eveant Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Så er jo jeg 17 år og ikke 40+ da Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Så 17 år er automatisk = harry? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 nei, men vil ikke si at det er så harry å bruke de brillene om man er 17 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 De er jo ikke pene. Jeg ser svært få som kan kle seg (16-20 år) som bruker slike briller. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Da er det vel ikke så mange som "kan kle seg"? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nei. (Joda, de kan ta på seg en hettegenser og bootcut-bukser, men de kan ikke kle seg slik denne delen av forumet mener er riktig) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Vet det, men hadde håpet på noen positive tilbakemeldinger, haha Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det eneste du kommer til å få her er ærlige tilbakemeldinger. Hvis du synes de er kule, og vil ha de så er det jo bare å kjøpe dem. Denne delen av forumet representerer ikke mesteparten av Norge. Det er helt sikkert en god del der ute som synes de er kule. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 selvfølgelig forventer jeg ærlige tilbakemeldinger, men det bør jo finnes noen her som liker de? Uansett, så gir jeg opp.... 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hvilket merke er de? Hvis du vil ha noen lignende briller så hadde jeg heller anbefalt Carrera. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Aner ikke. Det er bare noe billig shit, men det er jo det jeg vil ha da. Her har du link til nettbutikken: http://coolshop.no/produkt/2847 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Carrera har vel "kvalitetsbrillen" i det designet. De brillene er forøvrig helt groteske. www.granlis.com - han elsker de brillene, og du vil ikke være som ham! Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Veldig fine sko, Sinape(?). Ikke stor fan av Levi's 501, men det er jo en klassiker. Du skulle prøvd et par bukser med litt skinny leg. Det er ikke mange år siden jeg gikk over fra løse bukser til mer skinny fasong, og jeg fant aldri veien tilbake. Behagelig når bukse ikke flagrer på leggene og det fremhever skoene litt bedre. Når det er sagt, så er det bare min personlige mening. Smak og behag Levi's er kult uansett! Sverger selv til 519. Btw, bildene er greie de. +1 for at du i det hele tatt gadd å legge ut bilde Endret 13. april 2012 av baBuShKa 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hørt blandende erfaringer om Viccel, er det sommer eller vinter sokkene du bruker? T Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Vintersokkene. Det var merinoullsokkene som de førte før som hadde kvalitetsproblemer. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Veldig fin farge på skoene Christian! Ser ut som du har gjort en bra jobb med pussinga. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Takk, takk! Ja, etter flerfoldig timer med å finjustere regimet mitt har jeg nå kommet opp med et rimelig bra et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå