kynne Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Pene sko, ingen tvil om det. Jeg pleier å si høyt/lavt liv Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Rise kalles vel bare liv på norsk? Riktig. Fine sko. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 APC Rescue er jo pappabukser og PS er ikke så jævlig. De var rimelig trange i starten, men etter å ha vasket dem for så å trykke tre håndklær ned i hvert lår passer de rimelig bra! Nå trener jeg også, så jeg har større lår enn mange. For den vanlige, unge mannen vil de være greit slime. Har man derimot planer om å bruke dem med skjorter ville jeg anbefalt New Standard. Takk skal du ha. Jeg trener ikke noe særlig, men har ett eller annet forferdelig anlegg for å få latterlig store bein. Såeh, da blir det nok New Standard for meg, i hvert fall. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ikke et dumt valg. Vil anbefale deg å lese gjennom A.P.C.-tråden i SW&D-delen på SF ang. hvilken størrelse du skal kjøpe. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Siden APC Petit var helt jævlig er det dumt at New Standard ikke selges i Norge, slik at jeg kunne ha prøvd dem. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Pent fkm. Er jakken brun? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Pent, Christian. Pent, fkm. Liker armbåndet forresten. Hvilke jeans er det? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Pat: Ja. Bildene ble visst litt mørke. Jørgen: De er fra Uniqlo av alle steder... En av få jeansmodeller jeg har funnet som passer meg ganske bra uten modifikasjoner, og kvaliteten på konstruksjonen og rådenimen er ikke så verst heller. Endret 30. mars 2012 av fkm Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 fkm: Etter min mening kunne jakken vært litt lengre på armene. Får veldig Follestad-vibber når jeg ser alt for korte ermer. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvilket bilde er det egentlig du ser? På bildet jeg la ut slutter hvertfall ermene ganske nøyaktig 2 cm over der tommelbeinet starter, så jeg vil kalle de ganske perfekte... Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg mener det skal være 1 tomme (målt med din egen tommel) fra der håndleddet slutter/begynner. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Da er det jammen fint at en tomme er 2.5 cm. 3 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 1 tomme er fra gammelt av en tommel. Det er ikke mange som har 2,5 cm bred tommel. Det var en grunn til at jeg skrev målt med din egen tommel. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Må diskusjoner i denne delen av forumet alltid bli så hissige? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fint, fkm. Det eneste jeg små reagerte litt på var kanskje jakken over skuldrene.. Er den ikke litt i minste laget, eller ser jeg feil? Også enig i tankegangen rundt grå flanellsbukser. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hissig? Jeg ser da ingen utropstegn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 1 tomme er fra gammelt av en tommel. Det er ikke mange som har 2,5 cm bred tommel. Det var en grunn til at jeg skrev målt med din egen tommel. En tomme er 2.5 cm. Det er et velkjent mål, men hvis du føler deg mer komfortabel med å finne på din egen definisjon er du velkommen til å gjøre det. Bare for å legge denne idiotiske ideen din helt død målte jeg bredden på min egen tommel, og avstand mellom kanten på ermet og der tommelbeinet starter. Tommelen min var 2,1 cm bred, og det var 2,3 cm fra kanten av ermet til starten av tommelbeinet. Med andre ord 2 mm forskjell. Personlig klarer jeg å leve med den forskjellen. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Da har du veldig bred tommel eller så var du ikke så flink i matte på skolen. Uansett så ser ermene for korte ut. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg har ikke spesielt bred tommel, og jeg er hvertfall ikke dårlig i matte, så jeg foreslår at du kanskje prøver å innse at du tar feil... Eller vil du kanskje at jeg skal vise bilder av det sånn at vi får enda mer bevis på hvor feil du tar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå