Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

APC Rescue er jo pappabukser og PS er ikke så jævlig. De var rimelig trange i starten, men etter å ha vasket dem for så å trykke tre håndklær ned i hvert lår passer de rimelig bra! Nå trener jeg også, så jeg har større lår enn mange. For den vanlige, unge mannen vil de være greit slime. Har man derimot planer om å bruke dem med skjorter ville jeg anbefalt New Standard.

Takk skal du ha. Jeg trener ikke noe særlig, men har ett eller annet forferdelig anlegg for å få latterlig store bein. Såeh, da blir det nok New Standard for meg, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Pat: Ja. Bildene ble visst litt mørke.

Jørgen: De er fra Uniqlo av alle steder... En av få jeansmodeller jeg har funnet som passer meg ganske bra uten modifikasjoner, og kvaliteten på konstruksjonen og rådenimen er ikke så verst heller.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

1 tomme er fra gammelt av en tommel. Det er ikke mange som har 2,5 cm bred tommel. Det var en grunn til at jeg skrev målt med din egen tommel.

En tomme er 2.5 cm. Det er et velkjent mål, men hvis du føler deg mer komfortabel med å finne på din egen definisjon er du velkommen til å gjøre det.

Bare for å legge denne idiotiske ideen din helt død målte jeg bredden på min egen tommel, og avstand mellom kanten på ermet og der tommelbeinet starter. Tommelen min var 2,1 cm bred, og det var 2,3 cm fra kanten av ermet til starten av tommelbeinet. Med andre ord 2 mm forskjell. Personlig klarer jeg å leve med den forskjellen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spesielt bred tommel, og jeg er hvertfall ikke dårlig i matte, så jeg foreslår at du kanskje prøver å innse at du tar feil... Eller vil du kanskje at jeg skal vise bilder av det sånn at vi får enda mer bevis på hvor feil du tar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...