Atald Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Min tommel er 1,9 cm bred og er definitivt ikke spesielt bred i forhold til vanlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fint, fkm. Det eneste jeg små reagerte litt på var kanskje jakken over skuldrene.. Er den ikke litt i minste laget, eller ser jeg feil? Nja, den kunne kanskje vært en kvart cm bredere, men ikke noe mer enn det. Hvis du zoomer inn på bildet hvor man ser hele meg ser du ganske lett at skuldersømmen ikke kunne vært så mange mm lengre ut før den begynte å bevege seg utenfor skulderen og ned på armen. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Les postene mine en gang til. Da vil du finne ut at jeg synes ermene er alt for korte uansett hva du mener om regler og pølsefingrene dine. Jeg fikk 6 i matte i 8., 6 i 9. og 5 i 10. 1 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Les postene mine en gang til. Da vil du finne ut at jeg synes ermene er alt for korte uansett hva du mener om regler og pølsefingrene dine. Jeg fikk 6 i matte i 8., 6 i 9. og 5 i 10. Og absolutt ingen bryr seg om dine mattekarakterer på ungdomsskolen. 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Stønn.... La meg minne om at det er DU som introduserte den idiotiske tommelregelen. Hvis du virkelig mener at ermene er for korte når det er mindre enn en tomme (her snakker jeg om en tomme som i 2,5 cm, ikke den rare definisjonen din, selv om ermene er mer en greie nok i følge den og) vet jeg ikke helt hva jeg skal si annet enn at du ikke kan være riktig god. Uansett, jeg skjønner egentlig ikke at jeg gidder å diskutere dette med en person som kjøpte sitt første par ordentlige sko for et par uker siden... 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Liker fargekombinasjonene, fkm. Alt sitter bra også, men jakka ser litt merkelig ut likevel. Tror det er en kombinasjon av høyt kneppepunkt, mye gaping nederst (glemt hva det skikkelige uttrykket er) og at jakka og ermene er litt korte (ikke for korte, bare kortere enn det jeg foretrekker). Ingen av delene er nødvendigvis feil, men sammen ser det litt rart ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fortreffelig, fkm, men jeg ville nok ha brukt en lyseblå skjorte og de nevnte flanellbuksene i stedet. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) ^+1 på lyseblå skjorte. Jeg synes forsåvidt buksen passet godt inn, men den var kanskje dratt litt vel langt opp i livet? Lengden på buksebenene var også litt kortere enn jeg foretrekker. Jakken er og sitter nydelig. Edit: Jeg fikk 6 i matte i 8., 6 i 9. og 5 i 10. Endret 30. mars 2012 av Christian B 2 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Likte blazeren din fkm. Den ser en smule trang ut i skuldrene og kanskje pitte litt kort i armene, men personlig så syns jeg ikke det gjør noe så lenge man har en skjorte som går ned til armene. Angående skuldre, så er det heller ikke noe jeg ville brydd meg om. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Likte ikke knappene på jakken, STRONG NECKBEARD & weak necktie. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Liker fargekombinasjonene, fkm. Alt sitter bra også, men jakka ser litt merkelig ut likevel. Tror det er en kombinasjon av høyt kneppepunkt, mye gaping nederst (glemt hva det skikkelige uttrykket er) og at jakka og ermene er litt korte (ikke for korte, bare kortere enn det jeg foretrekker). Ingen av delene er nødvendigvis feil, men sammen ser det litt rart ut i mine øyne. Jeg skal ikke gå noe lengre med ermene (men jeg himler litt med øynene her jeg sitter, 2,3 cm ffs). Resten av det du sier er selvfølgelig helt ok, men det er vanlige detaljer fra italienske merker. Enten liker man det eller så liker man det ikke. Personlig er jeg glad i den typen detaljer på uformelle jakker. ^+1 på lyseblå skjorte. Jeg synes forsåvidt buksen passet godt inn, men den var kanskje dratt litt vel langt opp i livet? Lengden på buksebenene var også litt kortere enn jeg foretrekker. Jeg la merke til buksen når jeg så bildene i etterkant, men da var det litt sent å gjøre noe med det Jeg tror kanskje det ser litt verre ut enn det var fordi bildene ble tatt i hoftehøyde, men den er helt klart dratt litt i overkant langt opp Likte ikke knappene på jakken, STRONG NECKBEARD & weak necktie. Lolwut. Jeg trives fint med todagerskjegg, og jeg ser ikke helt hva du snakker om med slipset. Det kunne vel vært en cm lengre, men jeg er ikke så nørd at jeg knytter det helt på nytt på grunn av det. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Haha, kan fort være det! Likte forsåvidt buksene veldig godt, de så passe slim ut, er det en spesiell modell fra Uniqlo? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg har ingen anelse hvordan man linker med det nye forumutseendet og iPad, men det er disse: http://shop.uniqlo.com/uk/goods/070929 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Takk for linken, var ikke noe å si på prisen heller! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg likte ikke dette så godt. Buksene og jakken..? Tja, heller en grå flanell eller en beige eller navy chino, men ikke dongeri. Synes jakken er for liten og for kort etter min smak. Knappen skal sitte der midjen din er smalest, og den du knepper med er plassert for høyt på den jakken der. Det gjør at du ser litt for tilkneppet ut, og overkroppen din blir oppdelt og du ser kortere ut enn du er. Lengden på ermene er bra, men de er litt for smale, Noe som forsterker inntrykket av at jakken er for liten. Liker også at det er litt mer stoff over skuldrene. Slips og jakke var fine sammen, Men hva med en blå skjorte? Det hadde vært enda finere. 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fra en som kan anatomi bedre enn klassisk herremote, så er jeg enig med dag1234, og syns proposjonene ble noe forstyrra. Fargene er fine. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Er enig med kneppepunktet på jakken. Menmen, det er jo en designting og smakssak. Ang. jeans tror jeg det er verdt å ta med i betraktningen at han måtte på skolen først. Alt i alt likte jeg antrekket. Spesielt detaljene armbåndet, knappene og lommetørklet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Vowels, maximum $$$wag 2 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 fkm: Beklager, men i mine øyne er der det svært lite ved det plagget som er pent i det heletatt (lite konstruktiv kritikk, men uansett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå