligens walnut du da - meget fine de og! Mikroføtter kjenner jeg meg igjen i, disse er en US8 og et lite hakk for store. 7.5D ville være for lite, men med et par, tynne såler funker US8 bedre enn forventet. Ja, det er valnut. Jeg har såler i, men likevel er de for store. Synd, for de er fine. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dette var i går, litt varmere enn i dag. Pluss jeg beveger meg fra bilen -> toget -> t-banen -> BI og omvendt. Da tåler jeg greit å være litt kald de sekundene jeg beveger meg utendørs. BTW, hvem skyter lerduer i skjorte? Dag: Synd å høre! Det er også AE Fifth Ave.? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ah, det forklarer vel saken, for i dag var det helt jævlig ute... Og spørsmålet er vel heller "hvem skyter ikke lerduer i skjorte" Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg er helt enig at det ser boss ut! Men man har ofte litt begrenset bevegelighet i en skjorte, noe som ikke er helt optimalt når man skal skyte med hagle. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er femte gangen jeg skyter lerduer, så du kan vel trygt si at jeg ikke er en god hagleskyter, og det har vel derfor ikke den største betydningen i verden.. Men jeg har selvfølgelig egne skjorter jeg bruker til friluftsaktiviteter som jeg med vilje har kjøpt litt store, så tror ikke det ville vært så mye forskjell uansett. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Daså, jeg har aldri skutt lerduer, kun litt jakt o.l., men det er jo snakk om kjappe bevegelser. Har man en litt stor skjorte er det jo ikke noe stress. Nå fikk jeg rimelig lyst til å prøve meg på lerduer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Holder på å ta jegerprøven nå nettopp så jeg kan skyte mer lerduer. Det er dritmorsomt, men det er kjipt å være avhengig av å ha med seg andre for å få skutt, så det blir kult å få kjøpt en egen hagle... Når jeg først får tatt prøven kommer jeg sikkert til å bli med mer på jakt også, og det blir jo sikkert morro det og. Før har jeg ikke giddet å være med noe særlig fordi jeg bare har måttet gå og se på uten våpen. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dette var i går, litt varmere enn i dag. Pluss jeg beveger meg fra bilen -> toget -> t-banen -> BI og omvendt. Da tåler jeg greit å være litt kald de sekundene jeg beveger meg utendørs. BTW, hvem skyter lerduer i skjorte? Dag: Synd å høre! Det er også AE Fifth Ave.? Det er det. Kjøpt i New York sist sommer. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Synd å høre at de ikke passer, walnut er en nydelig farge! Jeg har lyst på et par Strands i walnut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå